Barbie:*

1.1K 61 8
                                    

Luke:

Za dveřmi stála moje máma. „Ahoj mami co ty tady?" zeptal jsem se a obejmul jí. „Jdu vám udělat pořádnou večeři." řekla. „Tak pojď dál" usmál jsem se. „Jo a ví to jenom Vo že čeká dvojčata" řekl jsem jí. „Jasně jsem ticho jako hrob" řekla. Šla do obýváku a tam se pozdravila se všema. „Liz co ty tady?" zeptala se Vo. „Jdu vám uvařit večeři" řekla a odešla do kuchyně. „Luke ty máš,ale bezvadnou mámu." řekl Mike. „Já vím" zasmál jsem se. „Luke,pojď sem" zavolala na mě Vo. „Ano sis?" zeptal jsem se. „Volala mi Lí,řekli jí že si tam bude muset nějakou dobu poležet,a ona je z toho dost na prášky" řekla Vo. „Jak dlouho jí řekli?" zeptal jsem se. „To neví,ale nejmíň týden možná díl" řekla. „Zejtra za ní zajdem a budeme tam dokud nás nevyhodí" řekl jsem. „To jsem jí taky řekla" usmála se Vo. „Jídlo" křikla máma z jídelny.

„Liz ty tvoje špagety jsou prostě nejlepší" řekl Ash. „Jsou fakt dobrý mami" řekla jsem. „Děkuju vám kluci" usmála se. „Luke s tebou potřebuju potom mluvit" řekla. „Jasně" řekl jsem.

„Tak co si potřebovala?" zeptal jsem se když jsme seděli na gauči v ložnici mě a Lí. „Jelikož není Lí a ani zdaleka nebude plnoletá až se narodí dvojčata, budu jejich zákoný zástupce" řekla. „Nechápu" odpověděl jsem. „Děti musejí mít plnoletou zákonou osobu" řekla. „Ale já přece plnoletý jsem. " řekl jsem. „Jo,ale matka dětí není a to by nemuselo projít" řekla. „Takže ty budeš zákoný zástupce našich dětí,dokud nebude Lile osmnáct?" zeptal jsem se. „Ano přesně tak." usmála se. „Jo a ještě Lila bude potřebovat stálý dohled" řekla. „Já jí střežil jako oko v hlavě" řekl jsem. „Já vím,ale stejně,buď se já přestěhuji sem nebo vy zpátky domů" řekla. „Dobře proberme to" usmál jsem se. „Tak já půjdu zlatíčko" usmála se a objala mě. „Dobře,ahoj a děkuju" usmál jsem se a ona odešla. Ještě jsem slyšela jak se dole loučí s ostatními a pak jsem si šel dát sprchu.

Zrovna ležím v posteli a už nějakou dobu civím do blba. Nemůžu usnout. Bez Lí je tu tak prázdno.

Lila:

Je tu taková nuda že to snad ani není možný. Chvíli jsem dělala něco na mobilu,ale to se omrzí. Teď jen ležím a civím do blba na ty hnusný nemocniční stěny. Přemýšlím jak se asi mají ostatní. Je něco po půl dvanácte v noci tak asi spí. Zkusím napsat Lukovi. Když bude vzhůru odepíše a když bude spát nevzbudí ho to. „Spíš?" napsala jsem. Po nějaké době mi přišla odpověď. Ne nemůžu usnout,když tu nejsi" „Já taky ne,nenávidím nemocnice,asi tu umřu nudou" odepsala jsem. „Naše děti potřebují spánek,tak se pokus zavřít oči" přišla mi odpověď. „Dobře,dobrou,miluju tě" napsala jsem a mobil položila na noční stolek. Pak jsem zavřela oči a zřejmě usnula.

„Slečno máte tu snídani" vzbudila mě mladá sestra. „Vypada to strašně" odsekla jsem. „Si holčičko myslíš že seš něco víc když seš známá od 5SOS." křikla. „Víš co polib si ty svoje velký umělý silikonové kozy" odsekla jsem. „Nějaká oprsklá" odsekla. „Barbie ty jen závidíš" odsekla jsem já. „A co bych ti záviděla?" zeptala se. „Slavné přátele,ja vím že by si taky chtěla Hemmingse do postele"zasmála jsem se. „To je jasný mě by chtěla každá,ale mám jenom jednu a to tebe Lí." řekl Luke který se zjevil i s ostatními ve dveřích. Sestřička nesupeně odešla. „Chyběli jste mi" řekla jsem. „Já jsem se ti ještě včera dělala s domácí přesnídávkou" řekla Vo a podala mi přesnodávku s piškoty. „A ode mne máš tady pomerančový džus." řekla Foxi. „Děkuju holky" řekla jsem. „Ta sestra byla fakt strašná Barbie" zasmál se Ash. „Kde je Cal" zeptala jsem se smutně. „Nám se včera omluvil" řekla Vo. „Ale já jsem ho vůbec neviděl" řekl Luke a objal mě. „Nechci to říkat,ale chybí mi" řekla jsem. „Nechápu to jeho chování" řekla Nika. „Nemůže vás tady být tolik" vešel do pokoje doktor. „Tohle je,ale moje rodina" řekla jsem. „Ani jeden s vámi není příbuzný." řekl doktor. „Takže pane doktore tohle je Luke Hemmings můj budoucí manžel a otec mého dítěte" řekla jsem schválně dítěte. „Vo je má nejlepší kamarádka a Ash její přítel a můj kámoš, tady Foxi je má kamarádka a Mike její přítel, Regi taky má kamarádka,Nika moje kamarádka a přítelkyně bratra mého přítele." řekla jsem. „Když myslíte slečno,ale buďte potichu" řekl doktor a odešel. „Lidi,když jsme tady všichni takhle pohromadě s Lilou by jsme vám měli něco říct" pronesl Luke. „Co?" zeptala se Nika. „Lila čeká dvojčata" řekl Luke. „Cože?" zeptala se pobaveně Foxi. „Ty se chlape nezdáš" ponesl Mikey. „Gratulujeme vám" zakončil to Ash. „Děkujeme." usmále jsem se já.

Calum:

Když se Luke vrátil od Lili z nemocnice. Zalezl jsem do svého pokoje a nevylezl jsem. Slyšel jsem jak přišla Liz a jak o něčem diskutovala s Lukem. Ráno jsem zase slyšel jak všichni odchází za Lí do nemocnice. Měl bych se jí omluvit,ale nemam na to sílu. Zejtra za ní opravdu zajdu" řekl jsem si.

Ahoj Lidi zdravím vás s novou částí. Je kratší jelikož mam teplotu přes 38 a je mi fakt blbě. Tak se omluvám,zítra možná další díl nebude jelikož je mi fakt špatně tak promiňte:// jinak bych vám chtěla poděkovat za 90. Místo Fan fikce. Včera byl příběh dokonce 87. Ja si toho nehorazně vážím.:) Děkuju všem. Dnešní díl je pro Foxinku a Vo . Vo slibuju bude líp♥

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat