O měsíc pozděj.
Vo:
Dny ubíhali a já a holky jsme se stávali utěšovatelkami zlomené Lí. Začínám už mít malé bříško. Už je to tak trochu znát že čekám malého Irwina. Teď někdy mě čekají testy na genetické vady plodu. Toho se celkem dost bojím.
Saša stále bydlí u nás. Ukázalo se že je stejně retardovaná jako my. Navíc nám skvěle vaří.
Největší problém,ale představuje Lila. Stala se z ní totální troska. Nechce jíst ani pít. Nevychází z pokoje a pořád má na sobě něco Lukovo. O děti se stará tak že je nakrmí a tím to končí. Zbytek děláme my. Nejsem na Lilu naštvaná. Ona za to nemůže,ale už by se mohla trošku probudit a začít normálně žít. Každý den se do ní snažím dostat,alespoň nějaké jídlo,ale většinou se mi to nedaří. Strašně zhubla. Už je jen kost a kůže. Musíme jí dostat k doktoru protože tohle opravdu není normální. Je,ale jen jedna věc,která by jí pomohla a to Luke. Musím mu zavolat. Vezmu mobil a vytočím jeho číslo.
Vo: Ahoj Hemmingsi
Cal: Vo? To jsem já Cal. Co se děje?
Vo: Chtěla jsem si s ním promluvit,Lí je totálně zmíčená..
Cal: Hale Hemmings taky museli jsme zrušit nějaké koncerty..Luke nejí a s nikým se nebaví..Viděl jsem ho i brečet..
Vo: S Lí je to to samé. Ona už je jen kost a kůže.. O děti se skoro nestará..
Cal: Vo teď jsem se dozvěděl že asi jedem domů..koncerty jsou skoro všechny zrušeny..
Vo: Sakra,snad Ash nebude naštvaný..
Cal: Že si mu to neřekla?
Vo: Ty to víš?
Cal: Já vím vše..
Vo: Nojoo Čau musím jít.
Cal: Čau.Po tomhle telefonátu mi bylo ještě hůř. Takže mu na Lile stále záleží. On si možná uvědomuje i že se choval jak blbec.
Sophie:
Ležím v postýlce jako každý den. Koukám do stropu a snažím se nebrečet. Maminka by byla smutná. Od té doby jak jsem já a můj bráška byli sami s tetama a hlavně s tetou Vo je pořád smutná. Hned jak se vrátila tak brečela. A od té doby brečí pořád. Stará se o nás spíše teta Vo a pak tete Regi. Všechny tety jim pomáhají. Maminka ta je pořád v posteli a je nějaká jiná. Ani to mlíčko už není tak dobré.
Já už skoro ani nevím jak vypadá tatínek. Viděla jsem ho naposledy jo to už je pěkně dávno a hádal se s maminkou.
Když se maminka vrátila měla divnou bolístku na tváři a teta Vo nadávala na tatínka. A pak taky říkala něco o strejdovi Ashovi. Já vím že tatínek, strejda Calum,strejda Ash a strejda Mike mají děsně důležitou práci. A strejda Ash má vlasy za které se bude dobře tahat. Vzpomínám si že tatínek měl divnou věc ve rtu. Oni se určitě vrátí a budeme všichni spolu. Teď se,ale bojím o maminku. Vypadá strašně špatně.Nika:
Jak se pozná že je něco hodně špatné? Tak že ani já s tím nic nenadělám. Snažila jsem se jí rozesmát donutit jí jíst. Ale naprosto nic nepomáhá. Je z ní už opravdu mrtvola,protože už ani nechodí. Bojím se aby to s ní nebylo na cvokhaus. To už totiž není normalní. Bojím se o ní, bojíme se oní všechny. Už s náma ani nemluví.
,,Vo?" zavolala jsem na ní. ,,Ano?" ozvalo se z kuchyně. ,,Na zítra je Lila,objednaná k doktoru." řekla jsem a Vo vykulila oči. ,,Ne ona není magor,ona je jen zklamaná." řekla Vo. ,,Vo sama víš že je na tom hodně špatně." řekla jsem. ,, Ale ona není blázen." vzlykla Vo. ,, Oni jí tam vyléčí,uvidíš." usmála jsem se na ní. ,,A jak jí tam dostanem?" zeptala se Vo. ,,To ještě nevím,ale je tam objednaná na desátou." řekla jsem.
Regi:
,,To ještě nevím,ale je objednaná na desátou." řekla Nika a já rychle seběhla schody. ,,Děláte si prdel?" začala jsem na ně řvát. ,,Regi.."začala Nika. ,,Nikoleto, sakra vy jí nevěřite,tohle z ní udělal Luke,musí jí z toho zase dostat." řvala jsem. ,,Regi,už je pozdě.." řekla Nika. ,,To si říkáte kamarádky?" zařvala jsem na ně a utekla se slzama nahoru za Lí.
,,Lí zlato musíš se vzpamatovat." promluvila jsem na ni,ale ona pouze civěla do zdi. ,,Pánvičko oni tě zavřou do blázince." křičela jsem na ní. ,,Tefi,on mě nemiluje." řekla a bylo vidět že mě nevnimá. ,,Lí prosím,prosím,začni se mnou komunikovat." prosila jsem jí se slzama v očích. ,,Já ho miluju." řekla a já pochopila že tohle nemá cenu. běžela jsem k sobe do pokoje popadla jsem Calovo tričko a začala jsem do něj ještě víc brečet. Zrovna mi na skype volal Cal. Hovor jsem rychle přijmula.
Cal: Ahoj Lásko..Co se stalo?
Regi: Lilu chtějí zavřít do blázince.
Cal.Děláš si ze mě srandu že jo..
Regi: Ne zejtra jí tam vezou. Já věřím že blázen není..Jenže ona nekomunikuje..Je naprosto mimo.
Cal: Pokusíme se co nejdřív přiletět domů. ,,Irwin,Clifford, ke mě" zařval.
Ash: Ahoj Regi..stalo se něco?
Regi: Ashi musíte přiletět domů, první důvod je Lila,ale máš tu taky jednu závažnou věc.
Ash: Co se děje?
Regi: Zejtra zavřou Lilu do blázince..
Mike: Sranda?
Regi: Vypadám že se usmívám?
Cal: Hemmingsi!
Luke: Co je? Ahoj Regi..
Regi: Ty teda vypadáš,asi skoro stejně jako Lila..jenže tebe nechtějí zavřit do blázince..
Cal: Nebreč lásko
Luke: Cože? Proč? Co jí je?
Regi: Zníčil si jí. Nejí,nepije nestará se o děti..Jen pořád říka že jí nemiluješ.
Luke: Doprdele..
Cal: On se rozbrečel.
Regi: Já musím jít děti brečí.
Cal: Pa Lásko.
Vypla jsem skype. A šla jsem do pokoje k dětem. ,,Sophi Zlatíčko,musíš maminku zachránit." řekla jsem i když jsem věděla že mi nerozumí,ani mě nechápe. Sophi mi usnula v náučí a já se zčala věnovat Thomasovi. Dala jsem mu nutrilon a přebalila ho. Potom jsem ho položila zpátky do postýlky.
Šla jsem dolů že si udělám něco k jídlu. Z ledničky jsem vytáhla vajíčka a udělala jsem omeletu. Nandala jsem jí na dva talířky a šla jsem k Lile do pokoje.
„Pánvičko to sníš ano?" zeptala jsem se. „Tefi ne nemůžu" řekla. „Zavřou tě do blázince..to chceš?" zeptala jsem se jí. „Já nejsem blázen" řekla. „Ano nejsi" řekla jsem. „Dej mi." řekla a já jí podala talířek. Ona kousek snědla a potom to položila. „Pánvičko zvládneme to spolu neboj,já tu pro tebe budu pořád." řekal jsem jí. Ona mě objala a já začala brečet. „Jseš nejsuprovější kamarádka a skvělá matka." řekla jsem jí a ona se rozbrečela. Přinesla jsem jí Sophi. Ona si jí vzala do náručí a chovala jí.Druhý den:
Regi:
„Lí vstávej!" řvala přes celý barák Nika. Rychle jsem vyskočila z postele a běžela do pokoje Lí. Lí se vztekala že nikam nechce. „Nemůžete jí odvést,ona už se zlepšila." křičela jsem. „Je to třeba Regi" řekla Foxi. „Foxi..ani ty jí nevěříš?" zeptala jsem se. „Co se tady sakra děje?" přilítla do pokoje Ann. „Lilu chtějí zavřít do blázince" řekla jsem. „Děláte si prdel?" otázala se naštvaně Ann. „Je to pro její dobro" řekla Nika. „Já jsem jí včera donutila sníst omeletu" řekla jsem. „Stejně je na tom,ale špatně." řekla Nika. Ann se rozeběhla k Lí a objala jí. Viděla jsem snad slzy? Já se slzama nešetřila. Oni tekly sami. Ann Lí pustila a já jsem jí objala. „S Calem tě tam odsaď dostanem..Lí oni se vrací a Luke je zníčenej" zašeptala jsem jí. Ona mě objala a potom jí odtáhli.Hlásím se s dalším dílem:33
Názory do komentářů. Nazor na Niku? Názor na Regi?
Díl věnuji mojí Teflonce×♥
Už jen 13 dílu do konce')
ČTEŠ
5SOS and my life
FanfictionPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...