Tajemství

967 62 5
                                    

Lila:

Probudím se je asi osm ráno. Chvíli se rozkoukávám. Všichni kolem ještě spí. A kupodivu mě není ani špatně. No tak jsem se rozhodla že se trošku zkulturním,když je tak pozitivní den. Zvednu se ze sedačky, udělám asi dva kroky a pak se mi zatočí hlava. Luke který se zrovna probouzel ke mě vystartoval. „Lily seš v pořádku?" zeptal se starostlivě. „Jo jen se mi trochu zatočila hlava." řekla jsem. „A mimču se nic nestalo že ne?" zeptal se starostlivě. „Ne neboj" řekla jsem. "Chci jít na záchod" řekla jsem. Luke mi pomohl na nohy a doprovodil mě ke dveřím záchodu. V zrcadle jsem se nějak zkulturnila a vrátila se za ostatníma. Už byli všichni vzhůru. „Medvídku můžu si půjčit Ginger?" zeptala jsem se Niky. „Jasně vždyť je to tvůj pejsek" řekla Nika. „Proč ti říká "Medvídku" nebo Méďo?" zeptal se Luke Niky. „To je na dlouhé vyprávění." řekla Nika. „My máme taky medvídka,tulícího je to Cal" řekl Luke. A já Vo i Nika jsme dostali výbuch smíchu. Vzala jsem si od Niky Ginger. A hladila jsem jí po hlavičce. „Luke je dokonalá" řekla jsem. „A tvoje" řekl Luke. „Zachvíli budeme přistávat" řekl Ash. „Těším se" řeknu. „Lidi,mohlo by zatím to že jsem těhotná zůstat mezi náma?" zeptala jsem se. „Jasně" odkývali to všichni. „Řeknu to pouze Liz" řekla jsem. „Jsem rád že máš s mojí mamkou tak dobrý vztah" řekl Luke. „Je to suprová máma." řekla jsem. „Luke kde budeme bydlet,ve vilce nebo u Liz?" zeptala jsem se. „Kde budeš chtít,ale hlavně jak to budeš jako těhotná zvladat" usmal se Luke.

„Teď ale jedeme k nám" řekl Luke když už jsme stáli v hale na letišti. Vzali jsme si taxíka a vyrazili.

„Lilo,jsem ráda že tě zase vidím" pronesla štasně Liz,když jsme dorazili k Lukovi. „Liz tohle je Nika moje kamarádka,nevadí když zatím zabere pokoj pro hosty že ne?" zeptala jsem se. „To víš že ne" řekla a usmála se na Niku. Sedli jsme si na gauč. „Kde jste nechali Vo a Ashe?" zeptala se Liz. „Jeli domů" řekl Luke. „Liz asi by jsem ti měla něco řict" řekla jsem. „Ano zlatíčko" řekla. „Liz já jsem těhotná,ja vím je to strašné, ale stalo se." řekla jsem. Liz koukala vyděšeně. „Nebudu vás ani jednoho chválit Lil protože tobě je šestnáct a Lukovi devatenáct,ale co nadělám" usmála se. Já jí štasně objala. „Lil máš mojí plnou podporu,jsem i ráda že budu babička" řekla. „Liz,děkuju ti nastokrát" řekla jsem. „Víš že nemáš vůbec zač" řekla. „Já ukážu Nice její pokoj ano?" zeptala jsem se. „Jistě" řekla Liz. Tak jsem vedla Niku po schodech do jejího neového pokoje. "Ahoj Lil" uslyšela jsem dva hlasy. „Ahoj Bene,Jacku" usmála jsem se. „Kdo je tady ta kráska?" zeptal se Jack. „To je Nika má kamarádka,bude tu bydlet" řekla jsem. „To je dobře už v domě budeme mít dvě krásné slečny" řekl Ben. No možná budou tři,ale nevím jestli bude kluk nebo holka. Řekla jsem si sama pro sebe. Dovedla jsem Niku k jejímu pokoji. Strašně se jí líbil. „Niko Lí" slyšela jsem Luka jak nás volá. Sešli jsme dolů. V obýváku seděli úplně všechni. První jsem radostně objala Cala. „Bráško,chyběl si mi" řekla jsem. „To ty mě taky sister"řekl. Objala jsem úplně všechny. Pak jsem přišla k Vo která v náručí držela kotě. „Dárek k svátku?" zeptala jsem se. „Jo" řekla Vo štasně. „Jak se máš budoucí mamko?" zašeptala mi Vo. „Co si to tam špitáte?" nahrnul se k nám Cal. „Nic zajímavého" odpověděla jsem. „Sakra Vo pšš" šeptla jsem jí. „Objednal jsem pizzu" ozval se Mike. Nika stála ve dveřích a vypadala že každou chvíli začne pištět. Došla jsem k ní. „Panebože celá kapela" řekla jako ve snách. „Takže Lidi tohle je Nika,moje kamarádka" řekla jsem a Kluci a hlavně Cal se na ní usmál. „Caleee je fanynka" řekla jsem mu jakoby nenápadně,ale tak aby to slyšeli všichni. „Takže tím Cale chtěla říct neusmívej se na ní nebo se nám tady složí" řekla Regi. „Ahoj já jsem Regi,Calova přítelkyně,ale jestli si fanynka tak nás znáš všechny,i tady Foxinu" řekla Regi. „Je to o zvyku,za pár dní si zvykneš že bydlíš s dost populární skupinou,no snad si zvykneš" usmála se na ní Foxi. Nika se se všema objala no a prostě byla jak v sedmém nebi. „No tak to trochu rozjedeme" řekl Cal a přinesl nějaký chlast. Luke,Vo,Nika a Ash se na mě vyděšeně podívali. „Řekne mi sakra někdo co nevím?" zeptala se Regi. „Nic vše je ok" řekla jsem rychle. „Tak tady máš skleničku a pí" řekl mi Cal. „Promiň Cale neni mi nejlíp,radši si nedám" řekla jsem. Bylo vidět že Lukovi se ulevilo. Všichni tam chlastali jen já jako budoucí matka nesměla nic. „Půjdu si lehnout jsem unavená" rozloučila jsem se se všema. „Já za tebou příjdu řekl Luke. „Užívej si" řekla jsem. A zavolala na Ginger. Ta ke mě vesele přiběhla. Vzala jsem jí do náruče a vyšla schody. Položila jsem jí na postel. Vzala jsem si svoje pyžamo s tučňákem a vydal se do koupelny. Dala jsem si rychlou sprchu. A vrátila se zpátky do pokoje. Na posteli seděla Nika.

Další díl je tu:) Jak se vám líbí?:) Jsem strašně ráda že můj příběh je #109 mezi Fan filkce:3 je to prostě úplně dokonalé:3

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat