35•cigarette

367 37 4
                                    

Jaehyun duş almış sevgilisini bekliyordu yatak odalarında, Taeyong'da Jaehyun'un arkasından duşa girmişti

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jaehyun duş almış sevgilisini bekliyordu yatak odalarında, Taeyong'da Jaehyun'un arkasından duşa girmişti. Bugün için bir planları yoktu sadece beraber dinlenmek istiyorlardı.

Taeyong elindeki küçük havluyla saçlarını kurularken odaya girmişti, Jaehyun'da o sırada altına siyah eşofmanını giyiyordu, küçük olan karşısında gördüğü kaslı bedene yaklaşıp sarılmıştı.

"Vanilya." demişti sevgilisinin kokusunu içine çekerken.

"Anlamadım."

"Vanilya kokuyorsun." dudakları Jaehyun'un boynunda gezinmişti.

Jaehyun Taeyong'un belindeki ellerini sıkılaştırırken birbirlerine bakmışlardı, sonrasında dudakları buluşmuştu kısa süreliğine.

Taeyong gözlerini yavaşça açtığında gülen sevgilisini görmüştü dayanamayıp sağ yanağında beliren gamzesinden de öpmüştü.

"Seni seviyorum."

"Seni seviyorum." aynı anda söyledikleri için gülmüşlerdi.

"Üstünü giyin üşüteceksin."

"Bana diyene bak!"

"Hala iyileşmediğinizi unutmayın Taeyong Bey."

Jaehyun'a sardığı kollarını indirip dolaba yönelmişti. Gri eşofman altının üstüne Jaehyun'un siyah kapüşonlularından birini geçirmişti, oversize gibi durduğu için sevgilisinin kıyafetlerinin içinde daha rahat ediyordu.

...

Dodo
hey müsait misin?

Taeyong izledikleri filmden kafasını kaldırıp telefonunu almıştı eline, arkadaşından bir bildirim geldiğini görüp hemen ekrana basmıştı.

bubu
evett, bir sorun mu var?

Dodo
hayır hayır sadece yanına
uğramak istiyorum
Jaehyun'un dışarı çıkmana izin vermeyeceğini bildiğim için

Taeyong Doyoung'un mesajını okuyup sevgilisine dönmüştü, sonuçta ev onundu önce Jaehyun'a sormalıydı.

"Bebeğim Doyoung bize uğramak istiyor, senin için bir sıkıntı olur mu?"

"Hayır birtanem bana sormana gerek yok ikimizin evi burası."

Telefonuna geri dönmüştü Taeyong.

bubu
konumu atıyorum
yaklaşınca haber verirsin

Dodo
istediğin bir şey var mı,
getiriyim gelirken

bubu
hayır hayır
sen gel yeter
*konum





Filmleri tam bitmişken Doyoung yaklaştığına dair bir mesaj atmıştı. Taeyong yataktan çıkıp salona ilerlemişti, camı açıp kenarda duran kablosuz süpürgeyle yerleri süpürmeye başlamıştı.

Yerler bittiğinde sevgilisine seslenip toz bezlerinin yerini sormuştu.

"Lavabonun altındaki dolapta mavi
olan." Jaehyun'da kaldıkları odayı temizliyordu.

"Tamam."

Bezi ıslatıp salona girmişti. Ortadaki camdan olan minik sehpanın ve kitaplıkların raflarını silmişti, çok fazla yorulmuştu ama uzun zamandır evin temizlenmediği belli oluyordu ve arkadaşı zaten Jaehyun'dan pek haz etmezken iyice soğumasını istememişti.

Salonun bütün temizliği bittiğinde çiçek kokulu bir oda parfümü sıkmıştı, aynı şekilde diğer odalara da.


Diyafon çalarken Jaehyun adımlarını hızlandırıp hemen açmıştı.

"Doyoung Bey geldi efendim."

"Tamam, teşekkürler."

Hızlıca mutfağa girip kahve makinasına kahve koymuştu, Taeyong'da gelip sevgilisine yardım ettiği için teşekkür etmişti.

Sanki yeni evlenmişler ve evlerine aileleri geliyormuş gibi hazırlık yapmışlardı. Kapı çaldığında anında açmış, Doyoung'a kocaman sırıtarak bakıyorlardı.

"Sizin neyiniz var?" Doyoung bu garip yüz ifadelerinden biraz korkmuştu ama pek bir şey diyememişti.

hahaha inş bi sonraki
bölüm kaos amin

umarım bölümü beğenmişsinizdir sizi seviyorummm😽😽💗💗

Flawless| • JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin