"Her bir yaprağın düştüğüne
şahit oldum
Her bir ağacın onu
tutmak istediğine de.
Ben düştüğümde
neden tutmak istemedin?"günaydın! iyi okumalar meleğim 💫
"İnan bana senden bu kadar iyi bir hamleyi kimse beklemiyordu"
Jeongguk yemeğinden bir parça daha alırken gülerek söylemişti bunu. Bende gülümsedim.
"Bunca şey için abine teşekkür etmeliyim. Ve Jimine"
Lafımı devam ettirecekken durdum. Kafam o kadar doluydu ki, Jimin mevzusu arada kaynamıştı. Jimin'in gerçekten yaşadığını düşünmüyordum. Bunun kafamı karıştırmak için yapılmış bir şey olduğuna yemin ederdim.
Kraliçe Gwang hedef şaşırtmaya çalışıyor olmalıydı. Aklımdaki Jimine dair düşünceleri attım.
"Ah, duydum. Jiminin yaşadığını söylüyorlar"
Omzunu silktim.
"Yaşasa bile artık benim için önemli değil. Bir toprak parçası uğruna beni kolayca gözden çıkartmıştı"
Ağzıma bir parça daha et attım.
"Bende kolayca onu görmezsen gelebilirim"
~>~<~
Rowoon, kral aynı zamanda baş şövalyeydi. Günün çoğunu kılıç eğitimi için harcıyordu. Ve bende onu izlemekten keyif alıyordum.
Kollarımı göğsümde bağladım ve kalçamı duvara dayadım.
"Bir ileri, bir sola ve etrafınızda dönün!"
O önce hareketi gösteriyor sonraysa oldukça ciddi bir ifadeyle askerleri izliyordu.
"Bir daha! Chen! Kolunu biraz geride tut!"
Onun bu kızgın gibi görünen hallerine aşırı tutulduğumun farkındaydım. Galiba kalbim yavaş yavaş zehrini uzaklaştırıyordu.
Gülümsedim.
"Kraliçem!"
Chen beni gördüğü an dizinin üstüne indi. Bütün hepsi bunu yapmıştı. Rowoon da dahil.
"Bir sorun mu var kraliçem?"
Kafamı hayır anlamında salladım.
"Farkettim de ben sizi fena halde seviyorum Kralım"
Henüz yeni asker olan küçükler bu sözlerle kıkırdadılar. Rowoon'un utandığını farkındaydım
"Ses çıkarmayı kesin! Az önceki hareketi tekrarlayın!"
Beni köşeye çekerken ciddi ifadesiyle askerlerine bağırmıştı.
"Hey. Lütfen böyle yapma. Kalbimin kaldırabileceğini sanmıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶ü𝚕 𝚅𝚎 𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜 *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
Fanfiction•yetişkin içerik bulunur[ şiddet ve korku öğeleri] • Elleri kanla kaplı adamın aşkı ne kadar güvenilirdi pembe gülün yanında? ~Zalim kral ve Pembe gülün hikayesi Başlangıç tarihi: 07/04/20 *kitap kapağı için @seffafgolge'ye çok teşekkür ederim ...