Je tak Awww

975 62 6
                                    

„Co tady děláš Méďo?" zeptala jsem se. „Přišla jsem si pokecat"řekla s úsměvěm. „Jak se ti tu líbí?" zeptala jsem se. „Dokonalý,tohle byl vždy můj sen,mít suprové kamarády" řekla. „Jsem ráda že se ti tu líbí" řekla jsem. „Je to tady báječné." řekla. „Nechceš mi něco říct?" zeptala jsem se. „Co?" začala se smát. „No jak si to koukala na Jacka" zasmála jsem se. „Jak by" začervenala se. „On se ti líbí že jo?" zeptala jsem se. „Je aww" řekla. „A já vím že "aww" je nezadaný." zasmála jsem se. Nika celá zrudla. „Niko,já bych řekla že se mu líbíš" řekla jsem. „Fakt?" divila se. „Medvídku skoro na stoprocent to vím" usmála jsem se. „Nechám tomu volný průběh" řekla. „Dobře,ale kdyby si něco potřebovala,nějak pomoct nebo cokoliv jsem tu pro tebe" řekla jsem. „Děkuju" řekla. „Víš že nemáš vůbec zač" řekla jsem. „Strašně bych ti to přála aby jste byli spolu." řekl jsem. „Já bych s ním byla hned" zasmála se Nika. „Medvídku je mi to líto,ale já už fakt usínám" řekla jsem. „Já půjdu" usmála se a objala mě. „Dobrou" řekla jsem. „Dobrou" odpověděla. Ginger jsem uložila do jejího pelíšku a sama jsem si lehla do postele. Usnula jsem skoro hned.

Vzbudil mě Luke který si lehal vedle mě jen jsem se otočila a přitulila jsem se k němu.

Ráno mě probudila SMS od Vo. Psala jak to u nás vypadá. S Ashem byli jediní kdo odjeli. Ostatní se nam teda válí v obýváku. Zvedla jsem se z postele a zase se mi zvedl žaludek vběhla jsem na záchod. Jenže k nám do pokoje zrovna vešla Regi. „Lilo seš v poho?" ptala se hned. „Jo v poho" usmála jsem se. „Zřejmě chceš toto" řekla jsem a podala jí prášky. „Jojoo děkuju" řekla a odešla. Za hoďku v Crossu, potřebuju s tebou mluvit..xx Lí napsla jsem Vo. Oblékla jsem se a vyrazila do Crossu. Lukovi který stále spal jsem napsala lísteček.

„Tak copak se stalo?" zeptala se Vo,když už jsme seděli v Crossu a popíjeli naše milované Karamelové Latté. „Regi skoro přišla na to že jsem těhotná." řekla jsem. „Jak je to možné?" divila se Vo. Přišla k nám do pokoje zrovna,když jsem běžela zvracet." řekla jsem. „No a co říkala?" zeptala se Vo. Jenom jestli je mi dobře,pak jsem jí vyhnala." odpověděla jsem. „No,ale to je jedno,vyprávěj mi co ty a Ash?" zeptala jsem se. „No co by, jsem nejštasnější holka,mam kluka co mě miluje,dostala jsem od něj kotě" řekla. „To je nádherné,ale já myslím něco jiného" zasmála jsem se. „A co?" zeptala se. „Mám mateřské pudy,no jenom tě chci varovat,vidíš jak jsem dopadla" ukázala jsem na břicho. „Hale Lilino" zasmála se Vo. „Co?" smála jsem se. „Já beru prášky a rozhodně neplánuji být těhotná, nejdřív chci velkou svatbu" řekla. „Jezus" zasnila jsem se. „Vzpomínáš na ten den jak jsme se v Praze koukaly na tu knížku s 5SOS?" zeptala jsem se. „Moc dobře" řekla.
„Lilo?" ozvala se Vo. „Ano Vood?" zeptala jsem se. „Potřebuji koupit pytel od Nike,půjdeš se mnou?" zeptala se. „Samozřejmě,nerozlučné fanynky" zasmála jsem se. Zbytek dne jsme ve škole nějak přežili. K obědu ve škole byla ryba. „Vo já budu blinkat" řekla jsem. „Notak to zvládneš" zasmála se Vo. Vyšli jsme ze školy. Nasedli do metra a jeli na Anděl. V metru jsme poslouchali písničky. Já jsem si tam tak potrsávala a Vo se smála. „Aaaaa Vo musíme do Dobrovského" křikal jsem. „Copak zase?" zasmála se Vo. „Knížka o magorech jménem 5SOS." zasmála jsem se. Na Andělu jsme šli rovnou do dobrovského. Strašně dlouho jsme to tam hledali. Nakonec jsme se zeptali a poradili nám. Začala jsme každá číst. „Calum má rád pizzu Hawai" křikala jsem. „Já jí měla včera" zasmála se Vo. „Luke má rád kuře" řekla Vo. Stáli jsme tam ještě dlouho. Pak jsme se přesunuli do ócečka tam si Vo koupila ten pytel. Hezký zelený. „Jak by ses zachovala když by si je potkala?" zeptala jsem se najednou. „Já vůbec nevím neumím si to představit" řekla Vo. Pak jsme si sedli do Crossu a popíjelu naše Latté. Povídalu jsme si o všem možném.

„Byl to krasný den" řekla Vo. „Jo byl,a my byli jen neviné fanynky." řekla jsem. „Budeme na vždy nejlepší kamarádky že jo?" zeptala jsem se. „Jasně že jo" usmála se Vo. „My máme neobyčejné přátelství" řekla. „Ano,jsme si hodně blízké" usmála jsem se. „Vzpomínáš na ty pohledy alá jste trapné?" zeptala se Vo. „Jo vzpomínám" bylo to hnusné" řekal jsem.

Vo viděla si co přidali na FB?"zeptala jsem se. „Jasně ta fotka je naprosto boží." řekl Vo. „Nebo ty fotky s tím oblečením"zasmala se Vo. „Jo,je to hezké máš tam jméno a u toho oblečení,ty boty u Luka jsou boží"řekl jsem. „Poslední dobou jsem si úplně zamilovala Greenlight" řekla Vo. „Já jsem věrná Amnesii" řekla jsem. Bohužel jsme nebyli na chodbě samy. Spolužáci co stáli okolo na nás koukali pobaveně nebo jako jste trapný.

„Ten svět je tak zákeřný" řekla Vo. „Mě to povídej" řekla jsem. „Máme takových vzpomínek" zamyslela se Vo.

Chtěla bych ne jejich koncert" rozplývala se Vo. „No to nejsi sama." řekla jsem. „Chtěla bych obejmout Luke to je můj sen" řekla jsem. „No a já Ashe" usmála se Vo. Už zase strašnou dobu probíráme 5SOS. Písničky a vše. Stává se ze mě magor,povídám si s Lukem Hemmingsem na plakátě. Vo se zrovna směje nějekému videu. Na které se kouká. „Ash je tak aww" pronese. „Hemmo forever" řeknu a Vo se rozesměje. „Irwin forever" řekne a smějem se obě. U toho si zpívame všechny písničky dohromady. Když se přestanu smát vezmu si lžičku a hrábnu do nutelli v obalu tučňáka. „Jedu Penguin" zasměju se. „Lukey-pukey" řekne Vo.

„Není to ani moc dávno" řeknu. „Ale příjde mi jako by to bylo strašně dávno" doplní mě Vo. „Asi tak" řeknu. „Měli by jsme se už vrátit domů" řeknu. A tak se vydávame na cestu. Po cestě si vypravíme další vzpomínky. „Lásko kde si byla měl jsem o tebe strach" řekl Luke hned ve dveřích. „Její šestnáct Hemmo nemusíš se o ní bát" řekl Cal. „Musím se o ní bát je.." přisála jsem se na jeho rty. „Co je?" zeptal se Cal. „Chtěl říct že se lehce ztratím" řeknu. „Aha" pronesl nedůvěřivě Cal. V kuchyni si vezmu bagetu a kafe. „Už se začínáš podobat Cliffordovi,ten taky sežere na co příjdě" řekl Cal. „Ještě že mu nedochází souvislosti" pomyslím si. Jdu do pokoje Lucasi ty pojď semnou." řekla jsem. „Jdou si zamrdat" pronesl Mike.

„Luke takhle to nejde" řekla jsem. „Co nejde?" zeptal se. „Skoro si mě prozradil" křikal jsem na něj. „Já se o tebe jenom bojím" řekl. „Kurňa,ale já jsem jen těhotná,nic mi není" křiknu na něj. Odkráčí naštvaně z pokoje a bouchne dveřma. Padnu na postel a začnu brečet. Zase jsem to posrala. Luke to se mnou myslí dobře.

Do pokoje vtrhla Nika. „Co jste si udělali?" zeptala se. „Pohádali se" řekla jsem. „Kvůli čemu?" zeptala se. „Štvalo mě jak moc se o ně stará." řekla jsem. „Pojď sem" řekla a objala mě. „Šel neštvaně ven" řekla Nika. „Sakra" řekla jsem. „On se vrátí" řekla. Já se rozbrečela ještě víc. „Niko kde seš?" volal Jack Niku. „Běž méďo" řekla jsem. Nika odešla a přišla Regi. „Promluvíme si?" zeptala se Regi. „Dobře" řekla jsem. „Lilo ty seš těhotná že jo?" zeptala se.

Ahoj je tu další díl:) tenhle a možná ještě další je o vztazích') Chci aby bylo vidět jaký mají holky mezi sebou vztah:) Díl bych chtěla věnovat dvoum nejůžasnějším osůbkam a to adeVo146 a FutureMrsHemmings69

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat