It is not true

1.2K 78 3
                                    

Odpoledne na pláži bylo fakt suprové. Sice se tam objevil Michal,ale než si ho stihla Vo všimnout odlákala jsem ho a dala jsem sním vážný rozhovor. Luke byl samozřejmě se mnou. „Hale chlapečku ti říct aby ses od mé kamarádky držel dál,seš rozvračeč vztahů" řekla jsem mu. „Kris víš že ti celkem narostl hřebínek od té doby co mrdáš s Hemmingsem,pamatuju si tě jako citlivku jako naprostou nulu a teď se tady na mě budeš rozkřikovat" řekne. Luke mě chytí pod stolem za ruku. „Co se tady do ní sereš?" „Máš nějakej psychyckej problém?" „Níčíš vztah mého nejlepšího kámoše a tady Lili nejlepší kamaradky" řekl Luke  „Ty myslíš tu nulu jménem Irwin?" otázal se drze Michal  Mě už tekli slzy ale snažila jsem se dělat že nic. On využil mojí slabé stránky. „Seš nula Michale,jedni je jasné k nám a ani k Vo se nepřibližuj." Já jsem se zvedla a už jsme chtěli odejít. „A kdo Adél vymyslel tak debilní přezdívku?" zeptal se ten debil. „Já Michale,já" odpověděla jsem. A odešli jsme. Trochu jsem se bála co řeknem ostatním kde jsme byli tak dlouho. Přišli jsme k nim. “Kde jste byli tal dlouho?" vyzvídá Cal „To jste i tady našli vaš spřízněné křoví?"  směje se Ash. Kdyby tak věděl pomyslím si. „Ne byli jsme na koktejlu." odpoví Luke. Já se na něj usměju. Jdem do vody?" zařve Mikey „Nee" protestujou Foxi a El. Tak Cal popadne El a Mikey Foxi a táhnou je do moře. Já skočím Lukovi na záda. „Hejá" křiknu A Luke se rozeběhne  k moři. „Áá" křiknu "Ta voda je studená" protestuju. „Si zvykneš" křikne na mě Ash. „Dáme kohoutí zápasy?' křikne Foxi „Jo" křiknem všichni naráz. Dáme si takové divné kohoutí zapasy jsme všichni proti všem. První vypadne El s Calem po chvilce po nich Fox s Mikem a zůstávam já a Luke a Vo a Ash. „Tak kdo je lepší?" křikl Ash na Luke „Hale mého tučňáčka nech,je to mezi mnou a Vo." křiknu na něj. „Vo se na mě usměje. Chci do Vo strčit jenže na mě někdo začne cákat a pak mě i lechtat. „Cale bracho já tě zabiju jestli prohraju" křiknu na něj. Ale to už Mikey napadl Vo. A také jí lechtá. Teď je to jen na vas ktera je víc lechtivá. Jenže to by se do tohp nesměli přidat El a Fox. El strčila do Luka a Fox do Ashe. Iba kluci se zakolíbali. No a jak to dopadlo? Já i Vo jsme skončili ve vodě nastejno. Nojoo bffandy:D. Vylezli jsme z vody. Usedli na osušky. „Holky máme pro vás překvápko." řekl Ash. „Zítra by jsme měli letět do Australie přesněj do Sydney" řekl Luke. „No a nás napadlo." řekl Luke „Že by jsme vás představili rodičům" dořekl Cal. Seděla jsem s otevřenou pusou. Poznat Lukovy rodiče. A jeho bráchy. Oo.

Foxi:

„Fíha" vyšlo ze mě.

Tak poznat Mikovy rodiče. To už je jina úroveň. Asi si mě dost váži. Když už mě chce představit rodičům. Jéé jak já jsem štasná. I když mě teda rámo docela naštval s tou fanynkou. On se jí jen tak podepíše na kozy. To si dovolil dost.

Vo:

Šla jsem do chatky. Ash a ostatní zůstali ještě na pláži. Vešla jsem do chatky. Na posteli ležel lísteček a to co tam bylo napsané mě dost vyděsilo: „Dneska ve 20:00 se sejdem na pláži. Chci si "popovídat". Když tam nebudš může se stát něco tý blbý Kris nebo tvým kamarádům". „Jo a myslím že bych si poradil i s tvým "milovaným Ashem".

Ten kretén. Jak já ho nenávidím budu tam muset jít. Je 17:00 mám 3h čas tak ja si to promyslím. Do uší dám sluchátka. První písnička co se mi rozezní. "18"
wish that I was eighteen,
Do all the things,
You read in a magazine,
I’m not saying I wanna be Charlie Sheen.

She’s just a little bit older, 
but I want to get to know her,
And she said it’s already over.

So tell me what else can I do?
I bought my fake ID for you.

She told me to meet her there,
I can’t afford the bus fare,
I’m not old enough for her,
I’m just waiting ‘til I’m eighteen.

I think she wants to get with me,
But she’s got a job in the city,
Says that she’s always too busy.

She’s got a naughty tattoo,
In a place that I want to get to,
But my mom still drives me to school.

So tell me what else can I do?
I bought my fake ID for you.

She told me to meet her there,
I can’t afford the bus fare,
I’m not old enough for her,
I’m just waiting ‘til I’m eighteen.

You got me waiting in a queue,
For a bar I can’t get into,
I’m not old enough for you,
I’m just waiting ‘til I’m eighteen.

In my bedroom thinking of her,
Your pictures in my private folder,
I know one day that I will hold her,
I’ll make my move when I get older.
Make my move when I get older...

Hey, Hey, Hey, Hey,
Hey, Hey, Hey, Hey
Hey, Hey, Hey, Hey,
Hey, Hey, Hey, Hey

She told me to meet her there,
I can’t afford the bus fare,
I’m not old enough for her,
I’m just waiting ‘til I’m eighteen.

You got me waiting in a queue,
For a bar I can’t get into,
I’m not old enough for you,
I’m just waiting ‘til I’m eighteen.

I'm so sick of waiting 'til I'm eighteen.

Čekání na osumnáctiny pomyslím.

Začnou mi téct slzy. Tak to bejt nemělo nemělo sakra nemělo. Poslední dobou jsem si tu písničku dost oblíbila. Je taková ze života.

Lila:

Woow právě sw už zase balím. Jedme do Austrálie. Sakra ja tomu nemůžu uvěřit. Jak já se moc těším. Kluci jsou na pláži. A my holky jsme každa na své chatce. Rozhodla jsem se že zajdu za Vo. Vejdu k no do chatky. „Ahoj Zlato" řeknu „Ahoj" odpoví. „Ty brečíš?" zeptám se a běžím jí obejmout „Nic se naštalo Lí" řekne mi „Pouze vzpomínám" šeptne. „Dobře řeknu jí. Pak tam spolu chvilku blbnem a já se nakonec vracím do své chatky.

Vo:

Sakra Lí na mě skoro poznala že se něco děje. Nesmí se to nikdo dozvědět. Zachvilku mám být na pláži. Vezmu si košili černe skinny džíny a černé vansky. Vydávam se na pláž. Kluci už naštěstí šli do toho baru jak řekli. Zahlédnu Michala. „Já věděl že příjdeš,máš mě radši než toho tvého Ashtonka" řekl s úšklebkem. „Hale přestaň jo?" řeknu já „Ale notak Leonko" „Co si to dovolujes říkat mi druhým jmenem?" otažu se naštvaně. „Je hezké rozhodně hezčí než Vo." řekne. „Hale Vo je moje srdeční přezdívka vymyslela mi jí Lí" řeknu „Myslíš tu malou děvku?" zepta se A naklání se ke mě naše rty už jsou skoro u sebe já ho odstrčím. „Ty kreténe ja mám Ash a Lía není děvka" křiknu na něj a vlepím mu facku. Zvedam se že uteču. On mě ale chytí za zápěstí. „Máš pravdu,ty seš taky děvka,a nikam nejdeš" sykne mi do obličeje. “Ale jdu " křiknu a kopnu ho mezi nohy. Pak už jenom utíkám. On běží za mnou.. Myslela jsem na Ashe..on je můj anděl Sakra jak daleko je to k té chatce..?

Je tu další díl. Děkuju všemNejvíc Vo za inspiraci. A pak Foxi za podporu. Pak všem co to čtou.:)

xx penguinkristy xx

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat