Good girls or Bad girls?

2K 117 4
                                    

Druhý den v novinách:
Klukům z 5 Seconds of summer se u nás v Praze velice líbí. Včera jsme je všechny čtyři načapali jak se procházejí se dvěma slečnami po Praze. A pro Luka a Ashtona to asi nebyli pouze fanynky. Luke byl viděn jak se objímá s neznámou češkou a ani Ash nezahálel ten si zřejmě rozumí s její kamarádkou. My tady v redakci si teda myslíme že mají kluci na lepší a hlavně starší Další podrobnosti sledujte na internetu

Lukuv pohled:

„Luku“ slyším jak mě volá Lila. Ten její dokonalý hlas jsem si zamiloval. „Ano Lilo copak se stalo?" zeptám se jí. Vidím že brečela, ale snaží se předemnou nebrečet. Obejmu jí. Na stůl hodí noviny a ptá se: „To je normální?" Chudák Lí nechtěl jsem aby byla takhle smutná, a aby kvuli mě brečela. „Luku odpověz" slyším od Lí „No víš je to úplně normální novináři se na nás snaží najít nejakou špínu" odpovím jí „To má znamenat že já jsem špína?" zeptá se „Nee Tučňačko co blázníš ty seš to nej co mě potkalo" řekl jsem jí. Ještě víc se ke mě přivinula a začala brečet. „Luky mám tě strašně moc ráda" řekne „Já tebe taky" odpovím jí a dám jí pusu na nos

Pohled Lí:

Když jsem uviděla ty noviny chtělo se mi brečet. Byla tam fotka mě a Luka jak mě objímá, nejdříve se mi i trošku líbilo že jsem v novinách ale asi jen do té doby než jsem si přečetla co se tam píše. Rozbrečela jsem se. To jsem tak špatná? ptala jsem se sama sebe. Když jsem viděla že jsou tam narážky i na Vo strašně jsem se rozbrečela. Co z toho ty novináři maji?

Šla jsem za Lukem. Nechtěla jsem před ním brečet,ale asi si všimnul že jsem brečela. Hned mě objal. A ptal se co se stalo. Když jsem mu to řekla bylo vidět že je zklamaný. Bylo vidět že neví jak mi to vysvětlit. Řekl mi něco jako že je to normální. Já ho objala a začala jsem mu brečet do trička. Dokonale vonělo. Uvědomila jsem si že Luke a Vo jsou jediní kterým fakt věřím. Ale už teď jsem měla takový pocit že brzo budu věřit všem klukum z 5SOS. „Good girls or Bad girls?" zeptal se z ničeho nic Luke. „Asi Bad girls, když tady teď objímám Luka Hemmingse. Odpověděla jsem mu ze smíchem. „Takhle když se směješ ti to sluší." řekl Luke. „Měla bych jít najít Vo doufám že to nečeta." řeknu Lukovi. Ten jen kývne a dá mi rychlou pusu
Pohled Vo:

Byla to hrůza to co jsem teď četla. Byla jsem zrovna na cestě k té obrovské koupelně když jsem uviděla ty noviny na stole. Vzala jsem si je sebou. A pokračovala do koupelny. Snad nikdy si nezvyknu jak je tu všechno velké. Opřu se o zeď a začnu čist. Po chvíli mi steče první slza. A pak další a další. Jak o nás muže někdo psát tak hnusně. Sesunu se po stěně na zem. Někdo klepe na dveře. Dělám že tu nejsem. „Notak Ade otevři ty dveře." řekne Ash. Jen Ash mi říká Ade prej se mu moje jméno strašně líbí. „Ashi jdi pryč prosím,chci být sama" řeknu mu. Slyšela jsem ho odcházet.

Ash:

Vydal jsem se  hledat Ade. Nějak rychle zmizela. Slyšel jsem pláč v koupelně. Tak jsem tam šel a zaťukal,ale řekla mi ať jdu pryč. Šel jsem teda najít Lilu. Nechtěl jsem jí vyrušovat. Vím že je někde s Lukem. Ale bojím se o Ade. „Ashi?" slyším za sebou dost vyděšenou Lilu. Bylo na ní vidět že brečela. „Lí copak se stalo?" zeptám se jí a obejmu jí. „To ty noviny" odpoví mi. Hned mi to docvaklo proč Ade brečela. „Ashi neviděl si Vo (Ade)?" zeptá se mě. „No právě teď jsem se tě chtěl zeptat jestli by si s ní nepromluvila mě nechce vidět a brečí v koupelně." řeknu jí.

Lila:

„Do háje nenávidím novináře" zařvu. „Díky Ashi" otočím se na Ashe. A už běžím ke koupelně. „Vo Zlatíčko odemkní prosím" řeknu jí. Po chvíli cvakne zámek a já vlítnu dovnitř. Padneme si kolem krku a je vidět že jsme obě brečeli. Máme všude řasenku a rozmázle linky. „Proč jsou tak zlý?" šeptne Vo. „Já nevím Zlato,ale měla bys si promluvit s Ashem. Řeknu jí. Je z toho dost na nervy. „Já vím byla jsem na něj hnusná." řekne mi. „Běž za ním, mě Luke dost pomohl. Řeknu jí.

Vo:

Vyběhla jsem  z koupelny a šla jsem najít Ashe jak mi řekla Lila. Jenže jsem vrazila do Cala. „Princezno co se stalo?" řekne a obejme mě. „Noviny" řeknu a chci odejít jenže mě Cal chytne za zápěstí a přitáhne si mě. Dá mi pusu. „Hoode co si ti dovoluješ, nevšiml sis že mám kluka?" křiknu na něj. „Vo ale já tě miluju strašně moc, a ta pusa byla kamarádská ok?" řekne „Ok Hoode ale už musím běžet jdu hledat Ashe" řeknu mu a rozeběhnu se. Calum Hood mi právě řekl že mě miluje? No to snad ne. Rozbrečím se. A zase do někoho vrazím. Naštěstí je to Ash. „Ade copak se stalo?" ptá se mě. Tak mu vše vyklopím. Když dovyprávím pevně mě obejme. „Promiň Ade je mi to strašně líto to jsem fakt nechtěl" řekne. „Irwine ty za to nemůžeš jasný?" Ještě pevněj mě obejme.

Lila

Mám nápad. Uděláme s Vo video na insta. Já na Lukuv a Vo na Ashuv.Ve videu řekneme kdo jsme a kolik nám je. Ať jsou ty novinářský kecy alespň trochu pravdivé.

„Ahoj jmenuji se Lila a je mi 15 a chodím s Lukem." řeknu a dám Lukovi pusu na tvář.

„Vím co si o mě myslíte že jsem děvka nebo co, kluci přijedou do Prahy a nejdou si tady holky,ale pravda je že se s klukama já i Vo známe přes půl roku" řeknu a video ukončím. To samé uděla Vo. Zachvilku mají obě videa fakt zajímavé komentáře. Některě byli pěkné a přáli nam to. Jiné byli takové že jsme kurvy a že by jsme se měli stydět. No joo závist. Co bude dál?

Takže děkuju všem co můj příběh čtete(:
Moc moc chci poděkovat Snowflake0124 za zvědnutí sebevědomí a dnešní díl jí věnuji, dále ho věnuji a zároveň děkuju adelKa146
xx Kristyn xx

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat