3.0

929 115 157
                                    

bugün  benim ölüm günüm
yeniden doğmak için önce ölmeliyim
krallığımdaki yerine sahip çık
çünkü artık kalbimde bir yerin yok

bugün  benim ölüm günüm yeniden doğmak için önce ölmeliyim krallığımdaki yerine sahip çık çünkü artık kalbimde bir yerin yok

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

bölüm çok uzun umarım sıkılmadan okursunuz...

bu bölüme en az 50 oy gelmesi bekliyorum. lütfen oy vermeden geçmeyin





"Ba..baş...baş şövalyenin oğlu?"

Kekelememi  önemsemedim.
Bu olamazdı değil mi?
Başından beri beni kandırmış olamazlardı?

Bana alayla gülümsedi baş şövalyenin oğlu.

"Ah. Kraliçem. Sizi yeniden görmek ne büyük şeref!"

Kraliçe Gwang'ın önünde eğildi. Gözlerimin dolduğunu hissettim. Kalbim yeniden o ihanet hissiyle doldu.

Tapu sahteydi. Lanet olasıca tapu beni oyuna getirmek için yapılmıştı. Bunu nasıl düşünememiştim?!

"Kuzeyi aldınız mı Baş şövalyenin oğlu?"

Kuzeyi almak... yaklaşık bir yıldır elimde kalması için her bedeli ödediğim topraklarımı almak...

Bunu öylece yapamazlardı.

Değil mi?

O anda aklıma Baş Şövalyenin Oğlunun evinde imzaladığım belge geldi. Bana basit bir mektup imzası demişti.

Kafama tüküreyim!

Dünya bana insanlara güvenmememi bin kere gösterse de ben iflah olmaz bir aptal olarak ona güvenmiştim.

"Kuzey sizin Kraliçem"

Yerimde sallandım. Adeta benliğim yediği bininci darbeyle sarsılmıştı.

Aptalın tekiydim! Aptalın tekiydim!

Benden kraliçe olacağını ve toprakları yöneteceğim nasıl düşünmüştüm?!

Kraliçe Gwang bana döndü.

"Siz kimdiniz?"

Alayla gülerek sorduğu soru üzerine yutkundum. Rowoon elimi tuttu ve beni önce kendine doğru çekti sonra da kapıya doğru götürmeye başladı.

"Jae'nin elini bırak!"

Taenin yankılanan sesiyle olduğumuz yerde durduk. O kadar çok içmesine rağmen hala düzgün yürüyordu. Konuşması da içkili değildi. Bakışlarım yandan ona gitti. Kıvırcık tutamları alnına düşmüştü.

Rowoon elimi bıraktı ve kılıcını çekerek önüme geçti.

"Jae'yi size yem yapmam ! Gerekirse ölürüm ama onu yeniden üzmene, ona yeniden dokunmana izin vermem!"

𝙶ü𝚕 𝚅𝚎  𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜  *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin