37•baby came home

332 33 10
                                    

Jaehyun havaalanına gelmişti, karşısında Mark ve sevgilisi Haechan oturuyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jaehyun havaalanına gelmişti, karşısında Mark ve sevgilisi Haechan oturuyordu. Buraya geldikten sonra yaptığının yanlış olduğunu tekrarlıyordu içinden, onu görmek istediğini pek düşünmüyordu. Arkadaşıymış gibi, sanki hiçbir şey yaşanmamış gibi düşünmek istiyordu ama geçmişi aklında dönüp dolanıyordu evde onu bekleyen sevgilisini düşünmüştü. Buraya gelmesi gerçekten bir hataydı.

"İşte geliyor!" Mark'ın heyecan dolu sesini duyduğunda çekiştirip durduğu ellerini salmıştı.

Mark ve Haechan'ın yanına yaklaşmıştı kafası eğik bir şekilde.

"Hyung! Hyung!" Mark Johnny'e yerlerine belli etmek için etrafta kimse yokmuşçasına bağırıyordu.

Jaehyun'sa kafasını kaldırdığında kocaman gülen Johnny'i görmüştü. Kahverengi saçları uzamış, biraz kilo vermişti, tam olarak ne hissettiğini anlayamıyordu. Aşk mıydı? Kesinlikle hayır, peki ya özlem? Belki. Asla tanımlayamadığı bir şeydi.

"Mark! Özledim seni!" kollarını Mark'a sıkı sıkı sararken gözleri Jaehyun'u görmüştü. Gülümsemesi düşmüştü, bedeni kaskatı kesilmişti.

"Hoş geldin." diyebilmişti sadece Jaehyun.

"Hoş buldum, tekrar." az önceki haliyle hiçbir alakası kalmamıştı, üzücü bir haber almış gibiydi.

"Siz ikinizin neyi var? Hayatlarınızda zaten yeni birileri var, şu soğukluğunuzu atın arkadaşız biz."

"Mark doğru söylüyor böyle olmayın." Haechan'da sevgilisini onaylayarak konuşmuştu.

Johnny ve Jaehyun birbirlerine bakıyorlardı, Jaehyun daha çok gözlerini kaçırıyordu.

"Tanıdığım biri mi?" Johnny biraz kırılmış gibi konuşmuştu.

"Hayır."

"Umarım hep mutlu olursun, bunu hak ediyorsun."

"Umarım."

"Sarılmayacak mısınız?"

Jaehyun kızgın ve keskin bakışlarını çevirmişti Mark'a.

Johnny beklenmedik bir hareket yapıp kollarını açmıştı. Jae hiç istemeyerek sarılmıştı.

Ve çekilen bir fotoğraf daha.


selammm
dün bölüm yoktu çünkü asla anlamadığım garip ağrılar yaşandı vücudumda
yemin ederim bozuğum bdldndldn

neyse asıl demek istediğim bir şey var
dersler başladığı için buraya her gün bölüm atamayacağım ya iki günde bir ya da üç günde bir atmaya çalışacağım

sizi çoook seviyorum
byüü💗💗

Flawless| • JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin