Otevřela jsem oči. Ležela jsem v posteli v nějalém pokoji ale můj pokoj to rozhodně nebyl. Zrovna vycházelo sluníčko tak bylo asi ráno. Otočím se a málem dostanu infarkt vedle mě leži Luke. Až teď jsem si začala uvědomovat co se včera stalo. Koukali jsme na horor a já asi usla. No a Luke mě asi přenesl do postele. Rozhlédla jsem se po pokoji a na protější posteli ležela Vo a vedle ní asi Ash. Nevím jestli spala, ale rozhodla jsem se že ještě nachvilku zavřu oči.
Z pohledu Vo
Je čtvtek večer a já si povídám s Lí. Je po koncertě a my sedíme v té velké mísnosti kde máme čekat na kluky. Na něco jsem se zeptala Lí ale Lí dolouho neodpovídala a já asi usnula. Probudil mě až Ash s Calem kteří mě lechtali a říkali ať kráska vstáva. Ouuu řekla jsem si právě teď o mě bojují dva kluci které nejvíc miluju. No ale přece jenom mám Ashe radši. Když jsem se koukla kolem viděla jsem lí která seděla ne stejném gauči jako já a u ní klečí Luke a něco jí šeptá. Lí se smála a já byla ráda že je štasná. Pak mě ale něco zarazilo. Luke na ní kouká úplně jiným pohledem než na mě a na ostatní fanynky. Nevím jestli to Lí dochází ale Luke jo asi fakt miluje. Potom co Michael řekla jestli pojedeme s nima na hotel. A Lila rychle souhlasila tak jsme teda jeli. Jeli jsme limuzínou ja seděla vedle Ashe a Cala vedle Lili seděl pouze Luke. A pořád si něco šeptali. Luke jí držel kolem ramen. A smál se. Vlastně se k sobě hoděj oběma začina jmeno na L. Když uviděl Ash jak na ně koukám objal mě taky a přitáhl si mě k sobě. Když jsme dojeli na hotel. Kluci chtěli aby jsme se koukli na horor. Chtěl to hlavně Luke. Nevím jestli to Lile došlo. Ale já si myslím že to chtěl jen proto aby jí mohl ochraňovat a objímat. Vedle mě si sedl Cal a Ash. Ash mě hned obejmul a já se k němu přitulila. Všimla jsem si jak Lí dala Lukovi pusu na tvář. Tak jsem Ashovi dala taky. Ale pak jsem si všimla zklamaného Cala. Lí ho objala. A pak se opřela o Luka. Řekla bych že usla. Já ale asi také protože jsem se probudila vedle Ashe na strašně měkoučké postýlce. Lí asi jestě spí.
„Lilo" šeptá mi Luke a dostanu od něj pusu
Tučňáčku Dobré ráno. Asi jsem ještě usnula. Najednou k nam do postele naskáčou všichni kluci a i Vo. „Tak co máte dnes v plánu?" zeptam se kluku. No mysleli jsme že by jste nás mohli provest po Praze. „Jo mi rády,ale měli by jsme být ve škole,a naše mamky si myslí asi že jsme u mě. Odpoví Vo. Tak já jí jenom zavolám a mužeme vyrazit. Když jsme se s Vo oblíkly vypadali jsme dost vtipně. Jdeme ven s klukama,který máme na tričku. Luk se na mě podíval. Měl na sobě jine oblečení než včera. A ano měl na sobě stejnou košili jak my. Já vyprskla smíchy. A Luk mě začal lechtat. Že to sundam. A jak se mužu takhle oblíkat. Dělal si ze mě srandu. A ja mu odpověděla: „To víš šla jsem na koncert kluků co nadevše miluju.“ „Ale mě miluješ nejvíc že jo Tučňačko?" „Jasně ty muj Tučňáčku. Odpověděla jsem a dala mu pusu na tvář. On mi jí oplatil. „Vo“ zakřičela jsem
Z pohledu Vo..
S Lilou moji suprovou kamarádkou jsme se právě převlíkali v koupelně jedný z nejpoplárnějších skupin současnosti. Když v tom jse mě zeptala: „Co Ash?" Asi ho opravdu miluju. No podle toho jak na tebe kouká on tebe taky. Odpověděla mi. A víš jak na tebe kouká Luke? Zeptala jsem se jí
No tak hezky. Odpovědela mi. Ty Vo víš že odjakživa miluju.. Ty jeho dokonalé modre oči a ty vlasy. Jsem tak rada že jsem ho poznala víš? „Tučňačko?" křičí Luke přes dveře. „Už jdu tučňáčku." křikne na něj Lí
Tak Lí odběhla za Lukem a ja zustala v koupelně sama. Když jsem z koupelny vycházela tak Luke zrovna Lí lechtal. Přála jsem jim to ale nemusela jsem je tam pozorovat. Chtěli by být sami to vím. Tak jsem se radši vydala najít Ashe. Ashe jsem našla asi po 5 minutách seděl v jídelně a vypadal smutně. Tak jsem se ho zeptala: „Irwine copak ti je?“ „Asi jsem se zamiloval do češky. A ta češka je skoro o 5 let mladší. A určitě by mě nechtěla." odpověděl mi A chtěl odejít. Já jsem ho ale zastavila a obejmula „Pokud mluvíš o mě Irwine tak já tě miluju od první chvíle co jsem tě viděla v klipu Don't stop, jak si zachraňoval tu čičinku. Víš já mám podobnou kočku. Jmenuje se Kačenka. Ale promin že tady mluvím o kočce prostě jsem ti chtěla pouze říct že tě miluju" a to už jsem brečela jeho rty přistáli na mých. A já se cítila jak v nebi. Byla to sice jenom pusa žádné líbání,ale já věděla že teď jsme na tom stejně. „Vo“ slyšela jsem Lí jak nás hledá. Přiběhla do jídelny s Lukem za ruku. Nerada vás ruším hrdličky ale měli by jsme jít.
Lila..
Běželi jsme s Lukem za ruku chodbama toho nobl hotelu a hledala Vo. Našla jsem jí s Ashem v objetí v jídelně přišlo mi že brečela,ale teď už se smála tak jsem to nechala byt jen jsem jim řekla že by už jsme měli vyrazit.
A tak jsme vyrazili. Kam se chcete podívat. Zeptala se Vo držící za ruku Ashe. Tak třeba Karluv Most. Řekl Luke. Slyšela jsem Vo jak se Ashe ptá jestli to má brát jako rande a Ash jí odpovídá Možná. Tučňačko?
Ano Tučňáčku? Odpovím Lukymu. Jsme na rande? Zeptal se. Jasně že jo odpovím mu. Vlepí mi pusu. A ja si vzpomenu na článek z Popcornu. Jak tam Luke psal že líbání patří na první rande. Což pro mě znamená že se dneska budu asi Líbat s Lukem Hemmingsem. To se mi snad musí zdát. To nemuže být pravda. „Nad čím přemýšlíš Lilo?" „Nooo o tom že teď právě jdu za ruku s klukem který je mega populární a on mi říká že mě miluje" odpovím mu. To víš že tě miluju a jeho dokonalé rty přistanou na mých a ted už se doopravdy líbám s Lukem Hemmigsem. Byl to dokonalý polibek. A já se utápěla v jeho dokonalých modrých očích. Wooow slyším Mikyho hlas. Vy jste se toho fakt nebáli. „Luke tě asi fakt moc miluje,protože zítra budete určitě v novinách a to by Luke neriskoval pro někoho koho by nemiloval" pošeptal mi Miky do ucha. Což mě dost potešilo. Otoč se zaslechla jsem. Viděla jsem Vo jak se líba s Ashem. „Tak tu máme asi dva vážne vztahy pronesu směrem k Mikymu. Ale uviděla jsem smutného Caluma. Tak jsem k němu došla a obejmula ho. „Dobrý bráško?" zeptám se ho „Jo v pohodě." odpoví Jsou tu i jiné češky. Řeknu mu. No a pak jsme se procházeli až do večera. Já za ruku s Lukem a Vo za ruku s Ashem. Bylo mi líto Cala a Michaela tak jsme pak rulůzně blbli a chytali jsme se navzájem za ruce. Nejvíc se mi líbilo hrát si s vlasama Luka. Byl ze mě na nervy ale já si nemohl pomoci. Jsou tak dokonalé. Občas nás zastavili nějaké fanynky chtěli se s klukama fotit. Pak ale přišel ten nejhezčí okamžik,když se Luka zeptala jedna fanynka jestli se mnou chodí a on hrdě prohlásil že jo. A to samé Ash. Byl to fajn den.
ČTEŠ
5SOS and my life
FanfictionPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...