Překvapení

1K 64 6
                                    

Lila:
S Tefi teď zrovna procházíme obchoďák. Mám opravdu skvělou náladu. S Lukem jsem se usmířila a s mojí bestovní kamarádkou procházíme obchoďák. Jdeme zrovna kolem jednoho obchodu a uslyšíme Amnesii. Začneme se smát jak pominuté. „Je super bydlet se svými idoly." zasmála jsem se. „No to je." řekla Regi. V klidu jsme si Amnesi doposlechli a pak jsme šly do Douglesu. Můj oblíbený obchod. Tam mají opravdu všechno na co si vzpomenete. Já tam ráda testuji voňavky. Nakonec jsem tam odsud odešla s novým make-upem,korektorem a voňavkou. Regi si koupila nějaké stíny a kokosový suchý šampon. „Kam teď?" zeptala se mě. „Primark" řekla jsem. Asi můj nejoblíbenější obchod. Tam mají prostě uplně vše.
Nakoupily jsem a sedly si k Mekáči. „Jdu si pro chessa,jdeš taky?" zeptala se Tefi. „Že váháš cheese sister" zasmála jsem se. „Ona mě okradla" zasmála se Tefi potom co jsme se vraceli na naše místo. „Asi ví že chodíš s Hoodem" zasmála jsem se. „Holky" ječel za náma někdo. „Vo..pšš" řekla jsme jí. „Nechceš být prozrazena?" zeptala se Vo. „Ne nechci" řekla jsem. Sedly jsme si a začala hromadná kecačka. „Takže usmíření?" zeptala se Vo. „Jo" řekla jsem. „Doma tě čeká vážně velké překvapení" pronesla Vo. „Co je větší než letenky do Paříže?" zeptala jsem se. „Budeš se divit" řekla Vo. „Ááá já se bojím" řekla jsem. „Ááá vy jste ty od 5SOS?" zaječela nějaká holka. „Néé" zaječely jsme všechny najednou a začaly zdrhat. Zvedla jsem mobil. „Luke přijeďte sem uplně všechni tak trošku si pohrajeme s fanynkama" řekla jsem a mobil jsem típla. „Hej holky stůjte" řekl někdo za náma. „Áá Cameron Dallas,sakra co dělá v Australii?" pronesla nejdřív k němu a pak k nám Tefi. „Mám tu čest s holkama od 5SOS a od Shawna?" zeptal se. „Ne ta od Shawna.. Je tady" dopověděla to Nika. „Niko co ty tu?" zeptala se Vo. „Měli jsme přijet" řekla. „Kde je Luke a ostatní?" zeptala jsme se. „Tady" pronesl Luke a já mu skočila do náruče. Cameron se začal strašně smát. „Co je tady k smíchu?" zeptala jsem se. „Vy" odpověděl. „Kde jsou děti?" zeptala jsem se. „Liz" usmála se Foxi. „Foxi ty máš jinou hlavu" řekla jsem. „5SOS,Shawn Mendes a Cameron Dallas" zaječel někdo. „Zdrháme" řekla jsem. Všichny jsme se rozeběhli,ale každý na jinou stranu. Mě popadl Luke za ruku a běželi jsme někam do neznáma. Pochvilce jsme se zastavili. Žádné fanynky už za náma nebyli. Luke mě políbil. „Prej mám doma překvápko" řekla jsem. „No to máš" řekl Luke. „A co?" prala jsem se zvědavě. „Dozvíš se doma" řekl klidně. „Tady jste" řekla Ann. „Ann" vesele jsem jí objala. „Tak co už sis našla nějaký objev?" zeptala jsem se. „Nenašla" řekla smutně. „Někoho najdem" usmála jsem se. „To takhle nejde" řekla. „Já by jsem se mohl nějakým fanynkám podepsat" řekl Luke. „Dobře,ale ať mi tě neušlapou" řekla jsem vážně. „Neboj" zasmál se. S Ann jsme osiřely. „Koho by si chtěla?" zeptala se. „Já nevím" řekla smutně. „Někdo tě udeří do čumáku,seš přece příbuzná Hooda" usmála jsem se. „Tady jste holky" zavolaly na nás zbylé holky. „Utekly jste jo?" zasmála jsem se. „Jo,ale byla to fuška" zasmala se Nika. „Všichni se šli fotit?" zeptala jsem se. „Jo" řekla Tefi. „To mě zase zabijou" zasmála jsem se. „Proč?" zeptala se Foxi. „Já jsem vás sem vytáhla" řekla jsen stručně a jednoduše.
„Tak a můžem domů" zaradoval se Luke. „Chci vidět to překvápko." řekla jsem se smíchem. „Budeš se divit" řekl šťasně. „Já se bojím." zasmála jsem se.
Otevřeli jsme dveře od domu a zaslechli pláč. Rychle jsem vyzula boty a běžela nahoru. Liz seděla u postýlky a snažila se prcky utěšit. „Co se stalo?" zeptala jsem se. „Nic,prostě najednou takhle začali brečet. To už byl v pokoji i Luke. Já vzala Sophi a utěšovala jsem jí. Luke popadl Thomase. Děti přestali po chvilce brečet. „Rodičovské pouto" usmála se Liz. „Liz děkuju za hlídání" řekla jsem a položila Sophi do postýlky. „Nemáš vůbec zač." řekla Liz. „Hale mami ona stojí vedle svého překvápka a nevšimne si ho" zasmál se Luke. Otočila jsem se a za mnou byl obrovský plyšový medvěd seděl tam vedle toho obrovského plyšového tučňáka. „Penguin si  našel kamaráda?" zeptala jsem se a rozeběhla jsem se k medvědovi. Začala jsem ho tam objímat. „Lásko víš že tě miluju?" zeptala jsem se. „Já tě taky miluju" řekl Luke. „Já mluvím s tím méďou" odpověděla jsem. Luke posmutněl. „Pojď k nám" řekla jsem směrem k Lukovi. Luke ke mě přišel a obejmul mě. „Miluju tě" zašeptal. „To já tebe" zašeptala jsem já. „Musím balit do Paříže." řekla jsem a vyndala z podpostele kufr. Začala jsem tam házet různe trička a kalhoty. „Lí,lásko jedem tam jen na dva dny" smál se Luke. „No a?" zeptala jsem se. „Nemusíš si toho brát tolik" řekl. „Musím" byla má stručná odpověď. „Sophi že si maminka nemusí brát tolik věcí?" zeptal se Luke Sophi a zvedl jí z postýlky. „Pojď dej mi moje zlatíčko" řekla jsem a vzala si od něj Sophi.  „Hale to je moje princezna" řekl Luke. „Půjdu jí vykoupat a nakrmit." řekla jsem. Šla jsem do koupelny a Sophi položila na přebalovák. Z kouta jsem vzala vaničku a napustila jsem tam vodu. Hodila jsem do ní srandovní teploměr ve tvaru rybičky. Když měla voda správnou teplotu vzala jsem Sophi a položila jí do vaničky. Opláchal jsem jí a ona si něco brblala. Ani přes den toho už moc nenaspí. Vykoupala jsem jí a zabalila do osušky. Potom jsem jí dala plenku a oblékla do pyžámka. „Uspíš jí prosím?" zeptala jsem se Luka. „Jasně" usmál se a já si od něj vzala Thomase. Stejný rituál se opakoval. Vkoupat,přebalit obléct. Vyšla jsem z kouplny a uviděla Luka a jak spí a a Sophi spinká na něm. Rychle jsem Thomase odložila do postýlky a Luka jsem musela vyfotit. Tak strašně moc jim to spolu slušelo. Luke je dobrý táta. Teď už to vím.

Tak je tu další díl:33
Upřímně nevím co tam dělá Cameron ale jinak fajn:D prostě tam najednou byl:D
Další díl bude asi až v ponděli:/ Jedu k babičce a ona nemá wifi tak nevím jak to na datech půjde:O
Názory fo kemtářů
Všechny vás Lavuju
Nahoře je fotka s Tefi z nákupáku:3

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat