Jsou zpátky..

985 72 16
                                    

Luke:
Pořád jsem musel přemýšlet nad tím snem. Proč se mi sakra zdál a proč vypadal tak strašně moc reálně. Teď jsme na cestě na letiště. Za pár hodin budeme v Sydney. Zase budeme v naší obrovské vile. A já se usmířím s Lilou. Asi si hodně věřím,ale myslím si že se usmíříme. Ale co když ne? Toho se bojím nejvíc. Ty nejčernější myšlenky mi běhali zase hlavou. Nebo co,když už se neuzdraví. Ztratím jí navždy. „Hemmo jsme na letišti." řekl Ash. Což mě přívádí na další myšlenku. Vo byla v tom snu těhotná. Je to strašně Lila v tom snu zabila svojí těhotnou kamarádku.. Vystoupili jsme z auta a šli do letištní haly. Zachvilku už jsme seděli v letadle a letěli domů.

Teď už sedíme v letedle a zachvilku budeme přistávat mám z toho nějaký špatný pocit.. Bojím se holek. Ano bojím se holek. Ony na mě budou naštvané. A naštvané holky to je něco.

„Za pár minut jsme ve vile" prohlásil Cal.

Regi:
Noc pro mě byla hodně vysilující. Dětem začali asi opravdu růst zoubky. Spala jsem asi dohromady dvě hodiny. Teď zrovna na chvili usli.
Jdu si do kuchyně pro něco k jídlu. Když v tom zazvoní zvonek. Jdu otevřít,bude to asi pošta.
Otevřu dveře a asi dostávám infarkt. „Calume" zašeptám a bez varování mi začínají téct slzy radosti. On mě popadl do naručí. Já ho strašně pevně objala. „Strašně si mi chyběl." zamumlala jsem mu do trička. „To ty mě Regi" zamumlal. Já už ho bez jakýchkoliv okolek políbila. „Nás nepozdravíš?" zesmál se Mike společně s Shawnem. Vymanila jsem se Calovi z náručí a objala ostatní. „Luke já ti věřím, i ty si to objetí zasloužíš,ale slib mi že jí tam odsud dostaneš." řekla jsem. „Slibuju." řekl a já ho objala.
„Bráško." zapištěla Ann a skočila Calovi do náručí. „A Ann není náhodou tvůj bratránek?" zeptala jsem se se smíchem. „Nově bráška." řekla Ann. To už,ale po schodech běžela Nika s  Foxi a za nima Lexi. „Shawne." zapištěla Nika a rozeběhl se k němu. Foxi už stála v objětí (psala jsem ojetí:D) Mika. „Kluci to je Lexi." řekla jsem. „Těší nás." usmáli se kluci. „Luke ty hned půjdeš za Lí,znám jí z letadla,od té doby co letěla s Londýna." řekla Lexi. „Půjdu" řekl Luke. Kluci se rozvalili na gauči a do toho všeho přišla Vo. Měla na sobě volné triko,ale i takhle bylo vidět její bříško. „Vo" zašeptal Ash a objal jí.
Vo:
Zrovna jsem spala,ale probudil mě hluk dole. Hodila jsem na sebe volné triko a šla dolů. Uviděla jsem Ashe. Chtěla jsem zdrhnout,ale Ash byl rychlejší. Obejmul mě a potom se zaseknu.
Vo ty seš těhotná?” zeptal se Ash a já se bála jeho reakce. „Emm no víš jo.” odpověděla jsem a sklopila hlavu. „A to si mi to nemohla třeba říct?!” začal na ječet a mně se hrnuly slzy do očí. „A proč? Zrušil by jsi koncerty a jel jenom kvůli mně domů? A co fanoušci? To by jsi jim jako řekl „Sorry lidi Vo je těhotná a tak jedu domů?!” „Ale tak aspoň jsem to mohl vědět!” ječel na mě a ostatní na nás jen koukali. „Nechtěl jsi tu skvělou budoucnost? Jen ty a já naše dítě, krásný barák na pláži atd... Chtěla jsem to pro tebe jako překvapení, až se vrátíš a teď uvažiju, jestli nebyla chyba si to nechat!” ječela jsem na ně a se slzami v očích odběhla do pokoje.

Ash:
„Irwine seš kretén." řekla Regi. „To mi teď taky došlo." řekl jsem. „Běž za ní." usmála se Foxi.
Vyšel jsem schody nahoru a zaťukal na dveře naší ložnice. Vešel jsem dovnitř a viděl jsem Vo schoulenou v klubíčku na posteli brečet. „Vo promiň mi prosím" zamumla jsem a sedl si k ní na postel. „Já promiň měla jsem ti to říct." řekla Vo a sedla si. Přiblížila se ke ně a objala mě. „Strašně si mi chyběl." řekla a já jí políbil. „Ty mě víc princezno." usmál jsem se na ní. „V kolikáten měsíci si?" zeptal jsem se a pohladil jí bříško. „Jsem ve čtvrtém měsíci a myslím si že víš kdy přesně se to stalo." zasmála jsem se.
Když za námi zavřel dveře, hned se mi hladově vrhnul po krku a začal ho obdarovávat polibky. Já ho chytila kolem krku, pověsila se na něj a táhla ho k posteli. Jen co jsme k ní došli, si opět převzal nadvládu a povalil mě na ní. Začal mě svlíkat ale mezitím mi rty zaměstnával polibky. Myslím, že dnes chce být něžný, ale tak, mě to moc nevadí. Domněnka, že chce být dnes něžný byla chybná jelikož zatímco mě líbal a já byla utopena ve svých vlastních myšlenkách, ho do mě najednou strčil až po kořen, nad čímž jsem musela  bůhví jak nahlas. Po pár přírazech mě otočil tak, že jsem ležela na břiše, a on ho do mě opět strčil a přirážel jako zběsilej, zatímco jsme oba nahlas vzdychali navzájem naše jména.
„Den před odjezdem,že ano?" zeptal se. „Ano" zasmála jsem se. „Vo ani nevíš jak moc se na našeho prcka těším." řekl radostně Ash. „Já taky" řekla jsem.
Tak jsme takhle leželi v posteli a Ash mi hladil bříško. „Halooo tady táta." začal Ash mluvit k mému břichu. Musla jsem se smát,protože mě jeho dech lochtal. Ash svůj monolog zakončil malou pusou na mé břicho. „Doufám že se mnou půjdeš zítra na ultrazvuk?" zeptala jsem se. „Samozřejmě." řekl mi a dlouze mě políbil.

Luke:
Jediný kdo tady se mnou opravdu mluví je Regi. Ona mi dala ještě šanci a neodsoudila mě hned. Věděl jsem že ostatní jsou na mě naštvaní. Nikdo tu se mnou nemluvil. Vylezl jsem po schodech nahoru a šel jsem za dětma. Otevřel jsem dveře do pokoje a spatřil je. Moje roztomilé děti. „Ahoj zlatíčka,táta je doma a už vás neopustí" řekl jsem jim. Oba jsem si je musek pochovat. Takovou radost už jsem neměl dlouho. Teď se jen usmířit s Lilou a dostat jí domů. Pak budeme šťasná rodinka. Já,Lila a děti. Naše děti. Zní to skvěle. Teď už jen aby to bylo. Bojím se co když to tak nebude?
Lehla jsem si na postel a vdechoval jsem vůni Lí,která tu po ní zbyla. Po nějaké chvilce jsem usnul.
„Hemmingis ty si jí zníčil." řvala na mě Ann. „Kvůli tobě tam je" zamumlala Regi. „Já jí tam odsud dostanu." řekla jsem. „Co když je pozdě?" zeptala se Vo. „Co když jí dostaneš domů,a ona nebude vyléčená a všechny nás pozabíjí." řekla Nika. „Nikoleto,děláš si srandu" zeptala se naštavaně Regi a hodila po ni chrastítko Sophi. „Regi co ty víš?" zeptala se Nika. „Já Lí znám ona by nám neublížila." řekla Regi. „Je psychopatka" zavrčela Nika. „Sakra Niko tohle nebudu poslouchat,jdu za ní" řekl jsem. „Dej si pozor ať tě nezabije." zasmála se Nika.

S trhnutím jsem se probudil. Sakra co je to za sny? Musím za ní a to okamžitě. Převlékl jsem se do čistého obul boty a vyrazil pryč.

Ahoj zdravím vás všechny')
Názor na díl do komentářů.:)
Co si myslítevo Lukovi?
A o reakci Ashe?
Nechci se jako chválit,ale myslím si že mi celkem vychází plán na nejvíc cute pár v 5SOS AML:D Kdo je váš nejoblíbenější pár?:)
Dále bych strašně chtěla poděkovat PettkaSkalivodova za ty dokonalé dlouhé komentáře♥ to vždy vykouzlí úsměv♥:)
Děkuju všem ostatním za komentáře a vote♥

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat