Vo:
Lila a Luke mají dneska celej den pro sebe. Luke mi jako své nejlepší kamarádce řek kam jí vezme. Ta luxusní restaurace. Taky bych tam zašla. Doufám že se to mezi nim vrátí do starých kolejí. Lila Cala políbila určitě jenom kvůli tomu že byla opilá. Nemůže ke Calovi něco cítit. (Pozn. Kdyby jen věděla). Má přece Luka,a miluje ho. Vím to,protože když jsme chodili ještě do normálně do školy povídali jsme si víc. Její sen byl obejmou Luka Hemmingse. Úplně na něm ujížděla. To je další věc co je mi líto. Už si tolik nepovídáme. Večer se jí zeptam jestli by před těma nákupama nezašla jenom se mnou do Staru. Chci si s ní po dlouhé době pokecat. Je mi líto těch její rukou. Proč to děla? Přece mi slíbila že už to neuděla. No ale taky mi slíbila že už nebude chlastat. Proč mi poslední dobou příjde že se mi nejlepší kamarádka oddaluje? No nic nebudu na to myslet. Prošla jsem horním patrem a zaklemala na dveře Lauren. „Dále" ozvalo se. Tak jsem vešla do krásného útulného pokojíku. „Nechceš chvilku pokecat?" zeptala jsem se. „Jasně ráda." řekla Lau. Její první otázka byla jak to mám s Ashem. „No,víš já ho strašně miluju,nevím co bych si bez něj počala,no ale trošku mě štve já,Lila i Foxi budeme muset v září do školy" řekla jsem. „Aha" řekla Lau. „Ale všechno jde nějak vyřešit" dodala. „Já vím" šeptla jsem.
Luke:
Ležím na dece na pláži. Vedle mě leží Lila a má o mě opřenou hlavu. Přemýšlím o dnešku. Snad mi odpustila. Choval jsem se jak největší idiot. Jenže ona se líbala s mým nejlepším kámošem. Co když k němu něco cítí? No ale dneska je semnou a zdá se být štasná. Ani nedokážu popsat jak moc jí to dneska sluší. Krásné květované šaty,které jsou mega krátké a bez ramínek. „Hemmo ty prase" říkal jsem si. Její dlouhé vlasy jsou spetené do copu a je decentně nalíčená. Nejlepší jsou ale ty boty. Jsou na klínku aby byla vyší. Prostě je jako vždy dokonalá. Je nádherné při západu slunce pozorovat moře.
Lila:
Divím se že mi Luke odpustil. Já ho fakt miluju a s Calem jsem udělala chybu. Já na Luka být naštvaná nemohu. Chovala jsem se fakt jak děvka. Takže mu nesmím nic vyčítat. Jsme si kvit. V Sydney je tak krásný západ slunce. Vyloženě jsem si to tady zamilovala. Je tady krásné počasí. „Pojď udělat něco bláznivého" vyrušil mě z přemýšlení Luke. „A co myslíš?" zeptala jsem se,to už mě ale Luke držel v náručí a běžel se mnou k moři. „Hemmo to neuděláš" křiknu na něj. „Ale udělám" „Tak já s tebou končím" křikla jsem na něj. „Ne to nesmíš,protože až ti bude osmnáct požádám tě o ruku" řekl potichu. Já se rozbrečela. Vysmekla jsem se Lukovi a postavila jsem se na nohy. Zuřivěv jsem se mu přisála na rty. „Předem říkám ano" šeptla jsem. Luke se rozzářil. „Miluju tě" řekl. „Já tebe víc" řekla jsem já. Luke mě znova popadl do náruče už jsme se blížili k moři. Já se Luka pevně chytla. Oba nás zanesl do moře a potopil. Vynořili jsme se a já se začala smát. Lukovo vždy dokonale vyčesané vlasy,byli rozcuchané na všechny strany. „Seš strašně sexy" pošeptala jsem mu. „To ty víc" řekl on. „Notak Hemmo musím vypadat strašně" smála jsem se. „No pravda je že linky a řasenku máš všude a po tváři ti teče make-up ,ale jinak vypadáš dokonale." řekl. „A jak se teď dostanem asi k vám" smála jsem se. „No mému autu trocha vody neuškodí" zasmál se. „My nepojedem limuzínou?" zeptala jsem se. „Ne mam tu auto" usmal se Luke. Vylezli jsme na pláž. Chvilku jsme jen tak leželi aby jsme alespoň trochu uschli. Potom jsme nasedli do Lukova auta a jeli domů. Doma se na mě zděšeně podívala Liz. „Co jste dělali?" zepta se. „Hemmings mě hodil do moře" řeknu klidně. „Jdu si dat sprchu" dodám. Odejdu do koupelny. Po cestě jsem si psala s Vo. Zejtra ještě před nakupováním mám sraz s Vo na pokec. Do toho mi začne volat Regi. Že jí ještě neznáte? Je to moje kamarádka. Známe se už pár let. Bývá často v Sydney. „Lilo jaktože si užíváš na pláži v Sydney s Lukem a mě ani neřekneš že tu jste víš jak je miluju" pronesla. „Zejtra nakupování s holkama a potom filmovej večer se všema buď v jedenáct před stárem" řekla jsem. Děkuju seš suprová,a bude tam i Cal?" zeptala se. „Jasně že jo." řekla jsem a típla jí to. Zalezla jsem do sprchy. Nechala jsem na sebe tect vlažné kapky. Když jsem už tam byla vážně dlouho. Vylezla jsem ze sprcháče a oblékla jsem si svoje obvyklé oblečení,Lukovo tričko a teplákové kraťasy. Odlíčila jsem se a znova zapletla vlasy do copu. A lehla si do postele. Chtěla jsem na Luka počkat jenže jsem usnula.
**Ráno**
„Kruciš to už je tolik" pronesu a běžim i s nějakým oblečením do koupelny. Rychle se nalíčím. Obléknu si černou sukni a k tomu tričko se znakem 5SOS. Výjdu s koupelny. Luke se začne smát. „Co je?" zeptam se. „Tričko 5SOS" začne se gebit ještě víc. „Ja už muším Tušňášku" začnu šišlat a Luke spadne z postele. Svíjí se na zemi jak retardovenej tučňák. „Seš v pohodě Hemmo?" zeptam se a směju se jak debil. Rychle Luka vyfotím a hodím to na insta. „Takhle to dopadá když si obléknu tričko se znakem 5SOS,Luke se může potrhat smíchy" napíšu k tomu. Já už fakt musím" řeknu a dam Lukovi pusu.
Obuju si černé conversy a doslova běžím ke Staru. „Čau" obejme mě Vo. „Ahoj" řeknu vesele. Sedneme si na jeden gaučík. Povídáme a povídame až jí nakonec řeknu i to s tím Calem. Koukala na mě dost zle. „Na něj už se nikdy nekoukneš" řekla mi. Já kývla. Už se blížila jedenáctá tak jsme šli před Star kde máme sraz s ostníma. První přišla Fox. „Čau holky víte že jste mi chyběly?" řekla a objala nás. Pak přiběhla Regi s výrazem alá dneska uvidím Caluma Hooda. „Ahoj" pozdravila a objala mě. „Ahoj" řekla jsem. „Takže Regi to je Vo." řekla jsem.„Ahoj Irwinová" řekla se smíchm. „To je Foxi" ukázala jsem na Foxi. „Cliffordová" pozdravila jí Regi. No a ta holka co k nam běží je Vica." řekla jsem. „BEST FAN?" zeptala se Regi. „Jo to je ona" řekla jsem. „Tak holky dneska si to užijem" řekla jsem. Vydali jsme se do Tally. Tam jsme vykoupili snad celej obchod. Pak jsme prolezli spoustu dalších obchodů. V jedmom měli trička s 5SOS. Každá jsme si ho koupila. Pak jsme se šly na záchody převlíct. Teď jsme vypadaly fakt vtipně. Pět holek co na sobě mají stejná trička. No a pak už jsme se se spoustou tašek vydali domů. Nebo spíš takhle k Liz domů. Budou tam všichni. Došli jsme ke dveřím a ja odemkla. „Čau kluci jsme doma a je náš pět" zakřičela jsem. Do předsíně vběhl Cal. „Takže Lilu znám,Foxi znám,Vo znám,Vic znám, a ty krásko se jmenuješ jak?" zeptal se Cal. „Já jsem Regi" řekla. „Ahoj já jsem Calum" řekl a objal jí. Regi byla určitě jako v sedmém nebi. „Co to máte sakra na sobě?" zeptal se Ash. „Trička" odsekla Vo. Za Ashem se objevil Mikey.„Tak Regi to jsou Ash a Mikey" řekal jsem. „Kluci to je Regi" pronesla jsem. Kluci jí objali. Pak se objevil Luke. „Ahoj já jsem Lu.." zasekl se uprostřed slova a začal se smát jak debil. „Zase fanynky?" zeptal se. A gebil se jak debil fakt. Zachvíli se válel zase po zemi. „Tak Regi tohle je můj klu.." zarazila jsem se,protože Regi byla v obýváku a zabraná do rozhovoru s Calem. Ani jsem si nevšimla jak se vypařili,ale sluší jim to spolu.
Další díl je tu. V médiich máte to oblečení:). Dnešní díl je speciálně pro Regi Regi_is_penguin naše chaty:D to nemá chybu:D připrav si ty pouta:D a pak pro VendyHemmo :). To jsou dvě nejlepší čtenářky.'3 Děkuju skoro za 3k přečtení je to neuvěřitelné.
xx penguinkristy xx
ČTEŠ
5SOS and my life
FanfictionPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...