Sad girls..

2K 110 4
                                    

Pondělí ráno:

Lila:

S klukama a já teda hlavně s Lukem jsme si užili super víkend. Pořad jsme se smáli a já byla fakt štasná. Na internetu sice pořád kolovali ty lži o mě a Lukovi a o Ade[Ajd] (začala jseme jí tak říkat všichni,pro mě byla vždy Vo,als teď už pro ní mam dvě jména)  a Ashovi. Kluci byli sice pořád naštvaný proč se do nás pořád se*ou,ale já a Ade jsme si nějak zvykli. No a jelikož je ponděli tak musíme do školy. Já se celkem bojím,ale Vo má naštěstí zpátky své seběvědomí,slíbyli jsme si že budeme celý den spolu. Byl to nový zážitek cestovat do školy z centra. Hned jak jsme vyšli z hotelu(zadním vchodem) běželi jsme na metro. Pořád jsme měli pocit že nás někdo sleduje. To je ale asi normální,když chodíme se slavnejma. Luke chtěl aby nás do školy odvezl ten namakanej týpek,ale my byli proti. No ale teror začal hned jak jsme došli ke škole. Všichni si na nás ukazovali a něco si šeptali. Došla jsem ke skřínce s Vo máme skřínky řadu od sebe tak jsem zůstala sama. Přišla ke mě Beck a začala na mě řvát něco jako že jsem kráva a jakto že mam takové štestí. Kopala do mě a mlátila mě zachvíli kolem mě bylo asi tak deset lidí a všichni na mě byli naštvaní. Do háje kde je ta Vo.

Vo:

Zdržela jsem se u skřínky nemohla jsem najít klíče a když jsem je konečně našla rychle jsem se přezula,a uslyšela křik. Zabouchla jsem skřínku a vydala jsem se za Lilou. Bylo kolem ní okolo 10 lidí. A hlavně Beck. Když mě vyděli rozutekli se. Lila seděla na zemi a brečela. Držela v ruce mobil a asi se snažila někomu dovolat. „Luke přijeď prosím" slyšela jsem. Objala jsem jí a vydali jsme se k záchodum. Lila byla celá pomlácená. Chudák holka a to vše kvuli tomu že se bavíme s 5SOS. Lila se nějak upravila a vydali jsme se na první hodinu.Když jsme došli do třídy a usedli na naše místa všichni na nás blbě koukali. Po první hodině jsme vyšli ze třídy a před třídou už na nás čekali kluci,když jsem uviděla Ashe rozeběhla jsem se k němu a objala ho.

Lila:

Bylo mi blbě vše mě bolelo. A nejvíce tvář. Asi budu mít dost modřin. První hodinu jsem nějak přežila. Vyšla jsem ze třídy a uviděla kluky. Vo se rozeběhla k Ashovi. Já uviděla Luka a hned se mi udělalo lépe. Rozešla jsem se k němu nebo jsem se spíš rozkulhala. Když mě uviděl rozbrečel se. „Luky nebreč prosím" řekla jsem. A on se ke mě rozeběhl. Já nechtěla aby brečel. Nechtěla jsem rozbrečet Luka Hemmingse. Jsem taková kráva. Luke mě objal a řekl: „Tučňačko prosím odpusť mi to jsem nechtěl." „Hemmings vždyť já se na tebe nezlobím,proč bych se zlobila?" „Protože tohle všechno je kvuli mě" řekl Pak někam odběhl a ke mě na lavičku kde jsem přišel Calum. „Ahoj brácho jak je" promluvila jsem na něj. „No nejlíp ne ale ty seš na to daleko hůř zachvilku tě odvezem do nemocnice." řekl a nechl mě tam samotnou.

Luke:

Když jsem jí uviděl jak vycházela z té třídy myslel jsem že umřu. Ale místo toho jsem se rozbrečel. Dokulhala ke mě a koukla na mě těma svejma kukadlama. Měla uplně dokonalá očka krásná neurčité barvy. Něco mezi hnědou a zelenou. Do těch jsem se zamiloval. Koukala mi do očí. A jak už mi několikrat řekla mám prej dokonalé oči a vlasy. Obyčejné modré oči a špinavě blondatý vlasy nevím co se jí tak líbí. Jsem asi totalně mimo proč teď přemýšlím o vlasech a očích? Přistoupil jsem k ní a obejmul jí. Pak jsem jí ale řekl že musím něco vyřídit a ať s ní chvíli počká Cal. A pak za mnou dojde. A ať je tam pak Lila s Ade. Šel jsem k nim do třidy všichni seděli na místech když jsem tam s Mikym Ashem a teď už se přiřítil i Cal vešli všichni utichli. A potom začali pištět. „Takže Čau já jsem Luke tohle jsou Ash,Michael a Calum,ale řekl bych že nás znáte, přišel jsem vám pouze říct že když by jste chtěli mužeme vam udělat koncert u vás ve škole,ale řekl bych že si to nezasloužíte,když šikanujete osobu kterou miluju." řekl jsem. „To jsme ale my nebyli" vykřikla nějaka blondýna „To byla Beck" řekl klul stojící u okna. „Dobře a kde tu Beck najdeme?" zeptal jsem se. „Na gymplu" řekla Vo Počkej sakra kdo je u Lili když je Vo tady? „Vo kde je Lila?" ozval jsem se a už jsem vybíhal z té třídy. Běžel jsem jak rychle to jenom šlo Cal,Vo Ash,a Miky asi hned za mnou. Doběhl jsem k té lavičce a asi se mi zastavilo srdce. To co jsem viděl nemohla být pravda. Lila ležela na zemi a z nosu jí tekla krev. Asi jsen zkameněl už jsem slyšel Cala co volá sanitku a brečíci Vo. Rozeběhl jsem se k Lile. Chytil jsem jí za ruku a šeptal: „Lilo zlato notak probuď se prosím, já už tě ochráním,strašně moc se ti omlouvám,promin." mlel jsem pořád dokola brečel jsem strašně moc. Když přijela sanitka a naložili jí nechtěli aby jsem s ní jel musel jsem je přemlouvat že s ní chodím. Nakonec jsem jel v sanitce já a Vo. Lila ležící tam vypadala tak bezbraně. Její světle hnědě nebo spíš špinavě blondaté vlasy byli rozcuchané a její košile kterou si koupila kvuli mě byla roztržená. Ano šlo o tu červenou košili. Zase jsem se rozbrečel a šeptal jsem jí slova She looks so perfect do ucha. Byla v bezvědomí a já se o ní strašně bál.

Vo:

Byla to moje chyba místo toho abych byla s ní běžela jsem za klukama. Chtělo se mi umřít když jsem jí viděla v tom bezvědomí. Luke u ní seděl v sanitce brečel a něco jí šeptal do ucha. Myslím že to byli slova She looks so perfect. Dojeli jsme do Motola. A Lilu vezli rovnou na sál. Měli podezdření na vnitřní krvácení. S Lukem a s ostatníma klukama jsme seděli před sálem a čekali až nam řeknou jak operace dopadne.
Luke:

Přišel doktor. „Pane Hemmingsi správně by jsme vam neměli podávat žádné informace o stavu slečny Prekové ale že jste to vy a asi jí opravdu milujete uděláme vyjímku, slečna měla vnitřní krvácení,to jsme zastavili,ale slečna je v bezvědomí a není jisté jestli se probere. Řekl doktor. „Já je zabiju" vykřikla Vo a rozeběhla se k východu Ash jí naštěští zastavil. Do školy teď nepujde ještě by se jí něco stalo. Ja začal zase brečet. Přišel ke mě Cal a začal mě utěšovat že vše bude dobré. Asi vam došlo že já a Calum jsme nejlepší přátele. „Doufám" odpověděl jse.  „Mužeme za ní?" zeptal se Ash „Mužete ale po jednom maximálně po dvou. „Tak Luku a Vo jděte. Tak jsme šli. Sedl jsem si k ní a chytil jí za ruku. Začal jsem na ní mluvit. A utěšovat jí. Ale spíš jssm utěšoval sebe. „Lilo lásko já tě fakt strašně miluju, nemužu o tebe přijít,  víš co jsme pro vás s klukama udělali? Odsunuli jsme naše turné a budeme tu s váma a pak vy pojedete s náma na turné" mlel jsem a mlel. Postupně se u ní vystřídali všichni. Já jsem se rozhodl že u ní zůstanu. Ostatní jsem poslal do hotelu. Když odešli sedl jsem si zase k Lile. Vyprávěl jsem jí různé kraviny,až jsem asi usnul...

Ash:

Ade láska moje chce stále obhajovat práva své nejlepší kamarádky kterou je Lila. Prej půjde do školy takhle to nenechá. Je mi Lili fakt líto. Chudák nezaslouží si to. A já nechci aby tak dopadla i Ade. „Dobře Irwine já tam teda nepůjdu." řekla. „Jsem ráda že si dostala rozum,ale pojď už  spát jsem utahanej."řekl jsem jí. Tak jsme šli.

”Dobré ráno Lásko" řekl jsem a otočil jsem se na místo kde měla spát Ade. Nebyla tam. „Michaele,Calume rychle sem" řval jsem. „Co se stalo brácho" řekne rozespale Cal. „Ade tady není nevideli jste jí" křiknu já „Ne" řekne Miky. Doháje teď mi to došla ona šla do tý školy. Musíme rychle tam.

Vo:

Vím lhala jsem Ashovi a všem,ale ja musím prostě Lilu pomstít. Když na to pouze ponyslím chce se mi brečet. Jak Lila musí trpět pouze kvuli závisti. Jdu jí pomstít. Dojdu ke škole a jdu najít Beck tu největší krávu. Najdu jí a zakřičím: „Proč to děláš Trapko,Lila je díky tobě v bezvedomí" „No konečně bude klid a Luke bude jenom můj." odpoví. „Ty seš taková kráva" vykřiknu a chtěla jsem jí dát facku,ale až pozdě mi došlo že je blbé hádat se na schodech obvzlášť když má Beck u sebe tu Gorilu jmenem Marek. Poslední co si pamatuju je že mě strčil ze schodů a já letěla dolů.

Probudila jsem se v sanitce. Seděl u mě Ash. „Ade zlato proč si to udělala?" ptá se Ash. Jen se rozbrečím

V nemocnici:

„Luke?" ozve se Lila

„Lilo zlato ty si se probrala a vlepím jí pusu. Zase začnu brečet. Teď už jí musím ochránit. Otevřou se dveře do pokoje vchází doktor a říká Lile že je rád že se probrala. Za ním vchází sanitář tlačící postel. Na posteli leží Vo. „Vo co si dělala"? vykřikne Lí „Šla jsem tě pomstít"odpoví.

Nakonec jsme všichni na pokoji s holkama. Já držím za ruku Lilu a Ash Vo. Vo má lehký otřes mozku. A je tu do zejtřka na pozorování a Lilu by mohli taky zejtra pustit. Dohodl jsem se s klukama že teď už je ochránime. Musíme. Jsou to nejlepší co nás mohlo potkat..

Takže další díl je na světě. Fotka je z videoklipu k She looks so perfect.
Jsem rada za každou osobu co si to přečte a za každý komentář či Vote. Mam vás ráda a děkuji Snowflake0124 a adelKa146
xx penguinkristy xx

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat