New Life?

1K 61 8
                                    

„Dvě čárky" odpověděla jsem.

„Sakra" pronesla Vo. Vyšla jsem ze záchodu. Ještě že nikdo nebyl doma. Vo mě objala a já se rozbrečela. „Jak můžu bejt těhotná?" zeptala jsem se. „Zřejmě si mrdala s Hemmingsem bez šprcek." dělala si srandu Vo. Já se ale rozbrečela ještě víc. Budu šestnáctiletá svobodná matka. No to ne. „Lukovi to říct musíš" řekla Vo. „Jo a zejtra si dojdeš na gyndu." doadala. Já jsem jen brečela. To je prostě průser. Do toho mi přišla SMS od Jakuba. „Promiň je mi to líto,ale mám tě moc rád." Kuba xx

Nic jsem neodpověděla. Ten večer jsem usínala s pocitama smíšenýma. Zejtra jdu na tu blbou gyndu. Nechce se mi tam.
Ráno

Lilo?" ozvala se Vo. „Ano" ozval jsem se. „Jdeme?" zeptala se. Kyvla jsem. Dojeli jsme do centra Prahy. Docela dost se bojím. Po nějaké době už jsme seděli v čekárně. “Další" ozvala se vlídna sestra. Vo mi stiskla ruku. „Zvládneš to" pošeptala mi. Já se zvedla a došla do ordinace. „Tak jaký máš problém?" zeptala se mě. „Asi jsem těhotná" řekla jsem. No tak ti uděláme vyšetření,ale je ti..dneska šestnáct." řekla. „Ano já vím,a dneska jsem měla být ve škole,místo toho jsem tady."řekla jsem. Doktorka mě vyšetřila. „Lilo nevím jaká je to pro tebe zpráva,ale seš opravdu těhotná" řekla. Jseš asi tak v 10.týdnu." dodala. Ja jen poslouchala. „Na potrat už není moc času,uvažovala by si o potratu?" zeptala se. Já zavrtěla hlavou. „Připravila si na to Luka?" zeptala se. „Jak to víte?" „Dcera je fanynka" řekla. Já soucitně kývla. Za týden přijď znova dobře?" dala mi nějaké papíry a já odešla. Padla jsem Vo do náruče. „Jsem těhotná" desátý týden. Ukázala jsem jí snímek z ultrazvuku. „Už to vypadá trochu jako mimčo" řekla. „Zajdem na kafe?" zeptala jsem se. „Jo" řekla Vo. Tak jsme zašli do Staru.
Druhý den
Vo:

Dneska jdeme do školy. Lí je těhotná. Super ne? V šestnácti. Ráno jsme se rychle oblékli a vyrazili na bus. V Praze jsme se sešli s Niky. Je to dobrá kamarádka. Jsme spolu ve třídě. Den ve škole utíkal strašně pomalu. Učitelé měli nějaké kecy že jsem já ani Lí včera nebyli ve škole. Den se ale nějak přežil. Dnes je 5. Září. Lila měla včera narozky. Ja před pár dny svátek. Od Lí jsem dostala plyšáka a nějaké oblečení. Já zatím ještě Lile nic nekoupila nebyl čas. Já a Lí právě teď vystupujeme z busu. Přechazíme silnici. „Ashi" zařvu a rozeběhnu se k němu. Rozbrečím se radostí. Odtrhnu se od Ashe a on obejme zníčenou a těhotnou Lí.

Lila:

„Nevadí ti když se půjdem projít?" zepta se mě Vo. „Jasně že ne" odpovím a jdu domů. Po nějaké době zazvoní zvonek. Otevřu dveře. Nikdo tam není. Kouknu k zemi. Na zemi v košíku leží malé roztomilé štěně. Je u něj lísteček. Buď prosím v 16:00 na Louce.

16:00? To je zachvilku. Rychle jsem na sebe hodila mikinu a legíny. To štěňátko je tak roztomilý. Je to zřejmě Kavalír king Charls španěl. Je krásný. Vydala jsem se k louce. Vypadam dost strašně. Ruce mi zdobí pár nových ranek. Pod očima mám kruhy. A hlavně..jsem těhotná.. Dojdu k louce a koho nevidím..Luka. Hádky nehadky rozeběhnu se k němu a pevně ho obejmu. Štěne mám pořad v naručí. „Líbí?" zeptá se Luke který taky nevypadá nejlépe. „Je dokonalé" řekla jsem. „Je to fenka" řekl Luke. „Děkuju" řekla jsem. „Odpustíš mi?" zeptal se. „Samozřejmě" řeknu a políbím ho. “Tak všechno nejlepší" řekl Luke. „Děkuju" řekla jsem. Pak jsme si sedli na deku a ja se o Luka opřela. Užívali jsme si jeden druhého. Já mu to ale musím říct. „Luke?" zeptám se. „Ano Lásko?" odpověděl. „Musím ti něco říct,ale nevím jak" odpověděla jsem. „Copak?" zeptal se. „Luke...já jsem....těhotná" vymáčkla jsem se. „Cože?" zděsil se Luke. „To nemůže být pravda" pokračoval. „V šestnácti nemůžeš byt máma" pokračoval. Já se rozbrečela. „Nebreč Lásko" řekl,ale už nebyl tak štasný. „Hemmo?" ozvala se Vo ktera se  náhle zjevila i s Ashem. „Ano Vo?" odpověděl. „Víš Lila je z toho dost zníčená,a vlastně ty seš vyník" řekla. „Proč máš zase pravdu?" zeptal se jí a mě objal. „Já vždy" usmál se. „Lilinko zvládneme to spolu" řekl. Já se na něj usmála. Čekala jsem to horší. „Poletíme do Sydney?" zeptal se mě Luke. „Ráda Roberte Luke Hemmingsi." řekla jsem. Mám ale podmínku, poletí s náma naše suprová kamaradka Nika." řekla jsem. „Může letět kdokoli" řekl Ash. Vytočila jsem čislo Niky. „Za patnact minut ti jede bus čekáme na zastávce" řekla jsem a típla to. „Jdeme na zastávku" řekla jsem a vzala štěně které nemělo jméno do náručí. „Jo pozor je to fanynka" řekla Vo. Luke mě chytnul za ruku. Vo nesla růže které dostala od Ashe. Byl to obrovský puget rudých růží. Došli jsme na zastávku a sedli si na lavičku opřela o Luka.

Po nějaké době přijel bus. Postavila jsem se na nohy a štěně položila na lavičku. Objala jsem Niku,pak jí objala Vo. „Kurňa je to Luke Hemmings a Ashton Irwin?" píska. „No asi už to tak bude" řekl Ash a objal jí. To samé udělal Luke.

Seděli jsme na lavičce a ja Nice vyprávěla všechno co se stalo. Velice se jí líbilo mé štěně. „Niko mám na tebe otázku ty můj Méďo" řekla jsem. „Ano?" řekla „No tak za prvé by si asi měla vědět že tady Lí je mistr na přezdívky takže ti bude říkat různě od Niký,En,Nici až po Méďu" řekla Vo a ja jí zpražila pohledem. „Tak tedy En" řekla jsem. „Neříkala jsem to?" zasmála se Vo. „Chtěla by si s náma letět do Sydney?" zeptala jsem se. „Já bych strašně ráda,ale máma mi to nedovolí" řekla smutně. „Studovat" řekl Luke. En se vrátil úsměv. „To by možná šlo" řekla. Tak teď jeď domů a  domluv to odlítame co nejdříve" řekl Ash. „Ahoj" pozdravil Kuba který se náhle zjevil. „Ahoj" pozdravím. „To je můj kamoš lidi" řeknu. „Kubo?" zepta se vyděšeně Nika. „Vy se znáte?" zeptám se.  Je to můj bratr,ale žije už pár let s tátou zatím co já žiju s mámou" řekla a pak Kubu objala. „Iž jsme se dlouho neviděli řekne mu". „Tak teď jeď domů a  domluv to odlítame co nejdříve" řekl Ash. S Nikou jsme se všichni rozloučili.

Teď přišla nejhorší část říct mé mámě že jsem těhotná a stěhuji se do Sydney.

„Mami?" otazala jsem se s nutellou v ruce. „Nežer pořád tu nutellu,přibrala si" řekla. „Mami stěhuji se do Sydney a jsem těhotná" vybalila jsem na ní. „Cože?!" křikla. „Na co cože?" zeptala jsem se klidně. „Na oboje,seš blbá?" zeptala se. „Ty seš v šestnácti těhotná?" řekla. „Jo jsem" řekla jsem. „Ty seš fakt kráva" řekla. „Dobře mami,tak já jdu nebo spíš letím do Austrálie" řekla jsem. „No to teda ne,ty půjdeš pěkně na potrat." „Nikdy" křikla jsem a vyběhla z domu.

Před barakem čekali ostatní. Na nic se neptali jeb jsme nastoupili do taxíku a jeli do nějakého hotelu. „Ginger" pronesla jsem. „Copak?" zeptal se Luke. „Bude se jmenovat Ginger" řekl jsem. „Hezké jméno" řekla Vo. „Já vím" zasmála jsem se. Opřela jsem si hlavu o Lukovo rameno a usnula jsem.

Je tu další díl:O tak co líbí se vám. Nevadí vám že tam bude nová osoba?:) a to Niky ptam se jen na názor:) Niky tam bude ať řeknete cokoliv. No a jak se vám to líbí?

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat