3.9

757 102 165
                                    




İYİ OKUMALAR MELEĞİM💜

seni seviyorum
ama ben
ben miyim?

Tae elindeki içkiyi yukarıya kaldırıyor, çevresindeki insanların kahkaha atmasına sebep olacak şeyler anlatıyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tae elindeki içkiyi yukarıya kaldırıyor, çevresindeki insanların kahkaha atmasına sebep olacak şeyler anlatıyordu. Yüzündeki ifade o kadar güzeldi ki. Henüz gökte yeni yükselen güneş gibiydi. İçimdeki geceden kalma soğuğu kırıp geçiyordu. Benim gökyüzüme aydınlık getiriyordu.

"Kraliçem"

Önümdeki eğilen genç prense baktım. Kakülleri gözlerini kapatacak kadar uzamış olsa da onun gözlerini net görüyordum.

"Prensim"

Bana gülümsedi. Arkasında sakladığı kutuyu bana uzattı.

"Buda nedir?"

Gülümseyerek aldım ve kutuyu açtım. İçinde küçük bir balerin vardı. Kutunun köşesinden çektiğinde şarkı çalıyor ve balerin dans ediyordu

"Ah, çok kibarsınız prensim"

Bana utangaç şekilde gülümsedi.

"Kardeşim için yaptım. Babam bana yontmayı öğretmişti. Balerini fazla güzel yapamadım ama"

Kocaman gülümsedim ve dizlerim üstüne inip onun boyuna geldim. Ellerim saçlarında dolaştı.

"Kardeşin böyle bir abiye sahip olduğu için çok şanslı prensim."

Yanakları kızardı. Bu prens sekiz yaşındaki Jung. Jung benim üçüncü amcamın dördüncü eşinden olma bir prens. Kendi krallığında Prens Luc tahta geçince diğer bütün kardeşlerini öldürdü. Jung kaçmayı başardı ve benim krallığıma geldi.

Bana gözleri dolarak baktı.

"Ben ona çok iyi bir abi olacağım. Ona asla zarar vermeyeceğim"

Ona içtenlikte baktım ve kollarımı sardım.

"Onu sana emanet ettiğim için çok mutlu olacağım Prensim"

Saçlarına bir öpücük bıraktım ve ona bakıp gülümsedim.

"Hadi gidip diğer kardeşlerinle ilgilen. Prenses Soo zor durumda gibi duruyor"

Prens Jung döndü ve köşedeki havuzun çevresinde dolanan kuzenine baktı. Hemen uzandı ve yanağıma bir öpücük verdi. Önümde reverans yaptı.

"Bütün güzel hislerim sizinle kraliçem"

Ona gülümsedim. O da Prenses Soo'nun yanına gitmek için koştu.

Krallığımdaki her bir prens ve prensesten memnunum. Onlar her ne kadar ölüme terkedilmiş,güçsüz olarak damga yemiş olsalar da hepsi birer altın. Sadece onlara bir gülümseme vermeniz yetiyor. Sizin bir gülüşünüz onların parlamasına neden oluyor.

𝙶ü𝚕 𝚅𝚎  𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜  *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin