prensim,
sizi seviyorumUykumdan uyandım. İçimde tuhaf bir his vardı. Eskisi gibi kötü kabuslar görmüyordum ama hatırlamasam bile rahatsız edici rüyalara sahiptim.
Bir gölge camımın yakınlarından geçti. Kaşlarım merakla havalandı. Cama ilerledim. Siyahlar giymiş biri benim onu gördüğümü anladığı an küçük çatıya atladı. Kafamı geldiği tarafa çevirdim.
Jennie camından dışarı sarkmıştı. Kaşlarım havalandı. Jennie beni görür görmez kendini içeri attı.
"Kim Jennie!"
Elimi onun camına doğru salladım. O da korkuyla gözlerini kapatarak cama çıktı yeniden.
"Kraliçem yanlış anladınız."
Derin bir nefes aldım ve ona doğru bağırdım.
"Yarın cezalısın! Bütün dersleri çalışacaksın. Bunlara botanikte dahil. Akşama kadar seni kütüphanede göreceğim! Akşam yemekten önce de yaptığın her şeyi kontrol edeceğim!"
Ofladı.
"Kraliçem nolur acıyın bana. Yanlış anladınız"
Kafamı salladım.
"Aynı şeyleri Kai de ilet."
Camımı kapatırken onun yalvaran sesini duydum. Yeniden yatağıma ilerlerken gülümsememe engel olamamıştım. Aklıma Baek Ah gelmişti. Tanıştığımız ilk zamanlar...
10 yıl önce
Sonunda aradığım gül kitabını bulmuştum. Kitaba sarılarak kitapçıya ilerledim.
"Ne kadar acaba?"
Elimdeki kitabı kastederek sorduğum soruya kitapçı kaşları çatık cevap verdi.
"Efendim o kalan son kitap size 123000 wondan aşağı bir paraya veremem"
Ücretin büyüklüğüyle ağzım açıldı. Bu kadar param yoktu. Babamdan istersem ne aldığımı öğrenmek isteyecekti. Öğrenirse de hala Tae hakkında düşündüğümü öğreneceği için bir ton azar işitecektim.
Kitabı istemeyerek rafa bıraktım. Sıkıntıyla arkamı döndüm ve kapıya ilerledim. Farkında olmadan birinin uzun pantolonuna bastım. Oğlan ben pantolonu çekince küçük sandalyeden aşağı düştü. Düşmeden önce elini koluma sarmıştı. Bende onun üstüne düştüm. Gözlerim kocaman olurken hemen üzerinden kalktım. O da kalkmış ve üstünü çırpmıştı.
"Özür dilerim. Sizi görmedim"
Bana kocaman gülümsedi ve önümde eğildi.
"Prensesim önünde eğilmesi gereken kişi benim. Benim dikkatsizliğimi bağışlayın"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶ü𝚕 𝚅𝚎 𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜 *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
Fanfiction•yetişkin içerik bulunur[ şiddet ve korku öğeleri] • Elleri kanla kaplı adamın aşkı ne kadar güvenilirdi pembe gülün yanında? ~Zalim kral ve Pembe gülün hikayesi Başlangıç tarihi: 07/04/20 *kitap kapağı için @seffafgolge'ye çok teşekkür ederim ...