„Děláš si ze mě srandu..vždyť to bude malé roztomilé mimi" řekla jsem a pak se mi zatmělo před očima.
Ash:Lí řvala něco na Cala ve smyslu že tu bude roztomilé mimi. No a potom jsme viděli jak padla na zem. Já a Mike jsme se k ní hned rozeběhli a Cal zmizel v domě. „Zřejmě omdlela" křikl Mikey. Pokusil jsem se s ní jemně zatřást,ale nerágovala. „Luke!" zařval Mike. „Co je?" ozval se Luke a potom se rozeběhnul. Pak už tam byli nějak všichni. Někdo zavolal i sanitku. Luke a Vo seděli u Lí a brečeli. „Lidi ona bude v pořádku." řekla Nika,ale nikdo jsme nevypadali v poho. Jediný kdo tu nebyl,byl Cal.
Pochvilce už jí nesli do sanitky. „Jedu s váma" ozval se Luke. “
„Jen rodina" ozval se sanitář. „Sakra ona tady nemá rodinu" řekl Luke. „Tak to je nám líto" řekl chlápek. „Čeká jeho dítě" křikla Vo. „Tak to je jiná" řekl. Luke nasedl do sanitky a odjeli.
My ostatní jsme stáli jak opaření. „Kde je Hood?" ozvala se dost naštvaně Vo. „Klid lásko" řekl jsem. „Ten krypl za vše může,a potom co se Lí skácí on odejde,dělá si ze mě srandu" křičela a přitom jí tekly slzy. Objal jsem jí,jenže jsou s Lí jak ségry. Ona se mi vytrhla. A běžela do domu.
Vo:
Je mi jedno že tomu kryplovi vtrhnu už podruhé do pokoje. Rychle,plná vzteku jsem vyběhla schody a vtrhla do pokoje. „Na ty dveře se klepe" pronesl klidně. „Tak Hoode a dost...prober se sakra..Lí odvezla sanitka..ty kryple nejradší bych ti omlátila něco o hlavu..je v nemocnici chápeš to ty kreténe?" řvala jsem na něj. Najednou jsem ucítila štiplavou bolest na tváři. Sakra Hood,hodný Cal...mi dal facku.. Vrátila jsem mu jí. Ash to asi celé viděl. „Mojí holku ty člověče bez mozku mlátit nebudeš." křikl a vrhl se na něj. Začali se dost zuřivě prát.. „Sakra kluci nechte se" řvala jsem. Musel přiběhnout Mike a ostatní aby jsme je od sebe dostali. Ash byl celý zmlácený..Cal na tom nebyl o moc lépe. „Regi..udělej si s ním něco" řekla jsem a popadla jsem Ashe za ruku a vedla ho k nám do koupelny. Vydezinfikovala jsem mu rány a zalepila rozseklé obočí. „Děkuju ti" šeptla jsem. „Za co?" zeptal se. „Že si se mě zastal" řekla jsem já. „To je samozřejmost princess.
Regi:
Teď už opravdu nic nechápu. Co to s Calem je. Takhle ho nepoznávám. Je bezcitný a sebestředný. Teď se popral s Ashem a dal facku Vo. Vzala jsem ho do koupelny a ošetřila jsem mu rány,ale vůbec jsem na něj nepromluvila. „Proč si takový?" zeptala jsem se. „Proč tě to zajímá" odseknul. "Protože spolu chodíme." řekla jsem. „Hmm" odvětil. „Tak?" zeptala jsem se. „Nechci přijít o kapelu" řekl. „A proto si takový?" zeptala jsem se. Smutně kývl. „Cale" pronsla jsem. „Promiň" zašeptal. „No měl by si se omluvit Lí,Vo a Ashovi a vlastně i Lukovi" řekla jsem. „Dobře" řekl. „Kapela to zvládne" řekla jsem.
Nika:
Mojí kamarádku odvezla sanitka..sakra to je strašné. Jack mě tady objímá a utěšuje. Ano asi spolu chodíme. Je tak pozorný a vůbec mu nevadí že jsem o dost mladší. Bere to nakolik se chovám ne kolik mi je. A to se mi strašně líbí. Když já jsem teď s Jackem a Lila s Lukem tak jsme vlastně příbuzné. To je perfektní. Teď se,ale o Lí strašně všichni bojíme. Celkem by mě jako zajímalo co Hoodovi přeskočilo. To prostě není on. A to ho ani moc neznám,ale takovéhle chování mi na něj moc nesedí.
Calum:
Nechci si to přiznat,ale Lila je teď kvůli mě v nemocnici a můžu za to opravdu pouze já. Kdybych na ní nebyl zlý, tak ona by se nenaštvala a neudělalo by se jí blbě. Jsem to,ale kretén. Jeden no,ale možná i víc mých kámošů mě bude nenávidět. Luke ten,ale stoprocentně. Musím se všem omluvit.
Sešel jsem dolů do obýváku. „Lidi chci se vám všem omluvit" řekl jsem. Nechápavě na mě koukali. „Ashi a Vo vám se chci omluvit za tu rvačku a facku." řekl jsem. „Cale já tě nepoznávám..Lí je v nemocnici chápeš?" zeptala se naštvaně Vo. „Já vím" řekl jsem. „Jacku tobě se chci omluvit že ti níčím bráchu" řekl jsem. „Luke jí strašně moc miluje a teď se oní strašně moc bojí,kvůli čemu si jí vlastně nadával?" zeptal se. „Ty to nevíš" zeptali se všichni udiveně. „Ne" řekl. „Je těhotná" řekla Vo. „Vždyť je jí šestnáct" řekl udiveně Jack. „Ten můj bratříčke se nezdá" dodal. A všichni se,alespoň trochu rozesmáli. Jack má dobrou vlasnost umění lidi rozesmát. Vždy ho napadne něco vtipného. „Ale Hood stejně proč si byl tak zlý?" zeptal se Jack. „Bál jsem se že to zníčí kapelu." řekl. „Cože?" zeptala se vyjevěně Vo. „Ty seš debil" řekl Mike. „Ty si myslíš že by se Luke vykašlal na kapelu?" zeptal se Ash. „Nezapomeň že Luke je z vás nejzodpovědnější" řekla Nika. „On miluje Lí i kapelu" řekla Fox. „Nevykašle se na nás" dodal Ash. „Lidi promiňte" řekl jsem. Všichni kývli a dali jsme si naše "big hug". Najednou někomu zapípal mobil. Vo ho zvedla a koukla se kdo píše. „Piše Luke" řekla.
Ahoj Lidi zdravím vás:3 prosím vás nezabíjejte mě za to že vlastně už další díl nevite co Lile je. Nazory pište do komentů.
Díl je pro moje nejmilovenější osoby. Ony vědí♥ Holky mám vás moc ráda.
Jinak vám chci poděkovat za 10,3k přečtení to je prostě nemožný♥♥
ČTEŠ
5SOS and my life
FanfictionPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...