Senden vazgeçtiğimi anladığım anda gökyüzünden bir yıldız kaydı
Bu yıldızın ben olduğumu bilmiyordum.
Karşımda yemek yiyen iki adama birden baktım. Jimin'in gözü patlak ve şişti. Tae'nin yüzünden bahsetmiyordum bile. Yemekten iki parça daha attım ağzıma. Yavaş yavaş çiğnerken onlara bakıyordum."Eğer yemeğini tamamladıysan seninle özel konuşmalıyım kraliçem"
Jimine kafamı salladım ve oturduğum yerden kalktım. Tae'nin bakışlarıyla karşılaşmamak için gözlerimi kaçırdım ondan. Üstümdeki elbiseyi hafifçe çekiştirdim ve Jimin'in peşinden gittim.
"Jae. Sana bir teklif sunacağım."
Kaşlarım havaya kalktı. Onu anlamaya çalışarak sordum.
"Ne teklifi?"
Jimin etrafına bakındı ve bana doğru eğildi. Kimsenin dinlemediğinden emin olduktan sonra konuşmaya başladı.
"Babam"
İkimizde bu kelimenin ağırlığını hissedince birkaç saniyeliğine sessiz kaldık. Gözümün önüne babamın bedeninden ayrılmış başı gelince kasılan midemi tuttum. Tae'nin yüzündeki ifadeyle yeniden sarsıldım.
Jimin kolumu sıvazladı. Beni yatıştırırcasına konuşuyordu.
"Gidebiliriz Jae. Seni bu iğrenç hayattan kurtarabilirim. Babam bana gizli bir toprak vermişti. Kimse orayı bilmiyor. İkimiz oraya gidip yeniden başlayabiliriz"
Bunu yapabilir miydim?
Asla kabul edemediğim -kabul etmek istemediğim- aşkımdan diyarlarca uzağa gidebilir miydim?
Yutkundum.
"Ben senin her zaman yanında olacağım Jae. Yemin ederim. Seni burada bu halde bırakmak istemiyorum"
Ona döndüm. Gözlerimin içine baktı. İkimizde birbirimize kimseye güvenmediğimiz kadar güveniyorduk. O benim minik abimdi. Her anımızı birlikte geçirmiştik.
Tereddütüm ona olan güvenimden değildi. Ruhuma aşkıma nasıl yüz çevireceğimi bilmediğimdendi.
"İki gün sonra şafakla gidiyorum Jae. Lütfen iyi düşün."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝙶ü𝚕 𝚅𝚎 𝙿𝚛𝚎𝚗𝚜 *𝐤𝐢𝐦 𝐭𝐚𝐞𝐡𝐲𝐮𝐧𝐠
Fanfiction•yetişkin içerik bulunur[ şiddet ve korku öğeleri] • Elleri kanla kaplı adamın aşkı ne kadar güvenilirdi pembe gülün yanında? ~Zalim kral ve Pembe gülün hikayesi Başlangıç tarihi: 07/04/20 *kitap kapağı için @seffafgolge'ye çok teşekkür ederim ...