2.3

890 118 173
                                    

"Sen haklıydın,
ben bir şeytanım.
Ama sende artık
melek kanatlarını kaybettin,,

 Ama sende artık melek kanatlarını kaybettin,,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

iyi okumalar bebeğim 💞

Bugün geçirdiğim nadir güzel günlerden biriydi. İlk defa özgürce eğlenebilmiştim. Yüzümde istemizce oluşan kocaman bir gülümseme vardı.

Yanımda sessizce yürüyen Rowoon'a döndüm.

"Teşekkür ederim"

Bana dönmüş ve içten şekilde gülümsemişti. Acaba Tae olmasaydı Rowoon'la olabilir miydim? Tae'ye aşık olmasam Rowoon'un karıolabilir miydim?

Ormandan çıkmış eve doğru yürüyorduk ki Rowoon elini önüme koydu.

"Evin önünde birileri var. Ormana geri dön ve beni bekle Melek. Seni bulacağım"

Endişeyle onun kolundan tuttum.

"Bana sözün var."

Gözlerim doldu .

Biliyordum. Eğer gelen Taenin askerleriyse Rowoon'u öldürürlerdi.

Yutkundum. O bana içten gülümsedi.

"Ben sözümü tutarım Melek"

Onun koşarak yanımdan uzaklaşmasını izledim. Bir kaç dakika orada öylece durmuştum. Sonra da bunun Rowoon'a zarar vereceğini düşünerek ormanın içine doğru yürüdüm.

Güneş neredeyse batmak üzereydi. Bir ormanda kendi başıma ilk defa kalıyordum. Etraf karanlık olursa...

Aklımdaki kötü düşünceleri attım. Rowoon beni bulacaktı. Ona bir şey olmayacaktı ve beni bulup evimize götürecekti.

Sağımdan gelen çıtırtıyla  oraya döndüm. Yanımda hiçbir şey yoktu. Elim endişeyle Rowoon'un montunun cebine gitti. Elime bir hançer gelince gülümsedim. Bu benim hançerimdi.

Kaşlarım çatılırken elime gelen kağıdı farkettim. Hemen cepten onu çıkarttım.

merhaba güzel güney kraliçesi;

bu mesajı okuduğuna göre Tae'nin askerleri bizi buldu. Eğer ölürsem çok üzülme olur mu Kraliçem?

Sen benim gönlümde açan bir çiçeksin Melek. İyi ki sensin. Bana aşkı öğrettiğin için sana minnettarım.

Biliyordu!

Taenin askerlerinin yakında olduğunu biliyordu. Gözlerimden ardı arkasına akan yaşlar kağıda damladı.

Onu kaybetmeyecektim.

Tae'yi o şavaşta nasıl kaybetmediysem Rowoon'u da bu savaşta kaybetmeyecektim.

𝙶ü𝚕 𝚅𝚎  𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜  *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin