Bondi Beach

1.1K 68 28
                                    

S Lukem jsme už zase úplně v pohodě. Jsem za to i vlastně ráda. Den na to pro mě měl překvápko. Docela se teším co připravil. Včera jsem dost dlouho telefonovala s Vic a neustále jsem se jí dokola omluvala že jsme nešli na ty nákupy. Ráno už nebyl Luke v posteli. Zůstal po něj jen lísteček že mě v deset vyzvedne. Sakra to už je ale za hodinu. Oblékla jsem si své oblíbené květované šaty bez ramínek. Udělala jsem si tenké linky a víčka přejela fialovými stíny. Řasenkou jsem si přejela přes řasy a na rty si dala lesk. Vlasy jsem si spletla do copu. A jelikož je mám celkem dlouhé přehodila jsem si je dopředu. Když jsem byla konečne se sebou spokojená zjistila jsem že je za deset minut deset. Popadla jsem malou fialovou kabelku. Dala do ní klíče a mobil. A seběhla schody dolů. „Moc ti to sluší zlatíčko" řekla Liz. „Děkuju Liz" odpověděla jsem. Protože jsem byla oproti Lukovi strašně malá,vzala jsem si střevíčky na klínku jak jinak než fialové s kytkami. Když jsem otvírala dveře Luke už stál u branky. Došla jsem k němu. Políbila ho a on my podal nádhernou rudou růži. „Lásko dnešní den si užijem." pošeptal mi „To doufám Tučňáku" řekla jsem já. To už k nám ale přijížděla bílá limuzína. „Luke děláš si srandu že jo?" řekla jsem udiveně. „Ne nedělá,a mimochodem strašně ti to sluší" řekl. Vyndal mobil z kapsy a vyfotil mě. Já jsem na oplátku vyfotila jeho u limuzíny a hned jsem to hodila na twiter a insta. S popoisem: „Miláček si mě rozmazluje" „Tak pojď nasedej.' Luke mě popadl za ruku. Nasedli jsme do limuzíny. Bylo to dokonalé. Všechno jsem vyfotila na snap a posílala to Lí a Fox,no a taky klukům kromě Cala. Nechci mu ještě více lámat srdce. Jedeme někam do neznáma. Luke mě stále drží za ruku jako by se bál že mu uteču. To já ale rozhodně neplánuju. Miluju ho. Zní to divně,ale já ho potom všem stále miluju. Je to můj obrovskej tučňák. Po nějaké době zastavíme před tou nejluxusnější restaurací co v Sydney je. Do očí se mi nahrnou slzy. Ne to nemůže být pravda. „Lukey vážně?" otázala jsem se se slzama v očích. „Ano pro tebe cokoliv." řekl a políbil mě. Vešli jsme dovnitř. „Dobrý den já tu mám rezervaci na jméno Hemmings"řekl Luke. „Ano odvedu vás k vašemu stolu,ale mohl bych vás o něco poprosit?" zeptal se pán za recepcí. „Jistě že můžete" odpověděl Luke. „No je mi to blbé,ale moje dcera je vaše velká fanynka,mohl by jste se mi tady podepsat?" zeptal se a ukázal na papír. „Ale jistě že ano" odpověděl Luke. Podepsal se jí tam a nakreslil malého tučňáčka. Pak nás ten pán dovedl ke stolu. Bylo to tam krásné. Když jsme vypili extra drahé šampaňské a snědli dokonalé jídlo,šli jsme se projít. Tohle mi k životu stačilo,procházet se s Lukem za ruku. Strašně moc ho miluju. I když v hlavě mám pořád myšlenky na Cala. Luke mě vzal do nějakých obchodu a vybíral se mnou oblečení (pozn. Dokážete si představit Hemmingse jak ochotně vybírá s holkou oblečení?:D). Koupil mi spoustu věci. Bylo mi to docela dost blbé,nechat si od něj takhle vše kupovat. Ale zároveň se mi to líbilo. Když jsme prošli spoustu obchodů Luke řekl že pro mě má ještě překvápko. Jeli jsme chviličku tou dokonalou limuzínou. A mě pochvilce došlo kam jedem "Bondi Beach". Na tu dokonalou pláž. Když jsme dojeli na určené místo zjistila jsem že jsem se fakt nemýlila. Jsme na Bondi beach. „Luke tučňáčku mám trošku problém" řekla jsem. „A jakejpa?" zeptal se Luke. „Koukni se co mám na nohou" řekla jsem se smíchem.„Až dojdeme na písek tak si ty boty sundáš" zasmál se. „A tak jsme šli,když jsme došli k písku sundala jsem si boty a vzala je do ruky jak řekl Luke. Luke mě popadl za ruku a někam mě táhl. Písek byl krásně vyhřátej. Dotáhl mě na odlehlou část pláže,kde nebyli skoro lidé. „Piknik?" otázala jsem se. „Dala by se to tak říci" zasmál se Luke. Byla tam obrovká deka a na ní plný koš jídla a kytara. „Copak Luke romantik mi bude hrát?" zeptala jsem se. „Ano budu" usmál se. Seděli jsme na pláži a užívali si jeden druhého. Byl to nádherný den. Chvíli mi Luke zpíval,chvíli mě něčím krmil. Pak jsme se jenom líbali. „Ty šaty by byli krásnější když by nebyli na tobě" šeptnul mi Luke. „Ty nadržeňče" šeptla jsem mu já. „Ale notak Liliano netírej mě" pronesl. „Neříkej mi Liliano,a to ti fakt záleží jenom na mrdání?" zeptala jsem se zklamaně. „Ale to víš že ne." řekl. „Já tě miluju,když ty šaty jsou tak provokativní" řekl se svýma psíma očima. „No a teď ještě řekni že si to už vydržel celej den" zasmála jsem se. „No to jsem přesně chtěl říci" řekl Luke. A já vybouchla smíchy.

Další díl je tu. Na obrázku jsou ty šaty,pláž a.. Luke:D♥ Díl je pro všechny čtenáře. No a pro ty nejlepší komentatorky:Doni vědi.
Dále všichni si mě přidejte na snapu- tynussema
No a kdo by chtěl i na fb- Kristýna Malá. (Ta co má na úvodce černobílou fotku s kamarádkou) Ráda si s někým napíšu:D se nudím no tak to je asi vše:3

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat