"Teklifimi kabul et
yoksa ateşimi izleyeceksin,,Bazı günler kraliyet yönetmenin ne kadar zor olduğunu hissediyordum. Cidden. Bir sürü belge, takip etmen gereken bir dolu olay ve çözmen gereken sorunlar...
"Kraliçem, sizi kötü hissettirmek istemem ama Prens Jeongguk'un cenazesine gitmediniz. Bu kabul edilebilir bir şey değil"
Nefesimi topladım ve benim krallığıma katılmayı seçen diplomatlara baktım.
"Kraliçe Gwang bu konuda size kin besliyor olabilir"
Kafamı salladım. Tabi. Bende üvey oğlumu öldürtsem cenazeye gelmeyenlere kin beslerdim.
"Bakın bunu dediğim için üzgünüm ama şu an Kraliçe Gwang'ın kalbi umrunda bile değil. Benim hakkımda ne düşündüğünü pek bilmek istemiyorum"
Bana kafa salladılar ve bu hafta olan olayları sıralamaya başladılar.
"Efendim, Kim krallığı oy birliğiyle sizi aileden çıkardılar. Artık soyadınız kim değil"
Yanımdaki Rowoon'a döndüm. Bana dikkatle bakıyor aynı zamanda ondan beklediğimden daha üstün bir performansla kraliyeti çok iyi yönetiyordu.
"Şu an asker durumu olarak nasılız? Bir savaşı kaldırabilir miyiz?"
Rowoon'un kaşları havaya kalktı.
"Savaş mı? Bu riskli-"
Gülümseyerek sözünü kestim.
"Riskini biliyorum Kralım. Bana sadece ordunun bunu yapıp yapamayacağını söyleyin"
Kafasını hayır anlamında salladı.
"Henüz yeni kurulmuş bir krallığız Kraliçem. Bunu yapamayız"
Kafamı salladım.
"O zaman başka yoldan bunu halledeceğim"
Kapı açıldı. Diğer Saray'a göre oldukça küçük olan kalemizin uzun kapıları vardı. Kapının diğer tarafında gördüğüm kişiyle nefesimi tuttum. Aradan bir ay geçse de hala aklımda o gece dönüp duruyordu.
"Senin burada ne işi var?"
Rowoon elini kılıcına dolamış ve hızla ayağa kalkmıştı. Tae ona alayla güldü.
"Neden sana hesap vermem gerekiyor?"
Rowoon'un önüne geçtim.
"Lütfen Kralımla konuşma şeklinizi düzeltin Güney'in Kralı"
Taenin gözlerinden geçen duyguyu biliyordum. Kalbindeki cehennem yeniden körüklenmişti. Kalbi yanıyordu. Tıpkı her gün bana olduğu gibi.
"Neden buradasınız Güney'in Kralı?"
Tae katil bakışlarını üzerimde gezdirdi.
"Teklifini düşündüm"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶ü𝚕 𝚅𝚎 𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜 *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
Fanfiction•yetişkin içerik bulunur[ şiddet ve korku öğeleri] • Elleri kanla kaplı adamın aşkı ne kadar güvenilirdi pembe gülün yanında? ~Zalim kral ve Pembe gülün hikayesi Başlangıç tarihi: 07/04/20 *kitap kapağı için @seffafgolge'ye çok teşekkür ederim ...