4.kapitola

2.2K 150 4
                                    

Slyším řev tisíce fanynek. Je to ten nejdokonalejší pocit. Vo a já jsme právě teď v o2 areně. Je tu strašné horko a já držím Vo za ruku aby nás dav nerozdělil „To jsem nečekala že maji kluci takovejch fanynek" křikne na mě Vo. „Musíme se nějak dostat dopředu." křiknu na ní já. „Mě je uplně jedno kde budu stát teď,hlavní je že pak máme ofiko setkání s nim" řekne Vo
Slyšíme úvodní tony Good girls a kluci jdou na scenu. „ She's a good girl,she's daddy's favourite
Saves zp for Harvard,she knows she'll make it
She's good at school she's never truant
She can speak franch, I think she's fluent slyšíme Michaeluv hlas. A hned po něm Caluv. Cause evry night she studies hard in her room
At least that's what her parnts...

Good girls are bad girls that havn't been caught
A pak hrajou postupně všechny naše oblíbené písničky: She looks so perfect, Amnesia,Don't stop, Wherever you are, Beside you,Long way home.. Ale nejkrásnejší byl pocit ,když Luke řekl: Takže holky my jsme tady jenom díky jistě Vo a Lile. S Vo jsme obě vypískli. Dokonalej pocit. Když koncert skončil tak my jako VIP jsme se přesunuli do jisté místností kam prý kluci za chvilku přijdou. Dveře se otevřeli a první vešel Luke. My si Vo jenom tak zařvaly: „OMG" A Luk na mě promluvil. Chápete na mě na holku z největší díry světa. „Ty seš Lila?" „No už to tak bude" odpovím já Luke mě obejmě. A já na něj jak trapka „Máš dokonalé vlasy" Vo se začne smát. „Takže ty seš Vo?" „Jo, já jsem Vo ve své plné kráse" řekne Vo. Jak já obdivuju to její sebevědomí. Postupně se obejmeme se všema. Calum si dělal srandu jak by tady chtěl žít. A Ash měl oči jen pro Vo. Michaelovi se nejvíce líbili naše fialové konce vlasu. Měla jsem špatný pocit Luke na mě pořád koukal. „Proč na .ě tak civíš?" zeptám se. Seš krásná. Odpoví Luke. „A co já?" vykřikne Vo „Ty seš krásná pro mě Vo." odpoví ji Ash. Já jen civím „ Dá si někdo čaj" vykřikne Cal. „Já" ozve se od všech jednohlasně. Když Cal přinese zelený čaj. Já i Vo sedící na klíně Ashovi propuknem ve výbuch smích. „Co je k smíchu děvčata?" „To by jste nepochopili" odpovíme s Vo jednohlasně. „Lilo?" Ano, Tučňáčku? „ Pojd ke mě" Tak jdu. „Seš fakt moc krásná řekne Luke a vlepí mi pusu na tvář. Wow ozve se od Cala. Ty se nez.. „Lilo vstávej dělej" Chci ti něco říct. Vo? Kde je Luke? „ Co blázníš?" Jsme u tebe doma Zlato. Tím pádem jsem měla dokonalej sen. Jakej? Určo ne tak jak já? „Tak vyprávěj"..

Takže Ahoj děkuju těm málo lidem co to čtou. A hlavně Ade(Vo) I love you xx

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat