"Eski Cinderella
balolarından
sıkıldım.
Bana sen lazımsın
savaşçı prenses.
Kadehim
benim kanımla dolu
olsa bile
içeceğim ,,,
"Beni kırmayıp burada olduğunuz için teşekkür ederim krallarım, kraliçelerim,prens ve prensesler"Ellerim masanın köşesinde oyalandı. Gitmek istiyordum. Sürekli bana bakan insanların gözleri canımı sıkıyordu.
"Bu basit bir balo değil. Bildiğiniz gibi Büyük Kral Kim Taehyung bugün kendine bir eş seçecek"
Etrafımdaki herkes yeniden bana döndü. Bakışlarım etrafımı süzdü. Herkesin yanında anne, babası vardı. Bazıları kardeşleriyle gelmişti. Ellerim yeniden masanın işlemesinde dolaştı. Ben yalnızdım. Ne bir ailem kalmıştı ne de toprağım.
"Sizi bu kara düşüncelere iten nedir leydim?"
Bakışlarım masanın işlemesinden yanıma gelen adama döndü.
"Sizi görmeyeli çok uzun zaman oldu kralım"
Esxo kralının önünde reverans yaptım. Onun yüzüne bakacak cesarette olduğumda emin değildim. Kralın kardeşi Baek Ah benim yüzümden ölmüştü .
Kafasını bana doğru uzattı. Gülümsediğini görebiliyordum.
"Yoksa benim yüzümden mi asıldı güzel yüzünüz?"
Ona döndüm. Ben döner dönmez bakışları anında yüzümdeki yaraya gitmişti. Hafifçe yutkundu. Ellerimle yüzümü kapatma isteğimi bastırdım.
O ise yeniden gülümsemişti
"Söylentilerin doğru olduğunu biliyordum"
Yavaşça kafamı salladım.
"Evet, artık oldukça çirkin göründüğüm doğru"
Bana kıkırdadı. Elindeki bardaktaki kırmızı şarabı bana doğru uzattı.
"Onu da nereden çıkardınız Kraliçem? Şu baloda sizden daha güzel duranını görmedim"
Ona göz devirmemek için kendimi tuttum.
"Baek Ah'tan daha kötü bir yalancınız kralım"
Bir süre durdu. Kardeşinin benim yüzümden öldüğünü anımsamış gibiydi. Üzerinden neredeyse bir buçuk yıl geçse de onun bir gün bile bana kötü bir ithamda bulunduğunu görmemiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶ü𝚕 𝚅𝚎 𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜 *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
Fanfiction•yetişkin içerik bulunur[ şiddet ve korku öğeleri] • Elleri kanla kaplı adamın aşkı ne kadar güvenilirdi pembe gülün yanında? ~Zalim kral ve Pembe gülün hikayesi Başlangıç tarihi: 07/04/20 *kitap kapağı için @seffafgolge'ye çok teşekkür ederim ...