Lila:
Jak probíhá den co si Vo užívá venku s Ashem? Takže já všem nesu prášek a vodu. Všichni skoro umíraj. „Nemáte tak chlastat" řeknu. „Sakra Lil prosím pšš" řekne Mikey. Chce se mi smát. Jsou to takový magoři. Vždycky se ožerou a pak si stěžujou. „Jste nepoučitelný" zasmála jsem se. „Jaktože tobě neni blbě?" zeptal se Cal. „Umím pít" řekla jsem se smíchem. „Jen aby" řekl podezdřívavě Cal. „O co ti jde Hoode?" zeptala jsem se naštvaně. Sakra ta moje náladovost. „O nic" odseknul. „Hoode?" zeptám se,ale on odejde. Přemýšlím jestli by jsem mu to už neměla říct. „Ne!" odbyde mě vždy hlas v mé hlavě. Mám pocit že když mu to řeknu že se mezi náma něco změní a to já nechci. Chci aby byl Cal navždy můj bráška. „Luke ke mě přišel a objal mě. „Vždycky když chlastš pak má blbou náladu" řekl. „Ale Lukey já mám pocit že něco tuší." „Já se bojím" řekla jsem a se slzama v očích utekla do pokoje. Luke šel hned za mnou. „Luke ty víš co pro mě Cal znamená je to můj bráška,a až mu to řeknu on bude naštvaný" řekla jsem a brečela. „Zlatíčko,on tě má taky rád a jestli tě má rád nebude na tebe naštvaný" řekl Luke. Já,ale pořád usedavě brečela. Nikdy bych nevěřila že budu tak náladová. Lehla jsem si na postel a brečela. Luke si lehnul ke mě , obejmul mě a kolíbal mě v náručí.
Luke:
Chudák Lí je to pro ní strašně těžké. Dneska se zase rafla s Calem. Je to její "bráška" a jí na vztahu s ním dost záleží. No a díky těhotenství jí vše vezme ještě víc. Zrovna teď spolu ležímě v posteli a ona brečí. Nejdřívě brečela kvůli tomu že okolí a hlavně Cal nezkousne že je těhotná. Teď už,ale brečí prostě kvůli všemu. Neměla by se takhle stresovat,snažím se jí utěšit,ale je k neutišení. Nakonec přestává brečet a je posmrkává. Obejme mě. A po chvilce usne. Chvilku tam s ní ležím. Pozoruji jí. Je tak roztomilá,a tak ranitelná. Postarám se o ní. Už žádne výkyvy nálad,a hlavně žádný chlast v baru. Budu se starat o ní a o malou Sophinku. Věřím že to bude holčička. Bude to tatínkova holčička. Já pro ní udělám cokoliv. Budu jí učit chodit a maminka jí bude plést copánky. Když trošku povyroste budu si s ní hrát. Pak jí budu učit zpívat a hrát na kytaru. Až bude v pubertě bude krásná po mamince,bude mít dlouhé bloňďato-hnědé vlasy a modré oči po mě. Bude krásně zpívat a hrát na kytaru. Strejda Ash jí bude učit hrát na bubny a ona si bude hrát se svojí malou sestřenkou od Irwinů. Když se poprvé zamiluje já budu nejštasnější,a doufám že její kluk jí nebude níčit tak jako ja jsem níčil maminku. Pak tu budu,až bude mít poprvé zlomené srdce,budu jí utírat slzy. Vždy budeme mít dobrý vztah a ona nám pak bude pomáhat s její malou sestřičkou nebo bratříčkem.
Asi jsem se moc zamyslel. Zdálo se že Lí spí tvrdě. Tak jsem se rozhodl že jí udělám něco k obědu. Vylezl jsem z postele a šel dolů po schodech do kuchyně. Nikdo tu nebyl. Všichni se někam vypařili. Tak co bych mohl uvařit. Nejsem dobrý kuchař,ale salát s kuřecím masem snad zvládnu. Ten Lí miluje. Vyndal jsem kuřecí prsa (sakra proč to zní tak divně?:D) a přemýšlel jsem co dál. Nakrájím je na kostičky a osmažím,to by jsem mohl zvládnout. Nakrájím tedy kuřecí maso na kostičky a nechám ho v misce. Přiběhne ke mě Ginger. „Jaktože nejsi u paničky" pronesu. Ano rád si povídám s tvorem který neumí mluvit. Dal jsem Gin žrádlo a čerstvou vodu. Pokračoval jsem dál ve vaření. Z ledničky jsem vyndal zeleninu. Okurku,salát,kukuřici rajčata,ale těch jenom trochu Lí je nemusí. Všechnu zeleninu jsem omyl a nakrájel do misky. Takže zeleninu mám hotovou. Ještě jsem do ní dal trošičku olivového oleje. Lila má ráda dip. Vyndal jsem smetanu. „Sakra tady neni nic na dip." křikl jsem,ale jen tak spíš pro sebe. Vzal jsem tedy česnek a udělal česnekový dip. Teď něco k tomu. S pizzového těsta jsem udělal malé trojuhelníčky a dal to péct. Je to vlastně taková pizza bez toho nahoře (:D) k salátu je to strašně dobré. Teď už jen osmažit maso. Obalil jsem ho ve speciálním těstíčku a vyndal pánvičku (Vo dávej si pozor,mužu přijít a jebnout tě s ní po hlavě:D) Na pánvičku jsem dal trošku oleje a začal smažit. No popravdě mi to moc nešlo,všude to prskalo. „To se potom uklidí" říkal jsem si sám pro sebe. Když bylo maso usmažené začal jsem nandavat na talíř. První jsem nandal zeleninu potom jsem poskládal pizzičky( nevím jak se tomu říká) a nakonec jsem dal maso. (Ten Luke je hotový kuchař,nezdá se vám?:D) No a teď jestli to mám Lile donést nahoru nebo si to sníme u stolu. Jídlo jsem nechal jídlem a šel se podívat nahoru na Lí. „Lí Lásko chceš oběd?" zašeptal jsem a dal jí pusu na tvář. „Ráda,copak můj manžílek něco ukuchtil?" zeptala se,ale stále měla zavřené oči. „Jo udělal jsem ti tvůj milovaný salát." řekl jsem. Ona se vymrštila a divoce mrkala jejíma roztomilýma řasama. „Sakra Hemmo fakt,já myslela že si objednal pizzu" zasmála se. „Moje těhotná láska musí jíst výživně" řekl jsem a ona si šáhla na břicho. Řekl bych že tomu nechce stále uvěřit,že je těhotná. „Tak jdeme jíst?" zeptala se. Kývl jsem. Ona vylezla z postele a obula si svoje milované bačkory. Byla strašně roztomilá,takhle nenamalovaná a její dlouhé vlasy jí spadali až skoro k jejímu za.. „Kurňá Hemmo nečum mi na prdel" vytrhla mě z přemýšlení. „Já jsem jí popadl do náruče a nesl ze schodů dolů. Posadil jsem jí před její talíř se zeleninou. „Lásko už na první pohled to vypadá dobře" usmála se a nandala si dip. Kousla si do pizzičky. „Emm Lukey je to dobré." řekla a já jsem byl jak v sedmém nebi. Ochutnala úplně všechno a moc si šmakovala. „Lukey ty umíš vařit" řekla. „Že o tom nevím" zasmál jsem se.
Potom napsala nějakou SMS a začala se smát. Ukázala mi mobil. Bylo tam napsané něco ve smyslu že chce Vo připravit na večer. A pak ať koupí okurky,džus,gumové medvídky a nutellu. „Těhotenské chutě?" zeptal jsem se starostlivě. „Jo zřejmě jo" řekla. „Budeš dobrá máma" řekl jsem. „A ty ten nejlepší táta." řekla. „Co tady řešíte?" do jídelny vběhl Cal s Regi. „Nic moc,Luke vařil" řekla pyšně. „Cože?" koukal nechápavě Cal. To už,ale přišla Vo i s Ashem. Lí si vzala Vo do pokoje že z ní udělá princeznu a k nám přišel Ash a zeptal se jestli nevíme něco o žůžovejch ponících. To už jsem se neudržel a začal se smát jak debil.
Ahoj zdravím vás všechny:) je tu další díl. Víc k tomu asi říkat nebudu:) jen že je provšechny co to čtou a hlavně mé milované osůbky:33 Vo,Niku,Regi,Foxi:) v medích máte názor Vo:DD.
ČTEŠ
5SOS and my life
FanficPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...