6:41
S bráchou dobíháme na autobus. Naštěstí jede asi opět pozdě na zastávce jsou stále lidi. Když konečně s pěti minutovým zpoždením autobus přijíždí,sedám si k Annie. Annie je takový ten tip kamarádky které mužete říct cokoliv a víte na 100% že se to nikdo nedozví. A prostě si s ní rozumím a chápe mě i když teda nemuže moc pochopit moje kecání o Lukovi,Ashovi, Calovi nebo Michaelovi. Tak usedám a poslouchám co všechno se událo za víkend a do jednoho ucha dávám sluchátko.
I drove by all the places
We used to hang out getting...Rozezní se mi v uchu Amnesia a Caluv hlas. „Halóó slyšíš mě?” „Svět volá Lili!“ „Noo“ ozvu se já. „Zase ve svém zasnění”? Řekne Annie. „No popravdě asi jo strašně bych je chtěla vidět na živo a obejmout Luka i Caluma.“ „Achjoo Lílo moje proč si nemužeš přát něco co je splnitelné?„ odpoví Annie. A já se pouze smutně usměju. Když dojedem na Zličín (Bydlím kousek za Prahou ale patří to k Praze) rozloučím se s Annie. Annie jede do své školy dalším autobusem a já se vydávám k metru. Dojedu na Luka a tam vystoupím. A už z dálky vidím jak se ke mě žene Vo. A křičí: „Slyšela si to Lí!?“ Já: „Ne copa je za novinky?" „Ty si zase zaspala nebo seš slepá?" řekne Vo „ Ani jedno prostě nebyl čas." To mi teda chceš říct že si se nekoukala na fb 5SOS? Ne nekoukala hledala jsem gumičku a sešit no prostě pondělní zmatek. Tak co se teda stalo? Vypsali koncerty vypískla Vo. A to už jsem vypískla i já . „Kam jedou?!" „Mnichov, Berlín.." Odpovědela Vo. „Ježiš dělej musíme do školy" vypískla jsem. Dopovíš mi to cestou.
Mezitím v Sydney
„Luku!?" volá Calum
„Co je?" odpoví Luke
„David náš manažer vypsal koncerty na rok 2015"
„A kam jedem?" Otázal se Luke
„Do Evropy Berlín třeba." Odpověděl Cal
Píp píp Calovi přišla sms od Davida
„Tak Tučňáku jedeme i do Česka."
„Proč?" Otázal se Luke
Zpátky v Praze.
„No ale Lí mám pro tebe další překvápko"
„Táta (Vo táta je nějakej vlivnej pán) neuhodneš co zařidil?"
„No to fakt neuhodnu:D"
„Říká ti něco to že budeš 14.5. Objímat Luka?"
„Vo?!"„Ano?"
„Co si teď právě udělala?"
„Jedou do Prahy"
„A?"
„Máme VIP lístky!"
„Vo!?"
„Anoo"
„Seš dokonalá!"
V Sydney
„Jakto že nám připsali koncerty Davide?" Ptá se Luke
„No Tučňáku mluvil jsem s jední Českým pánem a máte fanynky i tam a navíc jsou tam takové dvě co už teď mají VIP lístky." Řekne David.
„Jaké?"
„Jmenují se Lí s Vo"
„Co to je za jmena?"
„No jedna se jmenuje Linda a miluje tučňáky.."
„Tučňáky?" vypískl překvapeně Luke.
„Ano, a druhá se jmenuje Adél ale všichni jí říkají Vo "
„Proč Vo?"
„Hádej!?"
„Je to kvuli nám?"
„Ano"
„Nevím"
„Říká ti něco vaše písnička Voodoo doll?"
„No ne asi?!"
„No tak pro to"
„No možná budou fajn"
V Praze.
Takže jak proběhl zbytek dne? Takže při cestě do školy jsme s Vo pořád pištěli a smály se byl to super pocit že brzo potkám Luka,Caluma a prostě všechny. A také je fajn pocit že jsme s Vo jediné které to vědi. Když,jsme dorazili do školy hned jsme dostali kázání o tom že jdeme pozdě a že by se slečny měli polepšít a nemyslet pořád na ty kluky. „Myslíte Luka, Caluma, Ashtona a Michaela?" Otázala se drze Vo. Učitelka si jenom povzdychla. Šla jsem ke skřínce a vyndala učení na celý den ať nemam další průšvih. Máme totiž zákaz nechávat učebnice ve skříňkách. A rozeběhli jsme se na první hodinu. Máme fyziku. Křikla Vo
Když jsme konečně vlítli do třídy. Učitelka na nás: „Slečna Hemmings a slečna Irwin jdou zase pozdě. Paní učitelko vyberte si buď Hood nebo Irwin je mi to jedno. Ve tříde proběhlo rychlé šeptání jako Zamilovaný do buzen se uráčili přijít do školy.. Achjoo povzdychla si Vo těm se nikdy nezavděčíme co? No a já si povzdych z důvodu že bych chtěla být alespoň trochu jako Vo. Když skončila hodina vyběhla jsem ze třidy, když v tom mi do cesty vstoupila Beck. Beck holka s gymplu které zřejmě hodně vadím no. „Hale nulo zaslechla jsem nějaké novinky" A jakýpa Beck? No takový že by se tady nula měla mít lépe než já. O co ti jde Beck?O tohel vrazila mi facku a vzala můj sešít s 5SOS kam si vše píšu. A do háje.. To nedopadne dobře...
Takže mám tu další část:) mám pokračovat? Jakýkoliv ohlas výtam a i když se vám nebude něco líbit hmed to napiste:)
ČTEŠ
5SOS and my life
FanfictionPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...