F*cking doll

1.1K 71 7
                                    

Políbila jsem Cala" řeknu.

„Cože si udělala?" otáže se naštvaně Luke. „Jak si mi to mohla udělat?" zeptá se se slzama v očích. „Promin Lukey" zašeptám a chci ho obejmout on se ale odtáhne. „A teď už o tobě mužu říct že si děvka?" otázal se. I přes mojí velkou opilost jsem vylezla z postele a snažila jsem se jít rovně ale nešlo to. Ale nějvětší problem byl předemnou. Schody. Snažila jsem se opatrně našlapovat. Točil se mi celej svět. Výšla nebo teď už spíš vyběhala jsem z domu. Stála jsem na ulici jen tak v obrovském tričku a kraťáskách. Cal naštěstí nebydlí daleko. Popravdě ale nejdu za Calem,ale za Mali. Můžu k vám? Poslala jsem SMS Mali. Bylo mi jedno že jsou dvě ráno. Ty vždycky** přišla mi vmžiku odpověď. Za 10 min jsem u vás.:/ Rychle jí písnu a pak už kráčím rychlou motavou chůzí. V havě mi hrajou všechny ty písničky co mi Luke zpíval. Nechci brečet ale slzy mi tečou proudem. Zachvilku už jsem před barákem u Mali. Padám jí kolem krku. „Jsem taková kráva" šeptnu. „Pojď ke mě všechno proberem." řekla. Zachvilku už jsem seděla u Mali na posteli a kolena jsem si tlačila k hrudi. „Tak vyklop vše co se dneska nebo spíš včera stalo." řekne. Asi se divíte proč jsem nešla za Vo co? S Vo si rozumíme ve všem,ale povídat si s ní o Calovi... No to prostě nejde. Proto jsem šla za Mali je to Calova ségra. A hlavně Vo určitě teď spí v objetí Ash. No a tak jsem Mali vyklopila úplně všechno. Jak jsem se pohádala s Lukem jak mě Cal utěšoval. Jakou jsem udělala strašnou chybu jak sem se ožrala a jak jsem políbila Cala a jak mi Luke řekl že jsem děvka. Řekla jsem jí i o těch motýlech v břiše. A jak asi miluju dva kluky. V slzách jsem dopadla na polštář. Mali mě objala. „To bude dobré,zejtra to vyřešíme." řekla a já asi usnula vyčerpáním. Ráno se proberu spím u Mali v posteli. Mali spí na gauči,který má v pokoji. Dojde mi jakejch sem včera udělala chyb. Kurňa. Kouknu na mobil. Luke mi volal snad dacetkrát a i Liz. Kouknu na twiter. To jsem ale asi neměla dělat. První co ne mě vyběhlo. „Děvko,chudák Luke" Jak si mu to mohla udělat. Seš fakt jen obyčejná děvka. Začnu zase brečet. Probudím Mali. „Sakra Lily co se zase děje." zeptá se. „Dojdi prosím pro noviny." řeknu. „Je to hodně špatný" dodám. Mali vyběhla pro noviny. Za pět minut byla zpátky. „Hodně špatný" řekla. Podala mi noviny. Lila známá jako přítelkyně Luka Hemmingse byla včera viděna jak se objímá s Calumem Hoodem, nevypadalo to ale moc jako přátelské objetí. Že by se nám včelka přenesla na jinou květinku v kapele? Podle dalších zdrojů se včera Calum rozešel se svojí přítelkyní. Není to kvůli krásné Lile,která dělá v kapele zřejmě velké problémy. Dvojice Calum a Lila byli za včerejší noc viděni a přistiženi několikrát... Rozbrečím se. To až uvidí Luke ten se zblázní. Je tam totiž fotka toho polibku s Calem. Vyběhnu z pokoje Mali a běžím do pokoje Cala. „Calume ty blbče vstávej máme průser!" křičím. „Lilo co ty tady děláš?" řekne Cal. Celou noc spím v posteli u Mali,protože jsem se chytla s Lukem (zase)" To už je Calum na nohou a objímá mě. Sakra proč se u něj v objetí cítím tak dobře. „Sakra ty tady objímáš mého blbého a ještě před chvílí ožralého bratra" řekne Mali „Hale Mal já byla taky ožralá" řeknu. „Já vím zlato,ale místo objímání mého bratra bys si to měla žehlit u Luka." řekla. „A co se vlastně stalo tak vážného?" zepta se Cal. Podám mu noviny. „Na twiter se radši ani nekoukej,já se dozvěděla že rozvracím kapelu,jsem děvka atd." řeknu. „Asi průser totot co?" zeptá se Cal. „No ne asi já jsem utekla večer od Luka protože mi řekl děvko,a běžím k vám sakra průser,jestli Luke zjistí že jsem tady jsem mrtvá" řeknu. „Lí máme problém,už to zjistil,a je tu i s Vo a Ashem" řekne Mali. „Kurňa" řeknu. Bežím k Mali do pokoje. Sednu k Mali na gaučík. Za chvilku do pokoje vtrhne Luke. „Ahoj Lilo" řekne tak naštvaně až se ho bojím. Neměla bych se bát vlastního kluka. „Víš původně jsem se ti chtěl omluvit,že jsem na tebe tak vyjel může se to stat komukoliv byla si opilá" řekl „Ale ty první co uděláš jdeš za ním" „Luke nech si to vysvětlit" řeknu já. „Nic si nenechám vysvětlit" řve na mě. V tom do pokoje vtrhnou všichni. Vo a Mali běží ke mě a obejmou mě. Ash říká Lukovi aby se uklidnil jenže v tom do pokoje příjde Cal a Luke se nehorázně nasere. „Hoode jak si to představuješ,že se mi budeš líbat s holkou?" řve na něj. „K*urva Hemmings všimnul sis jedné věci že vždycky když jí bylo nejhůř si ty na ní řval a já jí utěšoval já jsem tu pro ní byl" řekne Cal. Všichni na něj civěli. V tu chvíli jsem chtěla Calovi padnout kolem krku políbit ho a už nikdy nepustit. Jenže všichni ví že já zachvíli padnu kolem krku Hemmovi. (Autor: Lila má chuť skočit Calovi kolem krku,ale má moc ráda svojí kamarádku Vo a ta by jí za to zabila,takže 4ever Hemmo:D) „Děláš si ze mě prdel?" zeptal se dost nasrenej Luke. „Chováš se k ní jak k šukací panence,Hemmingsi,vůbec ses nezměnil" řekl Cal a dostal do nosu od Luka. Teď už se neudržím a běžím ke Calovi. Teče mu krev z nosu. Dám mu kapesník. „Tak ty si jdeš za ním jo,i potom co o mě řekl?" zeptal se Luke. „Tak zaprvé šla jsem dát kapesník bráchovi Cal je jako můj brácha, zadruhé někdy se tak cejtím jak tvá mrdací Doll, jo a za další já se ti omluvila" řekne a brečím.  „Tak si tady zůstaň u Hooda no,já odcházím." řekl Luke. Chtěl odejít ale Ash ho zastavil. „Takže lidi teď si pěkne promluvíme." řekl Ash. „Lilo ty si chlastala se svým kámošem,když se tvůj kluk o tebe bál" „Hemmo ty ses k ní taky nechoval nejlíp,a musím dát Calovi za pravdu s tím že když bylo Lile nejhůř ty si na ní řval a Cal jí utěšoval." „Lila sama sebe nenávidí za to že si myslí že ti ubližuje, Lilo sunděj ten šátek." řekl Ash. Sundala jsem šátek. Vidíš to Hemmo to je kvůli tobě." pokračoval Ash. „Skoro nejí,taky kvůli tobě." „Kurňa vy oba víte že bez sebe nemůžete být,tak už s konečné padněte kolem krku" řekl. „Jo ale nejdřív se usmiř Luke s Calem." řekl Ash. Luke se s Calem usmířili. Jsou přece jako bráchové. No a pak Luke přešel ke mě a obejmul mě. Já se rozbrečela(Ano brečím pořád). Dal mi pusu na nos a já se na něj usmála. Takhle to asi má být. S Lukem jsme jeli domů. Já ho pořád objímala a nechtěla jsem ho pustit. Miluju ho. Večer kdyžu už jsem byla v posteli a Luke mě objímal přišel mi snap od Vo. Bylo tam napsáno:Lí & Luke 4ever."(obrázek v médiich) Musela jsem si to screenout. A pak už jsem spokojeně usnula.

Další díl je tu:) velice jsem si oblíbila slovo kurňa" tak mi to prosím odpuste:D
Díl chci větovat adelKa146 promiň za vše potom VendyHemmo vydávam dřív než ty:D dále enormika2002 TerezkaMajlekReissig HannahPejchar za krásné komentáře. Holky doufám že jste spokojené:)

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat