Co nám tají?

1K 65 9
                                    

Vo:

Všechno vypadá tak skvěle. Doma máme dvě děti. Ash na mě nenaléha. Takže je vše v pořádku. Je tak milý a pozorný. Jenže já mám špatný pocit,něco se děje. Určitě se něco děje. Kluci si dost často šeptají,a když přijdem do mísnosti mi začnou se rychle bavit o pizze. Něco tají a já z toho mám špatný pocit,protože to určitě nebude nic dobrého. Lí si teď vede spokojený život se dvěma dětma. A zdá se že se s Lukem přestala hádat. Což je naprosto perfektní. Myslím si že jim to začalo konečně klapat. Luke se i pozorně stará o děti. A pravě proto mám špatný pocit z chování kluků. Bojím se že jí Luke zase ublíží. Myslím si že už by to nezvládla. Je to pro ní všechno hodně těžké. Dvě děti,narážky v novinách a spousta dalších věcí. Ona se,ale statečně drží. Doufám že se nic nepokazí.

Lila:

Už toho mám až nad hlavu. Žádnou noc jsem se ještě pořádně nevyspala. Věčinu noci spím v křesle vedle postýlek. Takže mě bolí i záda,ale jak se říká, každá matka se pro své dítě obětuje.

Kluci teď mají hodně rozhovorů tady v Sydney. Večinu času nejsou doma,protože jsou ve studiu. Mám pocit,že se něco chystá a nebude to nic dobrého. Chování kluků už se mi pár dní nelíbí. Něco se stane,tuším to.

„Luke jdu se s dětma projít" křikla jsem na Luka. Luke mi odpověděl kývnutím. „Jdu s tebou" řekla Vo. „Půjdeme do parku?" zeptala jsem se. „Dobře" odpověděla Vo a usmála se.  „Lí?" otazala se Vo. „Ano?" odpověděla jsem. „Nepříjdou ti kluci poslední dobou divní?' zeptala se. „Popravdě jo" odpověděla jsem. Tak my to vidímě obě. Fakt se mi to přestává líbit. „A co Ash?" zeptala jsem se. „Ale jo vše ok" usmála se Vo. „Tyjoo Vo už je to víc než rok,co jsme byly obyčejné puberťačky." řekla jsem. „Ano strašně to utíká" řekla Vo. „Někdy bych chtěla být jen znova obyčejná fanynka" řekla jsem. „Jako nemít Luka a děti?" zeptala se Vo. „No,to asi ne,ale rozhodně jsem neplánovala dítě v šestnácti" řekla jsem. „Nikdo nečeklal že já bych byla s Ashem a ty s Lukem" řekla Vo. „Seš štasná?" zeptala se Vo. „Ale jo jsem" usmála jsem se. Koukal jsem se na své spící děti v kočárku. Ano jsem šťasná,mám dvě zdravé děti a přítele kterého chce každá druhá holka. Jediné co je mi líto že už si s mámou vůbec nevoláme. Ona určitě díky bulváru ví že mám dvě děti. Ví o mě vše a já nevím nic. Jak se asi mají a jak se má brácha. Mám takových otázek na kteté nebudu znát odpovědi. Teď je ze mě australanka. „Blíží se nám škola" řekla z ničeho nic Vo. „Já vím" řekla jsem. My všechny holky si budeme dodělávat střední,ale jen večerně. Každý den večer tam půjdeme na dvě hodiny a Luke bude jako starostlivý taťka hlídat prcky.

S Vo jsme si zašli do Crossu na našr milované Latté. Kecaly jsme o všem možném a pak se Sophi probudila rak jsem jí začala chovat. „Vo já by jsem se chtěla usmířit s mámou a kouknout se znova do Prahy" řekla jsem. „Mě se někdy taky stýská,ale ted jsme Australanky" usmála se Vo. „Jste moje velká rodina." řekla jsem. „Vždyť jo teď jsme rodina" usmála se Vo. Jedné z nás zapípal mobil. Vo se koukla. „Píše Ash,zvou nás na oběd" řekla Vo. „Tak by jsme měly jít asi domů" řekla jsem. Rychle jsem dopila latte a Vo to odnesla. Já vrátila Sophi do kočárku.

Po cestě domů jsme si zase povídaly. Pak jsem,ale slyšela cvakat foťák. „Už zase" zašeptala Vo. „Co z toho pořád mají?" zeptala jsem se. „Tohle je to co mi vadí" řekla Vo. Jsme sledovaný na každém kroku" řekla Vo. „A to slavné nejsme" zasmála jsem se.

„Konečně doma bez bulváru" řekla jsem a šla do obýváku v narucí jsem měla Sophi a Vo Thomase. Byli tam všichni kromě Cala. Luke si ode mě vzal Sophi a sedl si na gauč. „Kde máte Cala?" zeptala jsem se. „Jel pro jeho sestřenku,bude tu teď s náma bydlet" řekla Regi. „Další holka na kluky" zasmála jsem se a usedla jsem na gauč vedle Luka.

Zachvilku se otevřeli dveře a Cal přišel do obýváku s brunetou o něco mladší než my. „Takže Lidi tohle je Annie moje sestřenka,bude tady teď s náma bydlet,tak se prosím chovejte slušně,hlavně vy Niko a Shawne" řekl Cal. Nika se zasmála. „Myslím si že tvoje sestřenka není tak malá aby jsme se nemohli chovat "normálně" řekla Nika. Annie se začala smát. „Ještě není tak skažená jako tady každý" řekl Cal. „Cale já už budu mluvit sama,děkuju" řekla Ann. „Takže ahoj jsem Annie a je mi patnáct,opravdu mi nebude vadit jak se budete chovat." usmála se. „Já jsem Nika a ten vedle mě je Shawn,ale myslím že ho znáš" zasmála se Nika. „Jo znám,ale já vás znám všechny." usmála se. „Lila,Luke,Ash,Vo,Mike,Foxi a ty seš Regi" řekla jména nás všech a zastavila se u Regi,k té se rozeběhla a objala jí. „Nevím jak to s ním můžeš vydržet" řekla jí. „Já tu stále jsem" řekl Cal. Pak přišla ke mě a k dětem. „Jezusky ty jsou rozkošné" řekla. „Chceš si jedno pochovat?" zeptala jsem se. „Jasně,Sophi prosím" řekla a Luke jí podal Sophi. Takhle jsme tam seděli a povídali si pěkně dlouho. „Ann ukážu ti tvůj pokoj" řekl Cal a popadl Ann za ruku. My ostatní jsme zůstali sedět v obýváku. „Je sympatická" usmála jsem se a ostatní souhlasili.  „By si jí Shawne mohl představit ty svoje kámoše" řekla Nika. „Vždyť jste se jí nezeptali jestli má kluka" řekla Vo. „Nemám" řekla smutně Ann mezi dveřma. „Promiň Ann" omluvili jsme se všichni. „Se neomlouvejte" řekla vesele Ann. „Takže tě seznámíme s mými kámoši?" zeptal se Shawn. „Možná někdy ted si budu hrát na hodnou sestřenku" řekla a to mě trošku zarazilo. Že si bude hrát na hodnou. „Zajdeme na ten oběd?" zeptal se Ash. Všichni souhlasili. „Jdu přebalit děti" řekla jsem a šla jsem do pokoje. Sedla jsem si do křesla a ještě je nakojila.

Sešla jsem schody a všichni byli připravený. „Zase se čeká na mě" zasmála jsem se. Obula jsem se a děti dala do vajíček (sakra proč to zní tak debilně?:D Prostě taková ta autosedačka). Popadla jsem vajíčko se  Thomem  a Luke vzal Sophi. Jeli jsme naší velkou dodávkou a ještě autem Cala. „Budeme potřebovat autobus" zasmál se Luke 

„Seš jak popelnice" řekla jsem Lukovi,potom co snědl svoje jídlo a ještě dojídal po mě. „Mám hlad no" zasmál se. Zaplatili jsme a rozhodli jsme se že se půjdem ještě projít. Alespoň se děti prospí na čerstvém vzduchu. Sice mám stále špatné tušení,ale Luke a kluci se dneska chovají naprosto svědomitě.

Tak vás po strašně dlouhé době zdravím s dalším dílem') tak mě nezabíte:) chybí tu jedna dosti podstatná věc takže je díl o ničem:// jenom vás chci upozornit že další díl výjde zřejmě nejdříve v neděli:/ tak se můžete pustit do čtení mých dalších dvou příběhu,které výjdou dříve.')
Zase názory do komentářů,ale je to opravdu o ničem:((

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat