ufak bir not ve teşekkür:
Gül ve prens için gelen yorumlar beni o kadar mutlu ediyorki sizin sevginiz beni daha çok yazmaya itiyor.
Bundan sonra gül ve prense haftada iki bölüm gelecek 😌💜
Şimdi okumaya geçebilirsiniz meleklerim. Desteğiniz için çok teşekkür ederim ♥️
Rüzgarlar ve zaman
Senin için geliyor.
Eğer susmazsan
Dilin en büyük ceza olacak"Sence bu konuda ne yapmalıyım?"
Düşüncelerim karşısında o kadar savunmasızdım ki. Onlardan korkuyordum. Bazen beklemediğim kadar cani, bazen de beklemediğim kadar savunmasız oluyordum.
Jeongguk bana sıcak bir gülümseme verdi. Bende az olsa ona dönebilmiştim.
"Krallık olarak yeni kurulduk. O yüzden savaşa girmek intihar gibi bir şey olur. Kim ailesine daha farklı bir hamle yapmalıyız. Hiç beklemedikleri bir hamle"
Bunu bende düşünüyordum ama aklıma bir türlü iyi bir fikir gelmemişti.
Rowoon elindeki taşı bir kere daha çevirdi. Krallığa Jeongguk geldiğinden beri sessizdi. Fazla sessiz... Onun kendini eksik hissettiğini düşünüyordum. Jeongguk'un bir kral geçmişi vardı ama Rowoon kimsesiz büyümüş bir şövalyeden fazla değildi.
Derin bir nefes aldım. Onu buna ben mi zorlamıştım? Kendini kötü hissetmesini istemiyordum. Ona gerçekten değer veriyordum ve onu böyle görmek beni de üzüyordu.
"Kralım, sizin bir fikriniz var mı?"
Rowoon yavaşça bana döndü.
"Kral ve Kraliçenin yanında fikrimin olmasını beklemeyin Kraliçem"
Jeongguk da durmuş önündeki kâğıtlardan başını kaldırmış, bize bakıyordu.
"Rowoon, senin kendini kötü hissettiğini görebiliyorum. Yapma. Sen Benim Kralımsın"
Rowoon sıkıntıyla taşı bir kez daha çevirdi.
"Burada Jeon Jeongguk varken ben kral olamam. Basit bir geçmişi olan basit bir şövalyeden öte biri değilim ben."
Tamamen ona döndüm.
"Herkes kral mı doğuyor sanıyorsun Rowoon?"
Bir şey demesine fırsat vermeden konuşmaya devam ettim.
"Benim dedemin dedesi de bir şövalyeydi. Prasya topraklarınında baş şövalyesiydi . Ama şövalye olmak istemediğine kadar verdi ve gelip Zenon'u kurdu."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶ü𝚕 𝚅𝚎 𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜 *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
Fanfiction•yetişkin içerik bulunur[ şiddet ve korku öğeleri] • Elleri kanla kaplı adamın aşkı ne kadar güvenilirdi pembe gülün yanında? ~Zalim kral ve Pembe gülün hikayesi Başlangıç tarihi: 07/04/20 *kitap kapağı için @seffafgolge'ye çok teşekkür ederim ...