Je 5 ráno já jsem vzhůru. Je mi špatně a zvracím.Luke si spokojeně spí na posteli vedle mě. Má tvrdý spánek. Přemýšlím o tom jak to bude dál. Nepřestanu Luka bavit? Nebude se semnou chtít rozejít co škola.? Je to těžké. Ale teď chci být pouze s Lukem. Jo včerejší noc jsem si užila. Ale teď trávím čas u záchodu. Doufam že alespon Vo je na tom lépe. „Lilo lásko copak tu děláš?" zeptá se rozespalej Luke který vešel do pokoje. „Lásko je mi blbě" odpovím mu vyčerpaně. „Ty si snědla něco špatného?" zeptal se Luke „Ne to samé co vy" odpovím. „Asi si jdu lehnout" řeknu a zvedám se od záchodu. Když už stojím na nohou a chci udělat první krok podlomí se mi nohy. A já padám na zem. Luke mě zvedá. A odnáší do postele. „V pořádku?" zeptá se. „Popravdě moc ne,točí se mi hlava" odpovím. Tak si schrupni řekne mi Luke. Kývnu a usínám. Probouzím se a je 10:00. Luke už tu není. Scházím dolu do kuchyně. Jsou tam všichni. „Lilo lásko jak ti je?" „Jo už líp" odpovím. Dneska je poslední den v Paříži. Zítra brzo ráno letíme do Athén. Nevím jestli je to turné kluků a nebo náš výlet na místa kam jsme se chtěli kouknout. Je to od nich fakt moc milé. „Chceš se jít projít?" zeptá se Luke. „Jo klidně" řeknu. „Ale ve 21:00 mi začína pořad o tučňácích,tak musím být doma" řekne s jiskřičkama v očích. Usměju se na něj. „Jde někdo s náma?" zeptám se. Myslela jsem že by mohla jít Vo ale ta je někde s Ashem a bude to pouze jejich den. „My by jsme možná šli" řekne Foxi. „Tak pojďte" řeknu a Foxi pošeptám něco n téma alespoň nebudu sama s tím bláznem do tučnáku. Procházíme se po Paříži. Mikey žere v mekáči. A ja se směju jak kravka. Držím se Luka za ruku. Radši pořád. Je mi totiž pořád nějak nevolno. Vracím se zase k standardu jedna mandarinka za den. Doufám pouze v to že si toho Luke nevšiml. Zabil by mě. Kluci řeší něco ohledně písniček. Tak já si povídám s Foxi. Foxi jede s náma na turné a potom asi i do česka. Je teď předskokanka kluků. To je fajn. Zároveň jsem si volala s Lis a ta je naprosto v pořádku. Má vlastně už i kluka. „Jdeme?" vytrhává mě z myšlenek Luke
„Jo asi jo" odpovídám já
Když dorazíme na hotel už u dveří mi na půl nebo spíš na třičtvrtě opilá Vo podává nějakou míchanici všeho. Je to její specialitka. Umí ze zbytku chlastu udělat dokonalé pití. Luke na mě kouká jako neber si to. Ale já si to vezmu a kopnu to do sebe. „Další prosím" vyprsknu se smíchem na Vo. Luke kouká dost naštvaně. Nevím kde se to ve mě vzalo ale je mi to celkem jedno že je na mě naštvanej. Věděla jsem že z toho bude pruser,ale stejně jsem to udělala. Luke odešel asi na pokoj. A já se pustila do nalejvání. Vo dělala super koktejli. Když už jsem pila si čtvrtou skleničku míchanice. Přišel Luke a že se jde koukat na ty tučňáky. Já se zvedla že půjdu za ním. Ale podlomili se mi kolena. A spadla jsem na zem. „Nemáš chlastat" řekl Luke. Bylo mi to dost líto. Normálně mě ze země zvedá. Začali mi téct slzy. Ale sehla jsem tak aby to nikdo neviděl.
It's just a kid, it's all the same
Growing up, it doesn't change
Who are they to try and put us down?
Had enough of what they say
Sick and tired of all their games
Stand up and sing it with me nowLa da da, la da da, da da (x2)
So save me from who I'm supposed to be
Don't wanna be a victim of authority
I'll always be a part of the minority
Save me from who I'm supposed to be
So tell me, tell me, tell me what you want from me
I don't want to be another social casualtySlyšela jsem jak si Vo zpíva "Social Casualty" mám k té písničce velkej vztah. A hlavně Vo dokonale zpívá. „Máš tu další drink" křikla Vo. Vzala jsem si ho. A šla nebo spíš motala se ke gauči za Lukem. Sedla jsem si k němu. On mě naprosto ignoroval. Kopla jsem do sebe míchanici vodky,rumu,džusu a coly nebo co to bylo. A Vo mi nesla další skleničku. Tu už jsem jen ucucávala. Zachvíli už jsme všichni seděli na gauči a koukali na tučňáky. Luke byl úplně unešenej.
Vo:
Byl to fajn den. K večeru jsem se rozhodla že bych mohla zase něco namíchat. Tak jsem začala. První míchanici vypil Ash. Pak přišla Lí a já jí hned nabídla. Ona neodmítla i když jí Luke vraždil pohledem. Lí se dost rozjela. Zachvíli už se válela po zemi. Pak jsme se všichni koukali na tučňáky a mě něco napadlo.
Luke:
Přišli jsme po suprovém dni v Paříži na hotel. Tam už čekala přiopitá Vo. Hned začala nelejvat i Lilu. Lila se samozřejmě nebránila. Proč by taky. Bylo mi to celkem líto. Slíbila že už nebude tolik pít. A zase to nedodržela. To nedopadne dobře. Teď sedíme všichni na gauči. A koukáme na pořad o tučnákách. Lile tečou slzy. Snažím se jí ignorovat. Docela dost mě naštvala.
Lila:
„Lila šuká tučňáka" vykřikla najednou už hodně opilá Vo. Všichni dostali výbuch smíchu kromě mě a Luka. Chtěla jsem se o Luka opřít ale on se od sunul. Všichni se stále smáli. Ja vběhla do kuchyně. Původně pro nůž. Ale uviděla jsem lákavoz flašku. Otevřela jsem výčko a nalila do sebe čistou vodku. Zatočila se mi hlava. A chtělo se mi zvracet. Všechno jsem viděla rozmazaně. Šla jsem ke schodům že půjdu do pokoje. Pomalu našlapuju. Abych nespadla z těch blbejch schodů a hlavně aby si nikdo nevšiml že jsem zmizela a že bulím. Zase.. Slzy mi tečou proudem. Zatočí se mi hlava a já padám...
Luke:
Uslyším strašnou ránu. Rychle se rozeběhnu ke schodům. Pod schodama leží Lila. Ruce ma cele od krve. Jak může mit ruce od krve když spadla ze schodů? Pak mi to dojde. V ruce měla vodku. Už se zvedá já k ní přiběhnu a pomáham jí vstávat. Vypadá strašně. Z očí jí proudem tečou slzy. Ale pochybuju že jsou to slzy bolesti. Spíš vnitřní bolest. „Nech mě Lucasi" řekne. „Vždyť mě nenávidíš, vidíš co jsem udělala za kravinu". Když se zvedne. Tak se jí zřejmě zatočí hlava. A ona znova padá do střepů. To už na nic nečekám. Popadám jí do náručí. A nesu jí nahoru do postele. „Navždy tě miluju a to nic nezmění." šeptl jsem jí.
Lila:
Zamotala se mi hlava. No a prostě jsem se najednou ocitla na zemi. Luke ke mě přiběhnul. Vypadal dost vyděšeně. Vždyť mě nanávidí za to co jsem udělala pomyslela jsem si. Zvedala jsem se Luke mi chtěl pomoct,ale já jsem se okřikla at mě nechá. No jenže se mi znova zamotala hlava a já skončila v těch střepech od té debilní vodky co jsem šlohla. Luke mě popadl do náruče a pak řekl to nejkrásnější. Co jsem kdy slyšela: . „Navždy tě miluju a to nic nezmění.". Položil mě na postel a šel pro dezinfekci. Přinesl kysličník a pinzetu. Začal mi vyndavat malé střípky z rukou. „Auu" sykla jsem. „To bude dobré lásko" řekl Luke. Polil mi ruce kysličníkem a potom je obvázal obvazem. Celá jsem se třásla. Strašně jsem se bála že se může stat něco zlého. Luke si lehl se mnou do postele a pevně mě objal. Já jeho taky. Cítila jsem se u něj tak v bezpečí. Usnula jsem asi brzo. Probudil mě brzo ráno Luke že letíme do Athén. Další rychlá snídaně u mě mandarinka u ostatních bagety,rychlej schon u letadla,plno fanynek atd. „Co to máš s rukama?" zeptala se Vo „Spadla jsem ze schodů s flaškou vodky„ zněla rychlá odpověd. Zachvilku už jsme vystupovali z letadla v Athénách. Tady nás čekají procházky a koupání v moři. Doufám že to tady bude tak super jako v Paříži. Teda až na nějaké okamžiky. Ty bych znova zažít nechtěla.
Tak je tu další díl. Uznávám je asi o ničem. Takovej nepodstatnej nic:/. Ale i tak děkuju za všechny vote i comenty. Věnovaní mě nejdokonalejší kamarádce Voa potom Foxince promiň Foxí díl je o ničem. Děkuju za každého človíčka co si to přečte.
xx penguinkristy xx
ČTEŠ
5SOS and my life
FanfictionPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...