Vezmeš si mě?

1K 67 11
                                    

„Lilo čekáte kluka a holku" řekla. „Jupí" usmál se Luke. „Já budu mít princeznu a ty fotbalistu" usmála jsem se. „Přesně tak" usmál se Luke. „Lilo jinak je vše v pořádku,tak můžete jít. Společně s Lukem za ruku jsem vyšla z ordinace. Jsem prozrazena. Čekám kluka a holku. To je super. Vždyť ani lepší to být nemůže.

„Říkejete,dělejte" naléhali na nás všichni když jsme přijeli domů. „Ehmmm" provokovala jsem je. „Liliano Hemmings dělej" křikla na mě Vo. „Kluk" řekla jsem. „A?" naléhala Nika. „Holka" řekl Luke. „Takže máte od každého jedno,což je dobrý" zasmál se Mike. „Aspoň že tak,další dvě holky mluvící jen o hadrech,by jsme nemuseli přežit" zasmál se Ash. Kluci s ním souhlasili. My jsme je spražili pohledem. „Kluci nechcete nám společně se Shawnem udělat mini koncert?" zeptala se Nika. „Když bude tady chlapeček souhlasit" zasmál se Mike. „Hale neurážej ho je mu šestnáct a nám taky,nevytahujte se že je vám devatenáct a dvacetjedna." řekla Foxi. „Hale nezdůraznuj že jsem tady nejstarší ještě se semnou Vo rozvede" řekl Ash. „Drobná poznámka,ještě jste se nevzali" řekla jsem já. „Brzo vemou" zasmála se Regi. „Je mi šestnáct" řekla Vo. „Mě taky a čekám dvojčata" řekla jsem klidně. „Ty seš ty,vždy musíš mít něco spešl" řekla Vo. „Hale,já nemužu za to že ty tu hnusnou gumu snášíš,ja jí nemusím,zkus to někdy bez ní" řekla jsem. „Nechci čekat dvojčata" řekla Vo. „Hale já jsem tady taky" řekl Ash. „Notak Ashi přidej se ke mě,že je to lepší bez gumy?" zeptala jsem se. „Tohle je zcela normalní" řekla Nika směrem k Shawnovi. „Je to na Vo jak to chce" řekl Ash. „Cale co ty na to?" zeptala jsem se Cala. „Řekl bych že je to úplně jedno jestli s gumou nebo bez gumy" řekl Cal. „Jedno to není,když nechceš dítě" řekla Foxi. „Stačí brát prášky" řekla jsem. „A ty si je brala co?" zeptala se Vo. „Člověk se učí z chyb" řekl Luke. „To chceš říct že náš Thomas a Sophie jsou chyba?" řekla jsem uraženě. „Thomas?" zeptal se Cal. „Promin půjčila jsem si tvé druhé jméno" řekla jsem. „Sophie,to je nádherné" schodli se všichni. „Mike co ty,s gumou nebo bez?" zeptala jsem se. „Jsem pro bez" zasmál se Mike. „Konečně,normální člověk,i když u tebe se to nedá v ostatním říct" zasmála jsem se. „Shawne?" zeptala jsem se. „Ano?" zeptal se. „Jaký je tvůj názor?" zeptala jsem se. „Já si myslím že je to úplně jedno a že kluk by se měl přizpůsobit holce,jak ona si to přeje." řekl. „Bereme tě do rodiny" řekla jsem. „Tak to jsem potěšen" usmál se Shawn. „Zajdeme dneska ne velký rodiný oběd že jo?" zeptala jsem se. „Mohli by jsme" usmál se Cal.

„A kam teda zajdem?" zeptala se Nika. „Nějaká pizzerka?" zeptal se Luke. „Jasně Lásko" odpověděla jsem. Jeli jsme nasáčkovaní ve dvou autech a obě byli narvané. V prvním autě jsem jela já a Luke,Vo a Ash a Shawn. Zbytek jel ve druhém. Ash řidil a Vo seděla vedle něj. Já s Lukem a Shawnem jsem seděla vzadu. „Shawne?" zeptala jsem se. „Ano?" odpověděl. „Jak se ti zatím u nás líbí?" zeptala jsem se. „Lepší lidi jsem snad nemohl potkat" odpovděl. „Máš holku?" zeptal se narovinu Luke. „Ne,proč?" zeptal se. „Protože,tady nejlepší kamarádky tady mé ženy.. „Nejsem tvoje žena" skočila jsem Lukovi do řeči. „Počkej Luke,co si chtěl říct?" zeptal se Shawn. „Lila se ti snaží nenápadně říct že se líbíš její kamarádce" řekl Luke. „Proč vy kluci neumíte být nenápadní?" zeptala jsem se. „Jde o Niku?" zeptal se Shawn. „Jo" usmála jsem se na něj. „Mě se taky líbí" řekl Shawn. „Awww,budeme tu mít nový páreček" zasnila se Vo. „Ja bych dopředu nemluvil" usmál se Shawn. „Ty seš..no jak bych to řekla,tak svědomitý." usmála jsem se. „Jsme tady" křikl Ash.

„Bude pizza" zasnil se Mike. Foxi mu uštědřila jemný pohlavek. „Miluju jídlo" řekl Luke. „Tak doufám že se ti s ním bude žít dobře" řekla jsem. „Nejvíc miluju tebe,a odpoledne se budeš divit" usmál se tajemně Luke. „Co?" zeptala jsem se. „Uvidíš" řekl Cal. „Sakra co nevím?" zeptala jsem se. Přinesli nám pití. Tak jsme si povídali. Po nějaké době nám přinesli i jídlo. Mike se pustil do pizzy první. „On jí miluje" zasmála jsem se. Jídlo jsme snědli a zaplatili jsme. Nasedli jsme do auta a zase někam jeli.

Už jedeme asi hodinu a já nic nevím a jsem zřejmě jedina. „Lí nic si z toho nedělej víme to jen my kluci" řekl Ash. „No tak to si mě uklidnil" zasmála jsem se. Zastavili jsme před nějakým kopcem. „To nevýjdu" řekla jsem. „Tak tě vynesu" řekl Luke.

„Je tady nadherný výhled" řekla jsem. „Lilo?" zeptal se Luke a já se otočila. Luke předemnou klečel a ostatní napínavě koukali. Luke otevřel krabičku a byl tam krásný prstýnek se srdíčkem. „Lilo vím že je ti teprve šestnáct,ale nevidím problém v tom aby jsme se zasnoubili, Lilo vezmeš si mě?" zeptal se Luke. Mě začali téct slzy. „Luke já...já....

Je tu další díl:) tak jaký na něj máte názor? Jak myslíte že bude Lila reagovat? Jste spokojení s holka kluk? Promiňte že je kratší:// Pište své názory:) jinak děkuji vám za #85 fan fikce:)

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat