BEST FAN

1K 63 3
                                    

Šly jsme pěšky k Lukovo baráku. Už by tam měli být všichni. Otevřu dveře. „Čau lidi nesu kafe a máme náštěvu" křiknu. Všichni se nahrnou do předsíně. „Takže Lidi tohle je Victorie neboli Vica moje nová kamarádka" řeknu. „Vico tamhleta vždy usměvavá holka je Vo, ta vedle ní je Fox předskokanka kluků a holka Mika,no a ta holka s dokonalou postavou je El." řeknu. Holky se s ní obejmou. „No kluky ti asi nemusím představovat,ale rudá hlava je Mikey, ta svalnatá obluda s šátkem je Ash, ten co si právě hraje na supermana je Cal    nejvíc ujetej kluk z kapely, no a Luka znáš." řeknu. Kluci jí taky obejmou. A já vidím jak je Vica štasná. Jdu za Lukem. „Hale Lukey že nevadí že s náma Vica bude a že by s náma byla i zítra třeba?" zeptám se. „Jasně že nevadí,je hodna" řekl Luke. „Má dost těžký život" řeknu. „A co děláte takhle přes den?" zepta se Vic „No někdy se válíme na gauči,kouke na filmy, někdy jdeme ven atd. " řekne Luke. „Vica se zasměje. „Velice nabytej program" řekne „No joo jsme vytížený" směje se Cal. „Pojď Vic určitě by si chtěla vidět pokoj tvého idola" řeknu. „Hemmo doufám že si tam neudělal bordel za tu dobu co jsem tu nebyla' křiknu na něj. „Hezkej pokojík ne?" zeptám se  „Jo fakt hezkej" řekne Vic. „Kolik ti vlastně je Vic?" zeptám se 14..teda vlastně 15 dneska 15" řekne. „Jéé tak to ti slibuju že zažiješ ty nejlepší narozky" řeknu jí. „To jsem ráda" řekne. „Tak pojď za ostatníma" řeknu jí. Sedneme si na ten mega obrovskej gauč. „Lukey že umíme nejlépe oslavovat narozky?" zeptám se „Jasně že Lásko" odpoví. „Tak to tady máme jednu slečnu co si zaslouži oslavu ve stylu 5SOSFam." křiknu. „Kolik ti je?" zeptá se Mikey. „15" odpoví stydlivě Vic. Tak to oslavíme. „Miky ty se postarej o jídlo,Ashi ty o pití,Cale ty o hudbu a víš jak to myslím, Lí mi pomůžeme Calovi." řekl Luke „Vy se holky postarejte o Vic připravte jí na to co jí čeká" řekla jsem. Šli jsme do zkušebny pro nástroje. „Ó můj bože držím v ruce kytaru Luka Hemmingse asi se složím" říkám. Cal se začne smát a Luke taky. „Ale notak nepřehánej" řekne Cal a vrazí mi do ruky svojí basovku. „Ó můj bože Calum Hood mi podal svou basovku" napodobuju. „Se všema potřebnejma věcma se vydáme do obýváku. Ostatní už tam jsou. „Takže holky plán je takovej že kluci nesmí pít večer maj koncert,ale mi to pořádně rozjedem" řeknu holkám. Ty se zasmějou. Popíjíme cider a Vica se směje. „Tak děvčata my vám teď ukážeme správnou muziku." řekne Ash. „Jakou chcete písničku?" zeptá se Cal „Greenlight" vykřikne Vo. Kluci začnou hrát a zpívat. Vo tu písničku prostě miluje. My se k nim přidáváme.

It's taking me over
I don't wanna play this game no more
All you gotta do is tell me right now
You want me right now, come on
Give me the green light
We could have all night
If you just say the words
Tell me it's alright 
Give me the green light

You've got me where you want me
I'm hanging on your every word
It's such a twisted story
How you got me?
Now you got me

So let me give you what you need

It's taking me over
I don't wanna play this game no more
All you gotta do is tell me right now
You want me right now, come on
Give me the green light
We could have all night
If you just say the words
Tell me it's alright
Give me the green light

So let me give you what you need

It's taking me over
I don't wanna play this game no more
All you gotta do is tell me right now
You want me right now, come on
Give me the green light
We could have all night
If you just say the words
Tell me it's alright
Give me the green light

Ta písnička se mi den ode dne líbí víc. Už se ve mě probouzí zase ta big fanynka.

„Další zahrajete Amnesii" kříkla Fox.

I remember the day you told me you were leaving
I remember the make-up running down your face
And the dreams you left behind
You didn't need them
Like every single wish we've ever made
I wish that I could wake up with amnesia
And forget about the stupid little things
Like the way it felt to fall asleep next to you
And the memories I never can escape
'Cause I'm not fine at all

Poslouchala jsem dokonalej hlas Luka.

Po nějaké době kluci usoudili že by jsme se měli vydat k místu konání koncertu. Jeli jsme dvěma autama. V prvním řídil Ash vedle něj seděla Vo a vzadu jsem seděla já, Luke a Vic. Ve druhém řídil Cal vedle něj seděla El a vzadu Mikey s Foxi. Když jsme přijeli před arénu bylo asi půl páte. Kluci se šly připravovat a Fox s nimi. Já a zbytek holek jsme se přesunuli do šatny. „Tak co Vic jak se ti zatím líbí den s hvězdama?" zeptala se Vo. „Jo fakt super" řekla Vic. Zapípal mi mobil. Přijedeš taky někdy domů?;). Napsala máma. No..nevím zřejmě ne..kluci jsou teď mimořádně vytížení:/ odepíšu. Zachvilku mi příjde odpověd. „Lindo sakra je ti 15 ty si myslíš že si budeš jentak trajdat po světě vůbec jsem tě neměla pouštět. Co nejdřív se vracíš domů. Rozbrečela jsem se. Holky ke mě hned přiběhly a objali mě. „Lí zlato co se stalo?" zeptá se Vo. „Máma..mi..rozkázala..že ..mám ..jet..co nejdřív domů." koktám mezi vzlyky. „Vo já nemůžu být bez Luka." řeknu. „Neboj se moje mamka s ní promluví." řekne Vo. „Dobře" šeptnu. „Tak holky my jsme přip.."vtrhne do mísnosti Luke. „Lilo lásko sakra co se stalo?" přiběhne ke mě Luke. Ukážu mu zprávy. A on mě obejme. „Lásko to nějak vyřešíme" šeptne mi a pak mi da pusu na tvář. „Věřím ti Luke Hemmings" řekla jsem vážně. „Ano věř mi Lí" řekla. Pevně jsem ho objala. A brečela mu do jeho tradičního trika Nirvana. „Luke já tě strašně miluju,ale sám víš že už kus prázdnin je  za náma a já i Vo se budeme muset vrátit do školy." řeknu. Luke mě obejme. „Já vím,ale když se chce tak se dá všechno zařídit." řekl Luke tajemně. „Luke už musíme fakt jít" ozve se v dveřích Cal. „Lilinko co se stalo?" zeptá se Cal mě. „Ale Hoode někdy jindy vysvětlím ok?" řeknu. „Jojoo stejně už musíme" řekl Cal. „Dobře" řeknu. Utřu si oči. A příjdu k Vice. „Tak pojď ty moje fanynko" řeknu a chytnu jí za ruku. „Lí já se těším" křikne. „To jsem ráda" řeknu já. Zachvilku už stojíme v zákulisí. Všichni pro štěstí obejmeme Foxi. A Foxi si jde užít svojí slávu. Když už chvilku zpívá Vic pronese: „Fíha ona zpívá fakt dobře." „Jo je dobrá" řeknu já. Foxi to odehraje a má velký uspěch. Všem se to líbilo. Zaběhne za náma a všechny nás obejme. „Je to krásný pocit" řekne. To už ale začíná odpčítávání na kluky. Dáme si všichni i s Vic hromadné objetí. A pak dám Lukovi pusu. „Miluju tě" šeptnu mu „Pusť nám našeho hlávního zpěváka,když by tam nebyl věčina fanynek by oděšla" směje se Mikey. „Noojoo už je váš" řeknu se smíchem. Už jen 5 sekund. Kluci vchází nebo spíš běží na podium. První hrajou what I like about you. My holky si zpíváme a tancujeme v zákulisí. „Vic já vím že to není jako opravdovej koncert,že je tady vidíš z boku,ale neni to lepší než se pod podiem tlačit s tisícema fanynek?" „A navíc máš setkáni s nimi a i celý zítřek seš s náma" řeknu a Vica mi skočí kolem krku. „Seš ta nejbáječnější kamarádka" řekne. „A tohle je úplně perfektní" řekne. Skončí písnička a kluci začnou mluvit. „Sydney zdravíme tě" řekne Ash. „Všichni si koncert užíjte" řekne Mikey. „Teď bychom vám zahráli Greenlight" řekne Cal. Vica začne skákat radostí. „No a zrovna Greenlight bychom chtěli věnovat té nejlepší fanynce,která nás nehatuje,no a přeje nám naše štestí." řekl Luke „Victorie tohle pro tebe" řeknou všichni. Takže pro naší BEST FAN" řekne Luke. Vica mě objímá a brečí štěstím. „Já je Miluju" řekne. „Já vím jsou dokonalý" řeknu. Hrajou další písničky Amnesii,Never Be, End up here, English love affair. Vica si zpívá je vidět jak je štasná. Pak ale slyším první tóny SLSP. Vica se zarazí. Já jí obejmu. „To bude dobré,je to jen písnička,ale vím jaké jsou vzpomínky." řeknu jí. Zbytek koncertu probíhá normálně. Pak kluci příjdou do záklulisí. Vica k nim běží. „To bylo dokonalé kluci" řekne jim. „Děkujem" odpoví.

Je tu další díl:) Chtěla jsem ho vydat až zítra,ale když je hotovej proč ho nevydat dnes:) Takže pro všechny big BEST FANS.
Díl je pro vsechny co čtou můj příběh a líbí se jim') a pak samozřejmě pro Vo děkuju ti za podporu:3 a za všechno

xx penguinkristy xx

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat