18•how

522 58 24
                                    

Okulları yaklaşan yeni yıldan dolayı tatildi bu yüzden iyice salmıştı her şeyi Taeyong

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okulları yaklaşan yeni yıldan dolayı tatildi bu yüzden iyice salmıştı her şeyi Taeyong. Evinden uzak ve kendini mutlu hissettiği bir yerdeydi. Doyoung'un annesi hastanede kalıyordu sadece her gün ziyarete gidiyordu Doyoung, ev ikisine kalmıştı. Annesinin durumu gittikçe düzeliyordu bu yüzden Doyoung'un morali yerindeydi. Ama arkadaşı iyi bir durumda değildi.

Başını yastıktan kaldırıp oturur pozisyona geçmişti, Doyoung'un hazırladığı yemek kokusunu duymuştu. Hiç böyle sabahlara uyanmaya alışık değildi düzgün yemek yemediği için artık kemikleri sayılacak hale gelmişti. Saçlarını geriye atıp oturduğu yataktan kalkmıştı odanın sağında kalan mutfağa girdiğinde tavadaki omleti çevirmeye çalışan Doyoung'u görmüştü.
Arkadaşını yavaşça itip spatulayı almıştı elinden. Tek bir hareketle omleti çevirip gururlu gururlu bakışlar atmıştı.

"Ne zaman uyandın?" demişti Doyoung.

"İki dakika önce?"

"Git yüzünü yıka o sırada pişer bunlar yedikten sonra dışarı çıkarız, olur mu?"

"Ne yapacağız ki dışarıda?"

"Etrafta ruh gibi gezinmemeni sağlamaya çalışıyorum bugün beni dinleyeceksin. Şimdi tuvalete git, hadi!"

Arkadaşının cırlamasıyla tuvalete girmişti. Doyoung bakıma düşkün bir erkekti, lavabonun üstündeki beyaz raf bir sürü maskeler, yüz yıkama jelleri, peelinglerle doluydu. Üstünde yıkama jeli yazan yeşil kutuyu alıp eline sıkmıştı, biraz su ile köpürtüp yüzüne sürmüştü. Durulayıp tekrar mutfağa dönmüştü, arkadaşının hazırladığı masaya oturmuştu Doyoung'da karşısına oturunca yemeye başlamışlardı.


Yanında kıyafeti yoktu Doyoung'la boyları yakın olduğu için onun dolabından rahatlıkla giyinebilirdi.

"Dolabından alıyorum birkaç kıyafet." banyoda olan arkadaşına seslenmişti.

"Tamam, istediğini al."

Beyaz bir gömlek ve lacivert bir kot giymişti. Altına zaten siyah botları, üstüne deri ceketi vardı. Siyah şapkasını, siyah saçlarını geriye sıyırarak takmıştı. Yeni değiştirdiği gümüş ince çerçeveli gözlüklerini taktığında hazırdı.



çok rastgele bir bölüm oldu
şu sıralar pek enerjik değilim vaktim olsa bile bir türlü istediğim gibi yazamıyorum

sanırım buraya yeni bölüm atmam biraz zaman alabilir ama verdiğim kararlardan çok çabuk vazgeçiyorım yarın bölüm gelebilir de hani bilemiyorum kendimi artık
dhldnslsn

uzun lafın kısası kendimi bu sıralar pek iyi hissetmiyorum ve buraya bölüm yazacak enerjiyi bulamıyorum

geçiş bölümü gibi düşünelim bu bölümü
sizi seviyorum
<3 <3

Flawless| • JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin