Ucítila jsem strašnou bolest a nějak jsem vycítila že je to tady. Já rodím. Jsem doma sama Luke,Ash, Vo,Regi a Cal jeli nakoupit, Foxi a Mike jsou u rodiču a Nika s Shawnem jsou na rande.. Vytočila jsem Lukovo číslo. „Lásko je to tady" řekla jsem. „Sakra Lilo ja to říkal měl tam s tebou někdo zůstat. Už jedu, řeknu Vo aby ti zavolala a mluvila s tebou." řekl a položil to. Zachvilku už mi volala Vo. „V porodech se nevyznám,ale mam pocit že se má hlavně dýchat,tak dejchej zhluboka" rozkázala mi Vo. „Sakra Adélo já se snažím." křikla jsem na ní. Ona se zarazila, protože už jsem jí víc než rok neoslovila jejím pravým jménem. „Promiň Vo" řekla jsem. „V pohodě,alespoň vidím neboli spíš slyším že seš na tom špatně" řekla a já v pozadí slyšela Luka. „Vy jste ostatní nechali v nákupáku?" zeptala jsem se. „Jo" řekla se smíchem. „Ash je vedle mě." řekla. „Za dvě minuty jsme u tebe,vydrž zlato." řekla. Zachvíli se už otevřeli dveře a Luke i s Vo a Ashem vlítli dovnitř. Luke mě popadl do náručí a nesl do auta. „Miluju tě" zašeptal. „Já to nezvládnu" zašeptala jsem. „Jedem s váma" křikla Vo. Tak jsme se zase všichni nasáčkovali do auta. Musela jsem křičet. „To jsou ty kontrakce?" zeptala se Vo. „Jo" křikla jsem. „Lásko měř jí čas po jak dlouhé době je má" řekl Vo Ash. Zachvilku už jsme byli v nemocnici. „Pane Hemmimgs s vaší paní je to rovnou na porodní sál. Zase jsem křičela a klela všechny svatý.
Doprdele já fakt rodím. Luke mě celou dobu drží za ruku a otírá mi čelo. „Slečno až řeknu vy zatlačíte jak nejvíce to půjde ano?" řekl mi doktor. „Teď" řekl a ja zatlačila. Uslyšela jsem dětský pláč. Byla jsem štasná,ale pak jsem si uvědomila že musím mít ještě jedno dítě. Když jsem měla další stah znova jsem zatlačila. Nic. Luke mě pevně držel. „Lásko to zvládneš" zašeptal. Při dalším stahu jsem uslyšela brečet další dítě. „Máte kluka a holku." řekl doktor. Do ruky mi dali malý uzlíček. Já mám vážně dítě. Vlastně děti. Převezli mě na normální pokoj. Tak jak si děti pojmenujete?" zeptala se sestřička. „Holčička je Sophie Emily Hemmings a kluk je Thomas Sebastian Hemmings" řekl Luke. Luke si sedl ke mě na postel. Já chovala Sophi a Luke Tohomase. „Lásko jsou rozkošní" řekl. „Thomas měl hnědé vlásky a velká modrošedá kukadla. Sophi měla taky modrošedá kukadla.. Zavolej Ashe a Vo,určitě jsou tam celý nedočkavý" řekla jsem a Luke odložil Thomase do postýlky. Já jsem měla stále Sophinku v náručí. Do pokoje přišla Vo s Ashem. Oba se ke mě radostně rozešli. „Jezusky ta je ňuňu,můžu si jí pochovat?" zeptala se Vo. „Dobře,ale sedni si tady" řekla jsem. Vo si sedla a já jí podala Sophi. Vo to s ní strašně slušelo. Musela jsem je vyfotit. „Chce se mi strašně spát." řekla jsem. „My půjdem" usmál se Ash a táhnul Vo,které se vůbec nechtělo jít pryč. Já vratila Sophi do postýlky. „Proč mají ty rukavice?" zeptal se nechápavě Luke. „Protože mají jemnou kůži tak aby se nepoškrábali." řekla jsem. „Aha,tak si zdřímni,já na ně dohlídnu" usmál se Luke. „Dobře,děkuju" řekla jsem a zavřela jsem oči.
Probudila jsem se a první co jsem viděla byli dvě roztomilé dětičky a Luke spící v křesle. Byl fakt roztomilý. Thomas začal natahovat. Tak jsem se k němu naklonila a vzala ho do náručí. „Vyspalá?" zeptal se Luke. „Jo" usmála jsem se. „Píše mi Cal" řekl Luke. „Ať se přijdou všichni podívat,ale tiše" řekla jsem. Luke jim tedy napsal a pak přešel k mě k posteli. Sedl si k mě a políbil mě. „Moc tě miluju" řekl. „To já tebe víc" řekla jsem. Zachvilku už někdo ťukal na dveře. Do pokoje vešla celá naše rodinka. „Tiše" zašeptala jsem. Všichni přišli k postýlkám a pozorovali ty malé stvoření. „Luke ono je ti to podobné" zasmál se Mike. Foxi ho okřikla ať je tiše. „Gratuluju vám" usmála se Nika a Shawn jí objal kolem pasu. „Jsou nádherní" řekla Regi. „Lilo to byli oba v tobě?" zeptal se Cal. To už jsem se neudržela a začala se smát jak debil. Sophinka začala brečet a Thomas dál spokojeně spinkal. Vzala jsem Sophi do náruče,ale ona ne a ne přestat brečet. Kolíbala jsem jí,ale nic nepomáhalo. Luke mi naznačil,ať mu jí podám. Dala jsem mu jí do náruče a on jí začal kolíbat. „Notak,princezno nebreč tatínek je tady." broukal a ona po chvilce usnula. Luke jí položil do postýlky. „Jak si to udělal?" zeptal se Ash. „Já ti ani nevím" řekl Luke. „Luke má rodičovské geny" zasmal se Cal. „Lidi vy jste moji andělé" řekla jsem. „Konec náštěv" oznámil doktor,který přišel do pokoje. „Dobře" řekli všichni smutně a odešli. „Tak slečno jak vám je?" zeptal se. „Dalo by se říct že dobře" řekla jsem. „Děti jsou také v pořádku že?" zeptal se. „Ano Sophi trochu brečela,ale Thomas spí jak neviňátko" usmála jsem se. „To jsem rád" řekl doktor. „Pak vám sestřička ukáže jak se kojí a další potřebné věci" řekl a odešel. Do pokoje vešla nějaká od pohledu nesympatická dáma. „Dobrý den ja jsem ze sociálky a jdu si s vámy promluvit." řekla. „Ano co si přejete?" zeptala jsem se. „Vy nejste plnoletá" řekla. „Ano to nejsem" řekla jsem. „Ale já jsem plnoletý" řekl Luke. „Ano,pane Hemmingsi,ale matka dětí není" řekla. „Máme pro děti,zákonou zástupkyni" řekl Luke. „Je to matka tady slečny?" zeptala se. „Ne není,je to moje matka" řekl Luke. „No,ale s tím by mohl být problém." řekla ta strašně protivná dáma. „Můžete se jít podívat k nám domů,vše je v pořádku" řekla jsem já skoro se slzama v očích. „Soudy nebude zajímat že vy skoro brečíte." řekla ta ženská. „Neměli by být děti s matkou?" otázal se Luke,který seděl vedle mě na posteli a objímal mě. „Dneska to nebudem řešit,zítra tu budr vaše matka?" zeptala se Luka. „Ano bude" řekl Luke. „Dobře,nashledanou" řekla a odešla. Já začala brečet. „Luke přece nám je nevemou" řekla jsem. „Jsou schopní všeho" řekl Luke. „Ne to prostě nemůžou.." řekla jsem.
Ash:
Dvojčata jsou tak rozkošné. Ty jejich malé ručičky,a prstíky. Musel jsem nad nimi pořád přemýšlet. Taky by jsem chtěl takové mimčo. Jenže to si budu muset ještě pár let počkat. Vo je teprve šestnáct. Rozhodně nebude chtít děti. Já,ale tak strašně chci. Musím si to,ale nechat pro sebe. Je to jen můj problém. Je mi dvacetjedna. Hold už na mě přišli pudy.
∆Hi people∆
Jak se všichni máte?:)
Je tu další díl,doufám že se vám líbí:)
Názory do komentářu:)
V porodech se vážně nevyznám tak nevím:(:D
Všechny vás miluju♥
Každý komentář a Vote mi od vás dělá radost:3 tak komentujte♥
∆TynHemmo96∆
ČTEŠ
5SOS and my life
FanfictionPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...