Jaehyun tuvaletten çıkan sevgilisini görüp gülümsemişti."Saçlarını kurutalım mı?"
"Olur."
Odalarına girmişlerdi Taeyong yatağa oturup saç kurutma makinasını fişe takan sevgilisini izliyordu. Bir bebeğe bakar gibi sıkılmadan ilgileniyordu ve Taeyong saçma sebeplerden ona kızıyordu. Tekrar dolan gözleriyle kafasını çevirip kendini toparlamaya çalışmıştı.
"Tarak alıp geleceğim."
Tuvalete girip lavabonun kenarında duran siyah tarağı almıştı.
Sevgilisinin saçlarını nazikçe tarıyordu, en ufak dokunuşunda Taeyong'un içini huzur kaplıyordu.
...
Kuruyan saçları karıştırıp bir öpücük kondurmuştu."Seni seviyorum Jaehyun."
"Ben de seni birtanem."
Kapı çalmaya başlamıştı, ama normal bir çalış değildi kapıyı kırarcasına vuruyordu kim çalıyorsa. Taeyong biraz irkilmişti.
"Bakıp geleceğim hemen sen burda kal."
Taeyong tekrar sevgilisini onaylayıp içinden kötü bir şey olmamasını diliyordu.
Kapıyı açan Jaehyun karşısında tanıdık yüzleri görünce hem rahatlamış hem streslenmişti.
"Babanız sizi çağırıyor."
"Şu an müsait değilim yarın giderim." kapıyı kapatacakken adam kapıyı tutmuştu.
"Şimdi gitmeniz gerekiyor!"
"Ben onunla konuşurum."
"Jaehyun Bey zorluk çıkarmayın!"
"Tamam bekleyin biraz."
kabul etmezse başına gelecekleri tahmin edebiliyordu ama bir taraftan Taeyong'u tek başına bırakmak istemiyordu.Sevgilisinin yanına geri gelmişti, Taeyong korku dolu gözlerle bakıyordu.
"Hemen gidip geleceğim bebeğim önemli bir şey değil."
"Gelen kim?"
"Önemli birisi değil babamın işleri gene."
"Jaehyun gitme!"
"Gitmezsem daha kötü olur güzelim gitmem gerekiyor."
"Kötü bir his var içimde."
"Bebeğim söz hiçbir şey olmayacak hemen eve geleceğim."
"T-tamam."onu onaylamak zorunda kalmıştı.
öğlen uzun bir bölüm attığım için bu bölümü kısa tuttum
kaosa girdik ama büyük bir şey hayallemedim kafamda tabi yazarken gaza gelebilirim o ayrı jdşdnsşd
sizi seviyorum yorobun
<3<3<3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Flawless| • Jaeyong
Fanfic"Dudakların Taeyong.. onlar benim için yaratılmış." İstenmeyen çocuk olarak büyümüştü Taeyong. Hayatta kalması için genç yaşına rağmen çalışmak zorundaydı. Eve gitmek için bindiği metroda büyülenerek çizdiği adam aynı günün akşamı ona çarpmak üzerey...