1.2

1.4K 145 135
                                    

"İlk kar tanesi saçlarına
düştüğünde
orada olacağıma yemin ederim
seni bırakmaya niyetli
değilim,,

"İlk kar tanesi saçlarına düştüğünde orada olacağıma yemin ederim seni bırakmaya niyetli değilim,,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kendimi dışarı attım. Gerçekten bunları bir kraliçeye karşı söyleyebileceğimi tahmin etmiyordum. Yüzüme vuran soğuk hava beni biraz daha kendime getirirken bakışlarımı  gökyüzünden  çekip gül bahçeme çevirdim. Orada duran gölgeyi görünce kaşlarım çatıldı. Barakanın hemen yanında biri oturuyordu. Kaşlarım daha da çatılsa da oradakinin kim olduğunu biliyordum.

"Kralım"

Yerleri süpüren elbisemin bir kısmını avuçlarıma aldım. O da aynı anda kafasını kaldırmıştı. Yüzünde hiç hoşnut olmadığım bir ifade vardı.

Yeniden kendi kabuğuna çekilmiş, kehribarları yerini kara incilere bırakmıştı.

"Bir sorun var üstünüzde. Yüzünden bunu anlayabiliyorum Kralım"

Bana alayla gülümsedi. Sonunda yanına ulaştım ve oturdum.

"Her  şeyin yalan olması Ne ironi değil mi?"

Kaşlarım havalandı.

"Yalan olan nedir?"

Yeniden alayla güldü. Elinde çevirip durduğu pembe güle baktı.

"Pembe güller aslında pembe değildir. Kırmızı açarlar. Sonradan pembe olurlar. Tomurcukları dahi kırmızıdır"

Ne demek istediğini anladığımda gülümsedim.

"Anladım Kralım. Anneniz size karşı aşk beslemediğimi, sadece sizden bir varis yapıp sizi öldürmek istediğimi söyledi değil mi?"

Kafası büyük bir hızla bana döndü. Şaşkınlıkla ağzı açılmış,gözleri büyümüştü.

"Nasıl? Yoksa bizi mi dinledin Jae?"

Gülümserken kafamı hayır anlamında salladım.

"Az önce annenizi ziyadesiyle bana bunu hissettirdi."

Dudakları birleşti ve bir çizgi halini aldı.

"Sizin zeki olduğunuzu biliyordum Kraliçem. Ama beni her saniye şaşırtıyorsunuz"

Yeniden gülümsedim.

"Sana dün gece bunu söylemek istedim lakin"

Sözümü devam ettiremedim. Devam ettirsem dün gece olan arzu dolu saniyeler yeniden beynimde kabaracaktı. Tae anlamış gibi kıkırdadı.

"Ah, doğru pek konuşmaya zamanımız olmadı"

Gözlerim büyürken ona döndüm. Nasıl bu kadar rahat konuşabiliyordu bu konuyu? Beni taklit etti ve kahkaha attı.

𝙶ü𝚕 𝚅𝚎  𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜  *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin