4.7

381 49 93
                                    

"Artık yok oluyorum,
Beni özleyecek misin sevgilim?"

"Artık yok oluyorum, Beni özleyecek misin sevgilim?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

🌸İYİ OKUMALAR MELEĞİM 🌸

"Bana bunu nasıl yaptın?!"

Gözlerim sonuna kadar açılmış şekilde Ji An'a baktım. Kafasını sağa sola salladı. Jimin arkadan bacağıma vurdu. Dizlerimin üstüne düştüm. Jin karşımda kahkaha atıyordu.

Ji An yanıma doğru yürüdü. Elindeki kılıcı yerde sürüdü. Tam önümde durdu. Kılıcı havaya kaldırdı. Bana doğru eğildi. Bende gözlerimi kapattım.

İçimden sayıyordum. Ji An kılıcı son hızla bana doğru salladı.

1...2...3...şimdi

Planladığım şey o kadar hızlı olmuştu ki. Ji An'ın elindeki kılıç enseme değdiği an uzandım ve kılıcı havada kaptım. Sol ayağımın üzerinde döndüm ve kılıcı Jin'e fırlattım. Kılıç iki kaburgasının arasına saplandı. Jin şok içinde yerinde sallanırken Ji An elbisenin arkasına sakladığı oklarını çıkardı. Jin'in yanındaki iki adamı da öldürdü. Jimin kapıya koşmuş ve içeri kimse girmesin diye kapıyı kapatmıştı. Ayağa kalktım.

Jin gözleri sonuna kadar açılmış şekilde bize bakıyordu. Ji An okunu onun kafasına doğru uzattı. Bende oldukça yavaş şekilde ona doğru yürüdüm.

"Ah Tanrı'nın işine bak"

Jin ayağa kalktı ama kaburgalarını kıran kılıç yüzünden bağırarak yere düştü. Yerde sürünerek benden uzaklaşmıştı. Bende olduğum yerde durdum.

"Jae. Yapma. Beni affet."

Olduğum yerden ona üstten bir bakış attım. O da biraz daha uzaklaştı.

"Seni neden affedecekmişim?"

Jin zorla gülümsedi.

"Ben...ben..."

Elimi havaya kaldırdım. O da susmuştu. Kapının dışında bir sürü asker kapıya vuruyordu. Jin de oraya bakmayı sürdürdü.

"Babam seni hiçbir zaman sevmedi. Bana bir seferinde şunu dediğini hatırlıyorum. 'Jin gerçekten zeki ve yetenekli'"

Ona doğru eğildim. Jin de kapıya değilde bana dönmüştü.

"Babam senin zekanı seviyordu. Yetenekliydin ama açgözlüydün. Her şey senin olsun istiyordun."

Jinin elinin arkasına sakladığı küçük hançeri gördüm. Bu sahne bana tanıdık gelmişti. Bende aynen böyle bir planla kardeşimi öldürmeyi düşünmüştüm.

Arkamı döndüm.

"Ama biliyor musun Jin?"

O bir anda bağırdı ve hançeri çıkarıp benim üstüme atladı. Sağ kulağımın yakınından bir ok geçti ve Jin'in koluna sapladı. Jin bağırarak yeniden yere düştü. Bende bakışlarımı karşımdaki kardeşime çevirdim.

𝙶ü𝚕 𝚅𝚎  𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜  *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin