0.2

2.1K 219 132
                                    

💌sınır

17 oy

20 yorum

"Ruhum yanıyor
Anka olmaya gücüm kalmadı
Sadece sen lazımsın bana sevgilim
Sadece senin nefesin
Külümden doğmam için yeterli,,

"Ruhum yanıyor Anka olmaya gücüm kalmadı Sadece sen lazımsın bana sevgilim Sadece senin nefesin Külümden doğmam için yeterli,,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bütün insanların gözleri benim üzerimdeydi. Bende utançtan başımı eğmiş yere bakıyordum. Yanımda duran Tae benim konuşmayacağımı anlayınca kendisi söze girdi.

"Merhaba Zenon halkı"

Herkes aynı anda konuşmaya başladı. Zalim kral yüzünü buruşturdu ve elini  havaya kaldırdı.

"Kesin sesinizi!"

Halk ondan korkmuş olmalı ki etraf sessizliğe büründü. Kral gülümsedi. Elleri elimi buldu. Ellerimizi havaya kaldırdı ve ufak bir öpücükle buluşturdu ellerimi.

>12 yıl önce

Yerimde sabırsızlıkla hareket ediyordum. Ağzımı şişirmiş balon gibi olan yanaklarımı umursamadan olduğum yerde hareket etmeye devam ettim.

Annem beni uyaran bakışlarının işe yaramadığını anlayınca öksürdü.

"Prenses Jae Hwa. Lütfen sana öğretildiği gibi davran"

Kafamı salladım anneme. Beni ne mi öğretilmişti? Olduğun yerde hareketsizce duracaksın. Zarif ve yavaş hareket edeceksin. Gereksiz olan her şeyden uzak olacaksın.

Kapı açıldı ve beklediğimiz misafirlerimiz içeri girerken annemin bakışları üzerimdeydi. Oldukça kibar bir hareketle karşıladım onları.

Prens öne atıldı ve üstüne giydiği beyaz şövalye kıyafetiyle adeta gözlerime şenlik verirken bana gülümsedi.

Önümde referans yaptı. Elleri elimi buldu ve o kadar naif bir şekilde dudaklarına değdirdi ki o an bedenimde kıvılcımlar gezinmeye başlamıştı. Adeta uçuyordum.

Bende onun önünde referans yaptım.

>şu an

Dudakları şimdi çakıl gibiydi. Tenime batan, ruhumu kanatan çakıl...

Gözlerindeki eski duygular gitmişti. Eskiden aşıktı. Güllere, insanlara belki de umduğum gibi bana. Ama şimdi sadece donuktu. Bir hiç, adeta boşluk.

𝙶ü𝚕 𝚅𝚎  𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜  *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin