⚠️birkaç günde bu kitaba altı bölüm stokladım. Eğer cidden iyi bir yorum ve beğeni sayısı gelirse her gün bölüm atmayı düşünüyorum.
Lütfen beğenmeyi ve yorum yazmayı unutmayın.
Benim için çok değerlisin. Seni seviyorum 💜
"Ah, leydim
sizdeki nedir?
uzak diyarlara buna şeytan tüyü derler
ama ben sizde şeytan değil melek görürüm,,Dün gece tahmin ettiğimden daha arsız geçmişti. Düşüncelerimdeki bütün tabuları yıktım. Yaşanan her şeyi bir kenara attım ve soyundum. Yani bu hem mecazen hemde gerçekten oldu.
Sabah yaşadığım bir kaç ağrı dışında bir sorun yoktu. Hatta bunu söylediğime utanıyor olsamda harikaydı. Cidden. Tae'nin bedenini bedenime yakınlığı akıl kaçırtacak kadar güzeldi.
Karşımda arsızca gülümseyen Tae'ye döndüm.
"Kahvaltıyı buraya mı getirteyim? Yoksa yürüyebilecek misiniz Kraliçem?"
Utançla kafamı onun göğsüne koydum. Yüzüne bakmayı sürdürebileceğimi sanmıyordum. En azından bir süre...
Onun kıkırtısını duydum.
"Eğer sizin içinde mahsuru yoksa bir soru sorabilir miyim Kraliçem?"
Kafamı hafifçe salladım.
"Üç ay sonra neden bugün? Yani beni yanlış anlamayın ama neden bir anda aşkla bakar oldunuz bana?"
Kafamı kaldırdım ve göz göze geldim. Gözleri kehribardı. Zalim halindeki gibi kapkara gözleri yoktu. Şimdi gül prens gibi bakıyordu bana.
Yeniden yutkundum.
"Kralım"
Ona ilk defa böyle sesleniyordum. Bunun verdiği cesaretle konuşmaya devam ettim.
"Benden gitmeyin. Beni bırakmayın olur mu?"
Bana baktı. Gözlerindeki şaşkınlığı görebiliyordum. Kalbimde eskiden bir sürü bölme vardı. Annem, babam, kardeşim, Arkadaşım ve Tae. Diğer dört bölme beni terkedip gitmişti. Geriye bir o kalmıştı. Eğer o da giderse kalbim nefes alamazdı.
"Güzelim"
İnce uzun parmakları çenemi buldu. Kafamı hafifçe yukarı kaldırırken yüzümü inceliyordu. Bende ona bakmaktan alamıyordum kendimi.
"Bizi bir ölüm ayırabilir. Başka kimsenin gücü yetmez buna"
Gözlerim dolarken başımı diğer tarafa çevirdim. Benden ondan korkuyordum. Ölümden...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶ü𝚕 𝚅𝚎 𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜 *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
Fanfiction•yetişkin içerik bulunur[ şiddet ve korku öğeleri] • Elleri kanla kaplı adamın aşkı ne kadar güvenilirdi pembe gülün yanında? ~Zalim kral ve Pembe gülün hikayesi Başlangıç tarihi: 07/04/20 *kitap kapağı için @seffafgolge'ye çok teşekkür ederim ...