30•always forever

394 42 17
                                    

Jaehyun Taeyong'un göğsüne yatmış, ince belini de kollarıyla sarmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Jaehyun Taeyong'un göğsüne yatmış, ince belini de kollarıyla sarmıştı. Sevgilisinin  kokusu burnuna gelip onu mayıştırırken iyice kendinden geçiyordu.

...
Taeyong sevgilisinin saçlarında dolaşan elini sırtına indirmişti.

"Jae uyudun mu?"

"Hayır." demişti kapalı gözleriyle.

"Acıktım."

"Ne yemek istersin, söyleyelim."

"Tavuk."

"Gece gece ağır gelmez mi?"

"Hayır aşırı canım istiyor ve açım."

Jaehyun sevgilisinin gömüldüğü göğsünden çıkıp komidindeki telefonuna uzanmıştı. İnternetten siparişi verip tekrar Taeyong'a sarılmıştı üşüyordu ve yorgundu.

Taeyong ise bugün aşırı enerjikti ve hiç uyumak istemiyordu ama bir taraftan uyutması gereken koca bir bebeği vardı. Yüzünün halini görünce hissettiği o endişeyi her yüzüne baktığında tekrar hissediyordu tam olarak ne olduğunu bilmemesi iyice endişelendiriyordu. Giderken de babasının işleri olduğunu söylemişti o anki ortamda farkına bile varamamıştı, kapısına adam dayatacak güçte kimdi bu kişi, bir sürü tilki dönüyordu kafasında.

"Salona gidelim." kafası gömülü olduğu için sesi boğuk çıkmıştı bu da Taeyong'u güldürmüştü.

"Kucağıma alabileceğim kadar küçük olsan keşke Jaehyun, sevdin sanırım orayı."

"Hmm hmm."

Zombie gibi yürüyolardı Jaehyun'dan dolayı ama sonunda kendilerini koltuğa atabilmişlerdi.

İkilinin içi geçmişti ve uyuya kalmışlardı aralarından ilk uyanan Jaehyun olmuştu o da zaten susmayan kapı zilinden dolayı kalkmıştı. Hızlı hızlı ilerleyip kapıyı açmıştı, karşısındaki adamın kızgın suratını görüp hemen paketi alıp hem teşekkür hem özür dilemişti.

Tavukları masaya koyup tabak çıkarmıştı bir de bardak ve kola. Sevgilisinin yanına gidip onu dürtmüştü, hissettiği sarsıntıdan dolayı korkuyla hemen açmıştı gözlerini Taeyong.

"Tavukların geldi hadi kalk."

Taeyong kocaman gülerek hemen kalkmıştı sanki iki dakika öncesine kadar uyumuyormuş gibi.

Masaya oturup hemen çatalı almıştı eline Jaehyun'da bir yandan sevgilisinin tabağına çeşitli soslar sıkıyordu.

"Sen neden yemiyorsun?"

Birden tişörtünü kaldırmıştı.

"Bu kasları yapmak kolay olmuyor." yüzündeki gururlu tebessüm Taeyong'un iğrenmesine sebep olmuştu.

"Diyorum ki acaba sürekli karşımda vücudunu açmasan mı?"

"Göstermeyeceksem neden bu kadar uğraştım."

"Tamam Jaehyun saçmala ve otur ye."

Sanki bu kelimeleri duymayı bekliyormuş gibi hemen karşısına oturup o da yemeye başlamıştı.

ay ağlicam yok yani olmuyo asla
YAZAMIYORUM YA YAZAMIYORUM
geçiş bölümü 🤠 olsun bu, sonraki bölüm kaos yapmayı düşünüyorum

umarım bölüm hoşunuza gitmiştir
sizi seviyorum
<3 <3 <3

Flawless| • JaeyongHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin