„Lilo ty seš těhotná že jo?" zeptala se
„Regi" řekla jsem. „Takže jo" řekla. „Můžeme si promluvit?" zeptala jsem se. „Jasně že jo" řekla. „Tak se jdi převléknout zajdem na Bubble tea." řekla jsem. Převlékla jsem se do legín a volného tíkla,přeci jenom bylo moje břicho jaksi větší. S Regi jsme se sešli u dveří. „Jdu s Regi na Bubble,a snad najdeme i Luka" řekla jsem. Vyšli jsme ven. „Tak povídej" řekla Regi. „Ano jsem těhotná,ano je to dost blbý a víš to jen ty,Nika,Luke,Vo a Ash." řekla jsem. „No to je docela dost lidí" usmála se. Já se rozbrečela. „Notak Lil nebreč" řekla a objala mě. „Regi chápeš to mě je šestnáct a budu máma je to strašné." řekla jsem. „Zvládneme to,jako jedna velká rodina,neboj" řekla mi. „Děkuju" objala jsem jí. Koupili jsme si Bubble a posadili jsme se. „Takže to asi nemám nikomu říkat co?" zeptala se. „Ne blondýnko nech si to zatím pro sebe" řekla jsem. „Dobře,ale Calovi by si to měla říct."řekla. „Je to můj nejlepší kamarad,ale bojím se jeho názoru" řekla jsem. „Bude v pohodě si myslím" řekla.
Luke:
Sakra já se s ní zase pohádal. Šel jsem se projít na čerstvý vzduch. Když jsem se vrátil na gauči seděla jenom Vo. „Kde jsou všichni?" zeptal jsem se. „Takže Lí a Regi šly na Bubble,tipuju že na to Regi přišla,Cal šel za Mali a dost spěchal,Mike a Fox jeli do vilky Nika je s tvým bratrem a Ash víš já ani nevím trošku jseme se chytli" řekal a stekla jí jedna neposlušná slza. Objal jsem jí. Je to má nejlepší kamarádka,ale poslední dobou jsem vůbec nepokecali. Brečela mi do trička. „Proč jste se chytli?" zeptal jsem se. „Celý dnešek byl nějaký divný,ráno jsme si chytli protože měl studený čaj a teď odpoledne protože viděl moje chaty s jedním kámošem a taky si všiml že jsem zhubla" řekla. „Notak on se uklidní má zřejmě blbý den" řekl jsem. Posadili jsme se na gauč. Já jí donesl pití a čokoládu. „To pomůže" řekl jsem. Usmála se na mě. „Hale Vo co si řikala o tom že Nika je s mým bratrem?" zeptal jsem se. „Řekal bych že vzniká nový pár" odpověděla. „Jack?" zeptal jsem se. „Jo" usmála se. „Ale jestli jí zlomý srdce tak ho já a Lí zabijem." dodala. „Jsem rád že se zase směješ" řekl jsem a objal jí kolem ramen. Myslíte si že to vypadá jako že podvadím Lilu,ale tak to není. S Vo jsme nejlepší přátele. Říkáme si vše. Je to nejlepší osoba na naslouchání,ale to mají s Ashem společné. Pustil jsem v televizi nějakou komedi. Vo se o mě opřela a pochvilce usnula. Odnesl jsem jí do volného pokoje. Ještě že máme tak velký barák. Pomalu jsem,ale začínal mít strach o Lily mojí lásku. Nějak dlouho se nevrací.
Lila:
„Stejně si nejsem jistá,zatím je to mezi náma" řekla jsem. „Jasně,jen aby potom nebyl naštvaný." řekla Regi. „Snad ne" řekla jsem. „Nějak rychle nám utíká čas. „Musíme běžet nebo se Luke zblázní" řekla jsem. Vydalu jsme se zase nejkratší cestou domů.
„Kde jeste byli tak dlouho?" zepta se Luke. „Zakecaly jsme se a vím to" řekla Reg. Luke se na mě podíval. „Přišla na to sama." řekla jsem. „Kde jsou všichni?" zeptala se Regi. „Nějak se vypařili,Cal spěchal za Mali, Ash se pohádal s Vo." řekl Luke. „Cože?" zeptala jsem se vyděšeně. „Jdu za ní" řekla jsem,ale Luke mě zastaví. „Všechno jsme probrali,teď spí" řekl. „Děkuju" řekla jsem a objala ho. „Není zač je to moje nejlepší kámoška" řekl. „Moje taky" usmála jsem se. „Kde je Nika?" zeptala jsem sem. „S mým bratrem" řekl zaraženě Luke. „Juuz" usmála jsem se. „Jsme jedna velká rodina" usmál se Luke. „Jdu do pokoje" řeknu a na dobrou noc Regi obejmu. Luke jde hned za mnou. „Mohli by jsme promyslet jména." řekl Luke. „Holčičku mám vybrané,ale chlapečka ne." řeknu.
„A jaké náš jméno pro holku?" zeptal se Luke když jsme leželi v posteli. „Sophia Hemmings" řekla jsem. „To je hezké" řekl Luke. „Prostřední jméno vymyslím až se to narodí,ale už mám více méně vymyšleno" usměju se. „A chceš holčičku nebo chlapečka?" zeptal se Luke. „Holčičku" řekla jsem. „Já chlapečka" řekl Luke. „Necháme se překvapit?" zeptala jsem se. „Jo" odpověděl Luke. Musím si tady sehnat nějakou doktorku" řekla jsem.
Ash:
Skra jsem to,ale debil. Pohádal jsem se s Vo a za vše si můžu sám. Jsem docela dost žárlivej a ona se u toho jak si s ním psala tak culila. Prostě jsme se rafli ona je teď u Luka a já sedím v baru a zapíjím svůj vztek čirou tekutinou. Jsem už celkem na mol. Začne se na mě lepit nějaká kočička. Zřejmě jsem neprotestoval. Byla fakt dobře kozatá. Kopl jsem do sebe další skleničku a kočička se přilepila na mé rty. „K**va tohle nemůžu,miluju Vo" křikl jsem. A vyběhl z baru. Nohy mě nesli domů k Lukovi za Vo.
Vo:
Usnula jsem zřejmě Lukovi na rameni. Probrala jsem se v posteli v pokoji pro hosty. Koukal jsem se kolik je hodin byla chvilka po půlnoci. Koukla jsem se na net a upila jsem z hrnečku který byl na nočním stolku. To co se psalo na netu mě skoro zabilo. Byla tam fotka Ashe jak se líbá s nějakou k**vou. Mrštila jsem hrnečkem proti dvěřím. Rozpadl se na střepy. Dveře se rozrazili a do pokoje obratně vešla Nika. „Sakra Vo co se stalo?" zeptala se. Ukázala jsem jí mobil a rozbrečela jsem se. „To bude dobré on se určitě jenom hodně opil" uklidňovala mě Nika. Zachvilku byla v pokoji i Lí a Luke. Bohužel,ale byla tma takže Lila šlápla na střep. Bolestivě se skácela na zem. Luke k ní přiskočil. Lí se držela za břicho. „V pořádku lásko?" zeptal se Luke. „Já nevím Luke,bolí mě břicho" řekla. „Jedeme na pohotovost" řekl.
Lila:
„Promiň" rozbrečela se ještě víc Vo. Do pokoje vešla rozespalá Regi. „Skra tady je strašněj zmatek" křikla Nika. „Luke jedem teda do nemocnice,ale nejdřív chci vědět co se stalo Vo." řekla jsem. „Nika mi podala mobil. „Doprdele to je kretén,vždyt si to s ní skoro rozdává." křikla jsem a už jsem byla u Luka v náručí. „Jedem do nemocnice, stále je vše v tajnosti jo,Regi nevolej Calovi prosím" řekl Luke. „Jedu s váma" řekla Regi. „Niko ty zůstaň s Vo" řekl Luke. Holky se zvedli a šly s náma ke dveřím. Luke mě posadil na lavici aby se mohl obout. Mě tekla krev z nohy,ale držela jsem se za břicho. Nika mi obvázala nohu a nasadila boty. Luke otevřel dveře za dveřma byl Ash. Vo se znova rozbrečela. „Ty kreténe,kvůli tobě je Vo na dně,a moje dítě je v ohrožení" křikl na něj Luke. „Cože?" pronsl opile Ash. Luke mu jednu vrazil. „Probuď se" křil a bral mě do náruče. Ash na něj nechápevě koukal. K Ashovi přistoupila Vo. „Doufám že dobře líbala" pronesla a dala mu facku. „Jestli se mimču něco stalo seš mrtvej" křikal na něj. „I když za to můžu já,ale kdybych nebyla nasraná nehodila bych ten hrneček.." řekla. Nika jí objala. Regi Luke a já u Luke v náručí jsme šli k autu. Luke mě položila na sedačku. Regi si sedla ke mě a Luke řídil. Po nějaké době jsme dojeli k nemocnici. Hned nás vzali a udělali mi ultrazvuk.
Další díl je zde:3 jak se vám líbí?:3 chci znát vaše názory')
ČTEŠ
5SOS and my life
FanfictionPříběh češky Lili která měla jen jediné přání setkat se se svými idoly. Když se s nimi setká čekají jí měsíce a možná i víc plné dobrodružství. Jak se se vším vypořáda? Půjde tam kam jí ukazuje srdce? Nebo tam kam ukazuje rozum? A co když se zamil...