2.2

923 118 116
                                    

"Zaman başladı
yeniden
bana doğru akıyor
Kaç yoksa
yeni kurbanım sensin,,

"Zaman başladı yeniden bana doğru akıyor Kaç yoksa yeni kurbanım sensin,,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Çalınan kapıyla yerimden sıçradım. Arka bahçede gül tohumları ekmekle meşguldüm ve bir süredir Rowoon etrafta görünmüyordu. Endişeyle elimi çırptım ve koşarak kapıyı açtım.

Rowoon kan ter içindeydi. Kaşlarım havalandı. Hızla onu süzdü.

"Bir şey mi oldu?"

Hemen içeri girdi. Kolumu sardı elleri. Nefes nefeseydi.

"Zalim Kral kardeşini katletmiş"

Gözlerim sonuna kadar açıldı. Nefesim boğazımda takılı kaldı. Olduğum yerde sallanıyordum. Rowoon düşmeyeyim diye beni tutuyordu.

"Na...nasıl? Nasıl yapmış?"

Rowoon söyleyip söylememek arasında kalmış gibi bana baktı. Sonunda bilmem gerektiğini düşündü ve kısık sesle söyledi.

"Gece. Uyurken öldürmüş. Prasya da yas günü ilan edildi"

Jeongguk'a bunu yapan bize ne yapmazdı? Kendi kardeşini uykusunda katletmişti. O anda aklıma gelen şeyle gözlerim yeniden büyüdü. Hızla Rowoon'un gözlerine baktım.

"Ama. Ama Jeongguk"

Bana kafasını salladı.

Elimde olan tek şeyde gitmişti. Endişeyle ellerimi saçlarıma geçirdim.

"Buradan gitmeli miyiz?"

Korkuyla sormuştum soruyu. Rowoon derin bir nefes aldı ve bana döndü.

"Gidersek bizi bulması kolaylaşır"

Kafamı sallarken bütün gerginliğim üzerimdeydi. Bizi bulabilirdi. Rowoon'u öldürürdü. Ona döndüm.

"Bizi bulursa seni öldürür Rowoon. Git. Başka yere."

Rowoon bana acıyla gülümsedi.

"Melek. Benim bu dünyadaki görevim seni korumak. Bu uğurda ölürsem canım acımaz"

Gözümden bir kaç damla düştü. Tek o kalmıştı. Onu da kaybedemezdim. Kalbim bu sefer atmayı bırakırdı. Tae'nin ihanetinden sonra teklemeye başlamıştı. Rowoon da  giderse atmazdı.

"Olmaz. İzin vermiyorum. Seni de kaybetmeyeceğim."

Ona doğru ilerledim ve ellerimle onu ileri ittirdim.

"Kılık değiştir ve git. Ben kendi kendime yaparım"

Rowoon içten şekilde gülümsedi. Beni sardı.

𝙶ü𝚕 𝚅𝚎  𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜  *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin