Hádka..

1.2K 68 8
                                    

Lila:

První noc s prckama pro mě byla naročná. Často se budili a já byla strašně unavená. Luke se mi snažil pomoc,ale já stejně nemohla usnout. Sophinka neustále usedavě brečela. Thomas to je pohodář. Ten si v klidu chrupká. Přemýšlela jsem o tom jak to budeme zvládat doma. I když,ja je vlastně možná doma mít nebudu. Nenávidím sociálku. Nechápu proč by nemohli být se mnou. Brzo mi bude sedmnáct. Ten rok je strašný problém. Já tohle nezvládnu. Nesmí mi je vzít. Oni jsou teď můj život. Moje všechno. To ty lidi na sociálce nechápou mateřství. Že matka nedokáže žít bez svého dítěte. Budu o ně bojovat za každou cenu. S touto myšlenkou jsem,alespoň na chvilku usnula.

Probudila jsem se a u postýlek stála Liz. „Ahoj Liz" pozdravila jsem jí. „Ahoj Zlatíčko" usmála se na mě. „Všechno v pořádku?" zeptala se a já se zase rozbrečela. „Co se stalo?" zeptala se. To už ke mě přišel i Luke. „Byla tady nějaká ženská ze sociálky,chce nám dvojčata vzít" řekl Luke. „Vždyť přece jsme se dohodli že já budu zákoný zastupce" řekla Liz. „Ta ženská řikala že s tím možná bude problém,že nejsi rodič matky dětí" řekl Luke. „Příjde dneska?" zeptala se Liz. „Jo,chce mluvit s tebou" řekla jsem já. „Nebojte se nevemou je vám" usmála se. „Lí jsou rozkošní" řekla. „V noci moc rozkošní nebyli když buleli" řekl Luke.  „To k tomu patří Luke" zasmála se Liz. „Tak to bude něco" řekl Luke. Byla jsem ve vilce a Ash se nad nimi úplně rozplýval" řekla Liz. „Chudák" řekl Luke. Obě jsme se na něj nechápavě podívaly. „Vy holky,holky,vy to na něm nepoznáte?" zeptal se Luke. „Mě to teda řekl" dodal Luke. „Co?" zeptaly jsme se obě naráz. „Náš malý roztomilý Ash má otcovské pudy" řekl Luke. Já se musela začít strašně smát. „Čemu se směješ?" zeptal se nachápavě Luke. „Nezapomeň jsem fanynka cituji přesně:„Bubeník Ashton je ve skutečnosti nejstarší v kapele. Je jen o dva roky starší než benjamínek kapely Luke,řekli by jste že bude mít nejvíce rozumu a zodpovědnosti,ale opak je pravdou. Nejzodpovědnější z kapely je ten nejmaladší a to Luke Hemmings" citovala jsem.  „Proto ten nejzodpovědnější ma asi první děti" zasmála se Liz. „Ja nevim Luke mě to na Ashe nesedí." řekla jsem. „Fakt,věř mi,a nebo ho dneska až příjdou pozoruj." Luke. „Dobře,když myslíš" řekla jsem. „Dobrý den slečno,nesu vám snídani" řekla sestřička která přišla do pokoje. „Děkuju" řekla jsem a sestra odešla. Byl to slaný croassant tak jsem to snědla. Někdo zase zaklepal na dveře. Byla to ta ženská ze sociálky. „Dobrý den,vy jste paní Hemmings?" zeptala se Liz. „Ano Liz Hemmings" usmála se Liz. „Včera jsme tu měli nějaké neshody s mladými" řekla. „To nebyli žádne neshody" odsekl Luke. „Já mám být zákoná zástupkyně tady dětí" řekla Liz. „Souhlasí s tím matka tady Lindy?" zeptala se ta ženská. „Nejsme v kontaktu s mojí matkou" řekla jsem. „Ta bydlí v Česku" řekla jsem. „Dobře,nebudeme to řešit,ale kdykoliv můžete očekávat kontrolu." řekla ta ženská. „Tady to podepište" řekla. Tak jsme to všichni podepsali. A ona odešla. „Konečně" zašeptala jsem. „Děti jsou naše" zajásal Luke.

Odpoledne zase přišla na náštěvu celá naše rodinka. Všichni chtěli chovat,ale nejvíc opravdu asi Ash. Nehnul se od noc na krok. Pořád se na ně smál. A mluvil s nimi. „Luke?" sykla jsem. „Ano Lásko?" zeptal se. „Koukej" ukázala jsem na Ashe. Luke vyndal mobil a vyfotil ho. Ash zrovna choval Sophinku. „Luke dohlídni na ně,já si promluvím s Vo na chodbě." řekla jsem. „Vo pojď se mnou." řekla jsem. Vo zw mnou cupitala. Vyšli jsme na chodbu a tam jsme si sedly. „Copak si potřebovala?" zeptala se. „Já tě jen chci upozornit že na Ashe to přišlo" řekla jsem. „Co přišlo?" zeptala se nechápavě. „Otcovské pudy" řekla jsem. „Cože?" zeptala se nechápavě. „Ash bude chtít dítě." řekla jsem. „V žádném případě" řekla Vo. „Notak,pár měcícu si počkáte a dítě se vám narodí když už ti bude skoro osmnáct" řekla jsem. „Lí já ti nevím" řekla. „Promluv si o tom s Ashem." řekla jsem. „Nojooo" řekla. „To jsem rada" řekla jsem. Obě jsme se vrátily do pokoje. Luke měl v náručí brečícího Thomase. A Ash choval Sophi. „Vidíš jak mu to sluší?" sykla jsem k Vo. Ona se jen usmála. „Ashi sluší ti to s ní" řekla jsem. On se usmál.

Vo:

Rozhovor s Lí jsem měla pořád v hlavě. Asi má fakt pravdu. Ashovi to s mimčem fakt sluší. Už na to má asi i věk. Budu si s ním muset o tom promluvit. „Měli by jsme už jít" řekla jsem Ashovi. Ten celý zesmutněl. „Dobře" řekl. Šli jsme všichni společně domů,ale Ash nám neřekl ani slovo.

Přišli jsme k nám do pokoje. „Irwine sakra co tě žere?" zeptala jsem se. „To by tě nezajímalo" řekl. „Seš můj přítel,vše mě zajímá" řekla jsem. „Chtěl bych být táta,sere mě že nejmladší Hemmo už je táta" řekl. „Cože?" zeptala jsem se. „Říkal jsem že tě to nebude zajímat." řekl. „Počkej Ashi" řekla jsem. „Ano" zeptal se. „Já nejsem tak úplně proti" usmála jsem se a čekala na jeho reakci. Ash se usmál a popadl mě do náruče a začal se mnou točit. „Miluju tě Vo" usmál se. „Nebudeme na nic tlačit,když to výjde tak to výjde,jen prostě nejsem proti." řekla jsem. „Jasně" usmál se. „Tak by jsme mohli hned začít ne?" pronesl. „Irwine!" křikla jsem po něm. „Dobře nic neříkám" řekl Ash.

Lila:

Nechci jako nic řikat,ale už se tu nudím. Děti spí a s Lukem,který sedí na proti mě toho moc nenamluvím. Jediným rozptýlením je pro mě Nika a Regi. Píšeme si v naší skupinové konverzaci. Vo tam není zřejmě si už z Ashem dělá dítě.  Holky ty mě,ale vážně baví. Náš chat o kuchyňské lince bych radši nekomentovala. Smála jsem se jak retardovaná veverka. Luke na mě jenom nechápavě koukal. Sophi začala zase brečet. Do pokoje přišla sestra. „Slečno ona má hlad,tak já vám ukážu jak kojit" řekla.  Všechno mi vysvětlila a já potom Sophi nakrmila a ona usnula. Pak jsem si znova psala s holkama. Zjistila jsem že Nika si odletěla do  Španělska. Až se vrátím domů,budu to tam muset vydezinfikovat od kuchyňské linky až po gauč. Když Nika napsala že Shawnovi stojí. Tak jsem skoro spadla z postele. Smála jsem se tak že jsem vzbudila děcka. „Seš normální,mohla by so být víc ticho?" okřikl mě Luke. Holky musím protože kvůli tobě Niko jsem vzbudila děti a můj milý přítel na mě řve. Napsala jsem holkám. A pak jsem zhasla mobil. „V klidu si seď támhle v křesle,já se o ně postarám." řekla jsem naštvaně. „Notak Sophi spinkej" vzala jsem jí do náruče. „A Thomase utěšíš jak?" zase mě okřiknul Luke. „Nemám deset rukou jsou to i tvoje děti"  okřikla jsem ho já. „Nevím kdo je jejich matka" křikl on

„Jo a kdo je jejich chytrý tatíček?" zeptala jsem se naštvaně. „Ještě za to snad můžu já ne?" zeptal se on. „A kdo asi" křikla jsem já. On odešel na nezapoměl praštit dveřma. Oba jsem si položila do postele. A sama jsem začala brečet. Proč se sakra hádáme už takhle brzo. Takhle to nepujde. Thomas už zase usnul. Dala jsem ho do postýlky a chovala Sophinku. Hádka hned druhý den. Proč ne že jo. Napsala jsem holkám že jsme se pohádali,a že odešel. Holky to nechápaly,ale pak mi Nika napsala něco co mě rozesmálo. (Media)

Luke:.

Sakra já na ní nechtěl být hnusný. Já se jen staral o naše prcky. Když ona se chová jak uječená puberťačka. Se mnou se vůbec nebaví,hlavně že si píše s Regi,Nikou a Vo. Jsem teď vážně naštvaný. One je vzbudí a pak mě ještě seřve. Štve mě vážně hodně. Měla by si vzpamatovat. Vždyť má dvě děti. A ona se směje jak kravka nějakým pubertálním žvástům.

Šel jsem si sednout do bufetu a něco sníst. Tohle bude ještě zajímavé.

Nika:

Byli jsme za Lí a pak jsme si prostě odletěli do Španělska. Miluju Evropu. A miluju svého kluka. Toho suprového zpěváka. Konečně jsem našla osobu mužského pohlaví co mi rozumí. S ním si užívám každý den,každou minutu. Ted se mi ještě rozesmáseřval. Poslední zpráva od ní mě,ale zarazila. Prý ji Luke seřval. Snad to bude v pohodě.

∆Hi people∆
Tak tu máte další díl:)
Hádka hned druhý den proč ne.
Pište názory na Luka a Lilu do komentů. Kdo se podle vás zachoval víc špatně?
Díl je pro Regi_is_a_penguin  neboli Hoody. A FutureMrsHemmings69   neboli Mendes:3 za ten náš úchylný chat. Doufám že si připravuješ savo Regi;D♥ pořádně mi tam ukliď. Prostě dnešní díl je pro mojí Fam♥

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat