Luke or Calum

1.2K 66 8
                                    

Sedíme v šatně kluků je po koncertě. Vedle mě sedí úplně nadšená Vica. Je jak v sedmém nebi. Na zejtra jsem jí slíbila nakupování. Nejdřív nesouhlasila že ptej nebudu za ní dávat prachy,ale potom jsem jí překecala. Takže zejtra nás pět holek dobijem obchoďák. Jen pořád musím přemýšlet nad tou mámou. Co když to Vo mamka neumluví a já budu muset jet domů? To si ani nedovedu představit. Ale stejně co potom škola? Už nedokážu myslet na nic jiného. Luke ke mě příjde a obejme mě. „Lásko teď na to nemysli" řekne. „Luke to se ti strašně lehko řekne." odpovím mu. „Notak to se nějak vyřeší" řekne mi Luke „Lucasi doháje nevyřeší" vykřiknu a vytrhnu se mu z náručí. „Vyběhnu ven k autu naštěstí dal Luke klíčky mě. Odemknu a z přihrádky vytáhnu cigarety které tam má Luke na podplácení Davida. Zamknu auto a dojdu si sednout na schod před arénu. A jednu si zapálím. Já vím co si teď musíte myslet. Je jí 15 kouří,chlastá,chodí se starším. Jenže já nekouřím ale když je nejhůř tak mě to uklidnuje. Sedím tam kouřím a po tvářích mi tečou slzy. Luke za mnou nešel Vo mu zřejmě řekla ať mě nechá samotnou. Jenže tohle je mimořádná situace potřebuju někoho obejmout a brečet. Jenže já nechci pořád utěšovat. Doháje je to tak težký pochopit! „Lilo?" ozve se za mnou. „Cale" šeptnu. Cal si ke mě přisedne a já si o něj opřu hlavu. Brečím a brečím. „Zlato neměla by si kouřit" řekne. Asi se divíte že mi říká zlato,ale to je úplně normální je to můj "bráška". „Cale..uklidňuje mě to" řekla jsem. „Vždyť já vím" řekne „A už mi konečně řekneš co se stalo?" zeptá se. Tak mu vyklopím všechno co se stalo. Cal mě obejme. „Nebudu ti tady říkat jak mi je to líto,protože to je k ničemu" řekl „Bohužel" šeptnu. „Řeknu ti to takhle když by si musela domů tak buď poletíme s tebou,a nebo by jsme za tebou přiletěli a jezdili by jsme na náštěvy" řekl a já ho pevně objala. „Cale ty seš takový zlatíčko" řeknu. On mi dá pusu na čelo a mě se zase objeví ten pocit motýlku v břiše. Doháje co se to děje mám Luka. Proč mám motýlky v břiše? „Víš všem by si nám strašně chyběla,a mě nejvíc" řekne a ty poslední slova zašeptá. „Taky by si mi Calumku strašně chyběl" řeknu. Mám špatné myšlenky Cala jsem si za poslední dobu strašně moc oblíbila. On mi rozumí a nesnaží se mě utěšovat. On ví jak na mě ,ale doháje snad jsem se nezamilovala. Mám Luka kterého miluju a Cal má El. Takže vlastně není co řešit. „Asi se vrátíme dovnitř ne?" zeptá se Cal. „Jojoo vrátíme" řeknu já. Cal otevře dveře šatny a já vstoupím. „Luke mě obejme. „Promin" šeptne. „Nemáš se za co omlouvat Hemmo" řeknu „Lindo ty smrdíš kouřem" řekne naštvaně Luke. „No a co?" odseknu. „Neřikej že v patnácti kouříš?" řekl naštvaně. „Seš jak moje matka" odpovím. „Lindo k*rva je ti jenom patnáct nehraj si tu na velkou seš ještě mála holka" zařve. Všichni na něj koukaj. A já taky tohleto vypustil s huby? „Když myslíš" odvětila jsem. Vyběhla jsem znova ven z šatny. Vo řvala na Luka. Běžím ven na vzduch. Jdu kolem Cala s El co se hádaj. „K*rva Hoode já se s tebou rozcházím,rozumíš už tě nemiluju,miluju někoho jiného" slyšela jsem řvát El na Cala. „Ahoj lidi, nechci se vám do toho srát jo ale El měla bys si Cala vážit je pozornej a chápavej  mě právě teď řekl Hemmings že si hraju na velkou přitom jsem malá holka,takže Aloha váženi a El budeš kráva jestli se s ním rozejdeš" řeknu. „Lí já mám Cala ráda,ale láska je láska" šeptla El se slzama v očích.

Vo:

„Hemmingsi seš sakra normální?" řvu na Luka. „Ty si vážne teď svojí holce řekl že je malá?" Luke zírá dost vyděšeně asi si teprv teď uvědomil co vypustil z huby. „Ty si o ní teď řekl že je malá ale na mrdání je ti dobrá co?" „Vo já nevím co jsem ted udělal kurva já jsem blbej." „Sakra proč to ještě připomínáš teď to vypadá že jí mam fakt jen na mrdání." řekne „Ano Hemmingsi vypadá to tak,nekdy s ní jednáš fakt jak s loutkou,uznávám že kouřit by neměla ale tohle?" řeknu já „Jsem Vůl" „No to seš" odpovím mu „Ty víš jak lehko spadne zase na dno" řeknu potichu. Na gaučíku sedí vystrašená Vic. „Vic to bude dobrý oni se zase usmíří" řeknu jí.

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat