London II.

943 68 12
                                    

Vo:

Máme problém. Děti mají horečku. Neustále brečí. Jsem celou noc vzhůru. Teď jsem jim dala nurofen. Tak snad konečně usnou. Potřebuju si odpočinout. Nechci budit holky,ale už to vážně nezvládám. Jsem už tak strašně unavená že mi tečou slzy. Já nezvládnu být matka. Proč jsem sakra řekla té Liz ať jde domů. Tak strašně moc unavená jsem snad ještě nebyla. Konečně je ticho a já okamžitě upadám do spánku.

Zdá se mi divný sen. Je v něm Ash,nějaké malé mimčo a brečící Lila. Ihned se probouzím. Děti se pomalu probouzí tak jim jdu pro Nutrilon.

Vrátím se a oni brečí. Do pokoje přiběhne Regi. „Prosím pomoc mi" řeknu zoufale. „Jasně" řekne a začne krmit Thomase. „On celý hoří" řekla. „Já vím musíme jim dát Nurofen." řekala jsem.  „Jdu pro něj" řekla Regi.

Zachvilku se vátila i s  nurofenem. Daly jsme dětem nurofen a uložily je. „Mě se stýská" šeptla Regi. „Mě taky" řekla jsem. „Zavoláme Lí?" zeptala se Regi. Hned jsem popadla mobil a dala to na reprák. Nechaly jsme to zvonit dlouho,ale Lí to nezvedala. To u ní není normální. Podívaly jsme se ba sebe navzájem. „Asi si užívá s Lukem" zasmála jsem se.

Lila:

Byla jsem jak v tranzu. Jen jsem seděla a čuměla do zdi. Luke mi dal facku. Nechápu to. On mě uhodil. Někdo mě objal okolo ramen. Byl to Cal. „Lí on je ožralej" řekl. „Ožralý mluví pravdu." řekla jsem. „Hemmings ne" řekl. „Nechci na to myslet" řekla jsem. „Jak se má Regi?" zeptal se. „Chybíš jí" řekla jsem. „Ona mě taky strašně moc" řekl. „Cale já ti něco řeknu,ale nikomu to neřekneš" pronesla jsem. „Ano?" zeptal se. „Vo je těhotná" řekla jsem. „C-cože?" usmál se Cal. „Ano" usmála jsem se. „To bude mít Ash radost" řekl Cal. „Ne Cale nesmíš mu nic říct" řekla jsem. „Dobře" řekl. „Ale Ash bude strašně happy" zasmál se Cal. „Ale vážně pšš nebo mě Vo zabije pánvičkou" řekla jsem. „Jasně" řekl a objal mě. „Cale běž spát" usmála jsem se na ně. „Dobře,dobrou" řekl. Cal odešel a já se zase oddala svým myšlenkám. Zase mi začaly téct slzy. Luke člověk,kluk,tučňák kterého nejvíce miluju mi dal facku. Nedokázala jsem si to prostě připustit. Chtěla jsem aby všechno tohle byl jenom zlý sen. Myslím si že by to byla spíše noční můra.

Rozhodla jsem se najít koupelnu. Byla hned vedle mísnosti ve které jsem se nacházela. Koukla jsem se na sebe v zrcadle a málem jsem dostala infarkt. Vypadala jsem jak zombie. Vlasy rozcuchané a řasenka všude. V kapse mi začal zvonit mobil. Volala Vo. Musela jsem to nechat zvonit. Nedokázala bych teď s ní mluvit. Když by bylo něco s dětma zavolala by znova. Vrátila jsem se tedy na gauč a hodila jsem přes sebe deku. S divnými myšlenkama jsem usnula.

Luke:

Koncert v Londýně byl super. Davy fanynek a hezkých fanynek. Sakra to bych neměl říkat.

Koncert jsme odehráli a já šel do baru. Lil jsem do sebe jednoho panáka za druhým.

Začala se na mě lepit nějaká kozatá nádhera. Vůbec jsem se nebránil. Dali jsme si spolu pár panáku a pak mě vytáhle ven do nějaké uličky.

Líbali jsme se dost zuřivě a předemnou najednou stála Lila. „Kurva já už mám vidiny" zamumlal jsem a pokračoval v líbání této krásky.

Takovou pohodu už jsem dlouho nezažil. Žádný řev dětí a nálady Lili. Najednou předemnou stál Hood. Odtrhnul ode mne krasavici a dal mi pěstí. Pak mě kolenem kopnul kamsi. Sesunul jsem se k zemi. Cal na mě řval něco ve smyslu Lila přijela.

A pak mám obrovské okno.

Lila:

Otevřela jsem jednou oko a hned po něm druhé. Chvilku mi trvalo než jsem se zorientovala. Jsem v Londýně u kluků, Luke mi dal facku..

Zase mi vytryskly slzy. Nějak mi to stále nedocházelo.

Zvedla jsem se a šla do koupelny. Jenže ani nevím jak se to stalo,ale v mísnosti se objevil Luke a já do něj vrazila. „Sorry" zamumla jsem. „Promiň" zamumlal. „Za co promiň?" zeptala jsem se. „Za vše?" otázal se a pak jeho pohled spočinul na né tváři. Vypadal vystrašeně. Ihned jsem se rozeběhla k zrcadlu. Na tváři jsem měla modřinu. „Tak za tohle promiň?" křikla jsem po něm. Nic se neozývalo. „Jseš vážně kokot" zařvala jsem. „Já ti taky nenadávám za to že nejsi dobrá matka" odfrknul si. „A to se pozná jak?" otázala jsem se. „Matka by byla se svými dětmi" křikl. „Já,ale jela ua svým přítelem omluvit se mu" křičela jsem na něj já. „Máš to v hlavě v pořádku?" zeptal se povýšeně. „Já jo ty ne" řekla jsem. „To si přehnala." řekl naštvaně. „To ty" řekla jsem a hodila jsem po něm prstýnek. Ten prstýnek co jsem dostala na tom kopci. Ten můj zásnubní prstýnek. Rozeběhla jsem se pryč. Běžela jsem na hotel. Tam si vezmu věci a poletím do Australie.

Bežela jsem a nevnímala slzy. Doběhla jsem na hotel naházela jsem věci do kufur a koukla se na net jak letí letadla.

Mám hodinu na to se dostat na letiště. Za hodinu mi letí letadlo směr Sydney. Rychle házím do kufru veči co jsem z nej vyndala. Vybíhám s scháním taxi a volám Tefi neboli Regi. (Tefi jako Teflon:D prostě přezdívka Regi=Tefi) Tefi je teď jediná které můžu zavolat. Vo ta by mě zabila. Ozve se hlas v telefonu,jenže hlas nepatří Regi.

Ann:

V baráku je nehorázný zmatek. Děti jsou nemocné, Vo je pořád špatně. Nika má absťák a pořád chodí po baráku s tûm kdy se jí vrátí její ovečka. Regi naše zlatá dušička pomáhá každému,ale sama je smutná. Ten její Hood jí chybí. Zrovna nedávno jsme se smály jednomu videu kde hodil můj milý bratránek hubu. Smála jsem se vážně jak debil. Upadl na koncertě takže na něj koukalo dost lidí a ještě se to stalo hitem netu. Luke se mu v tom videu strašně směje a Mike ho napodobuje. Foxi to je naše pojítko jako jediná nedává své city tak najevo.

Regi začne na stole zvonit mobil. Kouknu se kdo volá. Pánvička♥ svítí na displeji. „Ano Lí?" promluvím do mobilu. „Vajíčko?" otáže se. „Ano u telefonu Vajíčko Ann" odpovím a začnu se strašně smát. „Řekni to jenom Tefi" řekla. „A co?" zeptala jsem se. „Letím domů připrav kapesníky" řekla a típla to. „Teflonko?"  zařvala jsem. „Ano?" přiběhla Regi. „Pánnvička.." řekla jsem a Regi mi skočila do řeči. „Co se stalo Lí?" ptala se vystrašeně. „Letí domů a máme připravit kapesníky" řekla jsem.

Tak vás  zdravím s dalším dílem:)
Važně mě zajímá váš názor tak mi ho písněte do komentů. Jako názor na Luka,Lilu,Regi,Ann..a na díl:)
Tak zase někdy')
V mediich máte to video kde hodil Hood hubu:D:(

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat