Probudila jsem se asi až po dlouhé době když Vo zdrhala po celém autobusu před Ashem protože mu šlohla mobil. „Tady člověk nemůže ani spát." křikal jsem. „Šípková Růženka se nam probrala" řekne Ash a uculí se na mě. „Hale Ashíku radší utíkej za Vo která ti odcizila mobil." řeknu mu. Ash se rozeběhne někam za Vo. Já se posadím a chvilku se rozkoukávám. Nazuji si svoje fialové crocks (nevím jak se to píše). A jdu někam na opačnou stranu než běželi Vo a Ash. U kuchyňky na gaučíku sedí Mikey. Vypadá dost strašně. „Mikey co se stalo?" zeptám se. „Pohádali jsme se" odpoví stručně. „Ale notak to bude fajn,Fox má někdy svoje nálady,neboj zachvilku se budete zase bavit" řekla jsem a objala ho. V tom do kuchyňky vtrhne Fox. „Tak nejen že seš červenovlasej kretén bez mozku,ale ještě mě podvádíš s holkou tvýho nejlepšího kámoše a mojí kamarádkou?" řekla dost naštvaně Fox. „A do tebe bych to taky Lindo neřekla" mlela dál. To už jsem byla ale fakt nasraná. „K*urva Foxino ty seš ale bezmozkovej tvor,tvůj kluk je tady na dně tak ho obejmu a ty se můžeš posrat" řvu na ní. Proč si myslí že bych podváděla Luka když ho nadevše miluju. Zase mi začnou téct slzy. Sakra co si to o mě myslí. Odněkud ke mě přiběhne Regi a obejme mě. „Sakra co jste jí udělali,je pár hodin z nemocnice nemá se stresovat,jestli se jí něco stane Luke by se zbláznil" říká jim Regi které brečím v objetí. „Obvinila jsem jí že mě Mikey s ní podvadí." řekla Foxi. „Panebože to si fakt myslíš?" zeptala se Regi. „Zlatoo to bude fajn nebreč,chceš aby tě takhle Luke viděl?" zeptala se. „Ne" zamumala jsem. Regi mi podala kapesníky a vodu. Já se napila a potom zdrhla do koupelny. Tam mi začali znova téct slzy proudem. To si o mě fakt myslí?. V koupelničce jsem se po nějaké době zkulturnila a vydala se do "obýváku". Luke se rozvaloval na gauči. Vlastně tam byli skoro všichni. Když mě Luke uviděl zvedl se a objal mě. „Jak ses vyspala?" zeptal se. „Fajn" řekla jsem a políbila ho. Kdyby jen věděl. Asi by už v téhle mísnosti byl někdo mrtvý. Sedla jsem si na gouč mezi ostatní. Luke mě obajal kolem ramen. A ja se o něj opřela. Koukali zřejmě na nějakou komedii. Ja zase usnula. Jsem strašně unavená. „Poviné jídlo" ozve se Luke. Otevřel jsem očí a předemnou stál zeleninový salát s kuřecím masem. „Kde si to teď vyhrabal?" zeptala jsem se se smíchem. „Pro svojí princess i modré z nebe snesu" citoval. Já se zasmála a objala ho. Pak jsem se s vervou pustila do jídla. „Proč to pro mě všechno děláš?" zeptala jsem se Luka. „Ty se ptáš proč?" zeptal se. „No ptám,protože nějak krásná nejsem,chytrá taky ne.." mlela jsem. Luke se mi ale přisál na rty a věnoval mi vřelí polibek. „Ty seš moje nějkrásnejší princezna,chytrá,svéhlavá,vtipná a hlavně moje,pro tebe bych udělala cokoliv" řekl a já ho pevně objala.
Regi:
Slyšela jsem křík a potom pláč. Ihned jsem se rozeběhla do kuchyně. Na zemi seděla a brečela Lila. Objala jsem jí a utěšovala jí. Foxi si o ní myslí že by byla děvka a podváděla Luka s Mikem. To prostě není normální. Lila by se teď neměla stresovat a oni na ní takhle. Lila se nějak uklidnila a potom utekla do koupelny. Kdyby Luke věděl že zase brečela asi by jsme to nepřežili. Lilu strašně moc miluje. A bojí se o ní. Já ho vlastně i chápu. Je to suprovej tučňák.
Vo:
Miluju cestování tourbusem a miluju Ashtona Irwina. Je to ten nejsuprovější kluk. Mluvím tady jak zamilovaná puberťačka. To ale asi bude tím že jsem zamilovaná puberťačka. Je mi patnáct. To není zrovna moc. Když Ashovi je 21. Šest let je strašně velký rozdíl. Proto mají fanynky takových keců. Když já ho prostě miluju a on mě zřejmě taky. Budu ještě pár let poslouchat kecy ale potom to opadne. Celkem závidím Lile. Ta má s Lukem už skoro zásnuby. Až jí bude osmnáct Luke jí požádá o ruku. Chtěla bych taky. Zatím mi ale stačí že půjdu Lile za družičku. Je to ještě za par let ale těším se nehorázně moc.
Lila:
Strašně moc miluju Luka Hemmingse. Je to můj velý roztomilý tučňák. A jak je na mě hodný a stará se o mě je to strašně cute. Luke je Cute penguin. Obdivuju jeho obrovskou lásku k tučňákum. Pro Luka je tučňák něco jako pro fanynku informace žr 5SOS jedou do jejich státu. Je schopný kvůli tučňákum skákat do výšky. No a toho jsou schopné i fanynky. Vzpomínám ne mé fanynkovský chvilky. Jakou jsme s Vo měli radost když jsme zjistili že 5SOS přijedou do Prahy. Byl to nepopsatelnej pocit. Když o tom tak přemýšlím všechno šlo strašně rychle. Poznala jsem Luka a začala s ním chodit. Ale je pravda že jsme si s Lukem psala už dost dlouho než jsem je viděla na živo. Potom náš první prožitek s komcertu 5SOS. „Zastavujeme na benzínce" probral mě z mého zamyšlení Luke.
Další díl je tuuu:D zdravím FutureMrsHemmings69 a @adeVo146. Pak taky @Regi_is_a_penguin a taky @VendyHemmo.
V médiich máte foto Luka a video z tour busu:D strašně se mi líbí jak na konci zpívaj:D
ČTEŠ
5SOS and my life
Hayran KurguPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...