Sydney

1.1K 71 7
                                    

Vo:

Ten den byl vlastě v celku suprový. Přiletěl Ash i Luke. Lila je těhotná. Luke se s tím smířil.

K svatku od Ashe jsem dostala růže a ještě mě čeká překvapko v Austrálii. Já se sakra těším. Lila dostala k narozkám štěně,které se jmenuje Ginger. Je tak ňuňu. Teď sedíme v taxíku a jedeme směr hotel.

Jsem mega štasná. Mám nejlepšího kluka a dvě mega kámošky. Strašně moc mám ráda Regi i Fox,ale Nika a Lí jsou prostě prvotřídní jedničky. Niku znám par dní,ale je to jako by jsme se znaly léta.

Jsou pouze čtyři lidé kteří ví že je Lí těhotná. Jsem to já,Luke,Ash a Nika no a vlastně taky Lí mamka,ale ta to nevzala vůbec v pohodě. Já věřím že to s Lilou všichni zvládnem. Budeme jí pomáhat je nás na to osm proč by jsme to neměli zvládnout.
Lila:.

„Lásko jsme tady" ozval se Luke. Ja se zvedla z jeho ramene. „Promiň,patři to prý k těhotenství,únava." řekla jsem. „Proč se lásko omluváš?" usmál se Luke. „Nepovídala jsem si s tebou. „Ale to nevadí" usmál se na mě Luke. „Miluji tě" řekla jsem. „To já tebe" odpověděl. Vystopili jsme z taxíku a šli jsme do nám už známeho hotelu. Luke mě pořád držel za ruku.

Na pokoji jsem se pzevlékla do pohodlných tepláku a Lukovi mikiny. Lehla jsem si na postel a přemýšlela. Je mi šestnáct,jsem těhotná. Mám dokonalýho přítele. Nejkrásnější fenku Ginger. Co víc si přát? Trochu se bojím názoru Liz že jsem těhotná. Liz je, ale strašně hodná,tak to snad bude v pohodě. „Nad čím dumáš?" vytrhl mě z myšlenek Luke. „Nad tím jak tvoje mamka vezme to že jsem těhotná." řekla jsem. „Já bych řekl že to bude v pohodě." řekl Luke a objal mě.

Pak jsme byli na večerní procházce Prahou. Ten výhled je krásný. Když je tma a všechno svíti je to prostě nadhere.

Když jsme přišli na hotel,dala jsem si rychlou sprchu. Potom jsem si lehla do postele a zavolala Nice. „Ahoj,tak co mamka?" zeptala jsem se jí. „Letím do Sydney" řekla nadšeně. „To jsem ráda" řekla jsem a s Nikou jsem se rozloučila. Domluvili jsme se že zítra příjde sem na hotel. Já se tak nehorázně těším.

Rychle jsem usnula,byla jsem fakt strašně unavená.

Ráno mě probudilo zase to nutkání zvracet. Rychle jsem doběhla na záchod. „Dobrý?" zeptal se Luke,kterého jsem asi vzbudila. „Jo,dobrý jen ranní nevolnosti" usmála jsem se. „To teď budeš mít pořád?" zeptal se. „Ještě možná pár týdnu,pak už ne" řekla jsem. „Zvládneme to spolu slibuji už se nebudu chovat jak kokot" řekl. „Já se taky nechovala nejlépe" řekla jsem. I drove by all the places.." začal mi zvonit mobil. „Hned po ránu musím poslouchat Hooda" zasmál se „Ano Niko?" řekla jsem do mobilu. „Dobře za hoďku sraz dole v hotelu,a nedostaň infarkt že podruhé v životě uvidíš naživo Ashe a Luka" řekla jsem jí. „Tak za hoďku máme být dole v hotelu." řekla jsem Lukovi. Převlíkla jsem se trochu jsem se namalovala a šla jsem pro Vo a Ashe. „Za 15 min dole v hotelu" řekla jsem a šla dolů. Nika tam už byla. Objala jsem jí. „Jak se má budoucí maminka?" zeptala se mě. „Jo i celkem dobře" řekla jsem. Pak už přišli všichni a my se vydali na letiště. „To poletíme soukromým letadlem?" zeptala se Nika. „Jo" usmál se Ash. „Jupí" zaradovala se Nika. Dojeli jsme na letiště a nastoupili do letadla. „Teď nás čeká dlouhý let" řekl zdrceně Luke. „To zvládneme" řekla jsem já. „No hlavně aby si to zvládla ty" řekla starostlivě Vo. „Klid lidi jsem jen těhotná" řekla jsem se klidně. „No to je docela dost závažný" řekl Luke. „Klid lidi" řekla jsem znova. „Prostě budeš pod dohledem" řekl Luke. „Zajímalo by mě co ti na to řekne tvůj nejlepší kámoš" zasmála se Vo. „Myslíš Cala?" zeptala jsem se pobaveně. „Jo myslím Cala,tvýho bráchu" řekla Vo. „No celkem se bojím,hlavně názoru Lukovo rodiču" řekla jsem. „To bude určitě dobrý" řekla Vo a Nika se k ní přidala. „Doufám Holky" řekla jsem. Pak jsme se usadili. Luke mě chytl za ruku a usmál se na mě. Poletíme přes noc to znamená že budeme rano ještě v letadle. Sakra to tady budu zvracet. Pak jsem se opřela o Luka a zavřela oči. Slyšela jsem jak mi chtěla Nika něco říct,ale Luke jí zarazil slovy: „Nech jí spát,patří to k těhotenství,ty únavy" Musela jsem se usmát. Tak hezky se o mě stará. Pak jsem,ale asi fakt usnula.

Probudila jsem se a všichni kolem spali. Koukla jsem se na mobil bude půl jedné ráno. Musela jsem spát opravdu dlouho. Začala jsem si prohlížet fotky. Ty vzpomínky jsou krásné. Porozhlídnu se kolem. Luke spí a objímá mě kolem ramen. Vo spí opřená o Ashe a Nika má na klíně Ginger kterou si tiskne k tělu. Doufám že si Nika najde někoho v Sydney. Nechci aby byla sama. Doufám že se jí nový život s 5SOS bude líbit. Myslím si že jo,je to obrovská fanynka,takže bude štasná. Kde vlastně budem bydlet. Já a vlastně i Nika můžeme bydlet u Liz a nebo můžeme bydlet ve vilce kluků. Musím to dohodnout s Lukem.

Nika:

Asi mě čeká úplně nový život. Nové město a hlavně nový lide. Budu se osobně znát se všema z 5SOS zatím se znam jen s Ashem a Lukem. Jsou strašně v pohodě. A asi jsou zvyklé na pištící fanynky. Já ale přísahám ,že když jsem je viděla poprvé tak jsem moc nepištěla. (Jenom jsem asi dostala infarkt). Teď už sedíme v letadle.etí se směr Sydney. Chtěla jsem říct něco Lile,ale než jsem stihla promluvit zarazil mě Luke. Je tak starostlivý. Bude skvělí táta. To vím jistě.
Lila:

Je půl třetí ráno. Všichni spí. Ja už se hodinu a půl snažím usnout. Prostě to,ale nejde. Tak poslouchám písničky a přitom si prohlížím fotky. Pomalu se začínám bát těhotenství. A všeho kolem toho. Tak pořád přemýšlím.

Další díl je tu:) Doufám že se vám líbí.') chtěla bych vam strašně poděkovat za 7k přečtení:3

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat