0.9

1.5K 152 190
                                    


"12 yıldır yokluğuyla geldiğinde de varlığıyla sınandığım oydu,,

"12 yıldır yokluğuyla geldiğinde de varlığıyla sınandığım oydu,,

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kalmak ve gitmek. İki kelime. Sadece iki kelime. Birbirine ölesiye zıt olsalarda iki kelimeler.

Hayatınızı daha önce sadece iki kelime belirledi mi?

Benim sürekli böyle oluyor. Tae'yi tanıdığımdan beri aklımda sadece iki kelimelerden oluşan bir bütün var.

Sevmek/ sevmemek
İyi/ kötü
Mutlu/ üzgün
Doğru/ yanlış

Ve şimdi bunlara eklenen bir kelime bütünü daha.

Kalmak/gitmek

Beynimdeki kargaşaya ayak uyduramayacağımı anlamam fazla sürmedi.

"Jae."

Kardeşime döndüm. Jimin kafasına eski bir şapka geçirmiş,sol elindeki parmağına babama ait yüzüklerden birini takmıştı. Bana gülümsüyordu.

"Doğruyu seçeceğini biliyordum. Seni asla yanıltmayacağım"

Ona hafifçe gülümsedim. Bunun doğru olduğunu sanmıyordum. Doğru şeyler yaparken insanın kalbi acır mıydı?

"Gemiyi kaçırmamalıyız. Lütfen arabaya bin"

At arabasına ufak bir bakış attım. Gitmek istemiyordum.

Bana kal demediği için ondan yeniden nefret ettim. Çünkü biliyordum ki bana kal dese kalacaktım. Gitme dese adımımı  atmazdım.

Elini uzatan kardeşimin elini tuttum ve arabaya bindim. Gidiyor muydum cidden? Babamı, annemi, çocukluğumu bırakıp başka bir diyara gidecek miydim?

Dahası kalbimi burada bırakıp yaşayabilecek  miydim?

•••

Gemi yolculuğunu özlediğimi farkettim. Taze deniz kokusu, sessiz güzel bir seyahat...

Denizden, Jiminden, belki anne ve babamdan daha çok özlediğim biri vardı. Bunu inkar etmek istiyordum. Bana yaptığı kötülükler beynimde dönüp duruyor. Ama onların aksine beni gülümseten şeylerde vardı hafızamda.

"Değil mi Jae?"

Benimle konuştuğunu sonradan farkettiğim kardeşime döndüm.

"Üzgünüm. Seni duymadım Jimin~ie"

Bana yandan gülümsedi. Bugün fazla mutluydu. Yanlış anlamayın onun mutlu olması benide mutlu ediyor ama sanki başka bir şey var gibi hissediyordum.

"Diyorum ki zaman kaybetmeden bütün mirasları benim üzerime mi geçirsek?"

Kaşlarım havalandı.

𝙶ü𝚕 𝚅𝚎  𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜  *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin