Dál..

2.6K 156 2
                                    

Takže ano napsala jsem už dneska 3 díl a strašně mě to baví tak doufám že se můj příbeh alespoň někomu líbí.
Tahle kapitolka je věnovaná Adél Kargerové

„Lí? Copak se stalo proč brečíš?"

„Beck mi ukradla ten sešit jak si tam vše píšu o 5SOS."
„A ty už si tam stihla napsat o tom koncertě?"
„Bohužel jo Vo."

No a teď něco málo o Beck. Beck je 16 a chodí k nám na školu na gympl. Miluje Michaela. Ano myslím Michaela z 5SOS přesně tak. Ale dělá že 5SOS nenávidí. No a abych to zkrátila snaží se mě a Vo zkazit život. Prostě je to taková ta školní svině.

Naštestí je Vo velká ranařka. Takže si Beck našla a podala. Že by jsme jí měli pro dnešek z krku? Vyndavám mobil z tašky a zapínám data a jako obvykle strašně pomalej net. Když v tom mi na plochu skočí okenko chatu Messengeru. Přečtu si kdo píše a upustím mobil. „Co zase děláš pako?" slyším nad sebou hlas Vo. Nedokážu ani mluvit jen ukážu na ten mobil. Vo ho sebere a mobil letí na zem znova. Jen na sebe koukáme a já jsem první která se vzpamatuje. Seberu mobil a na displeji se ukazuje že mi právě napsal Luke Hemmings
L: Ahoj ty seš ta Linda které říkají Lí a ta Lí která se teší na koncert 14.5?
Já: Ahoj ano jsem Lí a i s kamarádkou Vo tě zdravíme a vážně mi teď napsal Luke Hemmings neboli Tučňák?:D
L: No asi to už tak bude:D Calum říká že prej máte v česku hezké holky:D
Já: No tak to je nám potěšení:D Jo a promin musím končit stále jsem školou poviná. Pozdravuj kluky. A kliďo zase napiš. No a nevěřim tomu že si s tebou píšu..
L: Tak ahoj krásko.

Stále nemužu uvěřit zomu že jsem si teď psala s Lukem. A Vo stále sedí jak v transu

V PÁTEK

Je pátek po škole.

Já moje nejlepší kamarádka Vo jedeme metrem ze školy. Vo jede ke mě na víkend takže přes rameno táhne černou tašku a obě jsme natěšené že zažijeme ten nejlepší předvánoční víkend. Když konečně usedneme v autobuse Vo jako by si probudila z transu. Tak co Lilo napsal ti ještě Luke? No dalo by se říct že jo. A co tobě Ash? Mojí bffandě totiž napsal Ash a je od té doby jak ve snu. Ale přeju jí to. Jo napsal. Odpoví mi po krátké odmlce. A copa? Zajímám se hned já. Ukážu ti to u vás odpovědela.

Hned jak jsme přijeli domu zapla jsem ntb a uvařila čaj do našich hrnečku. Já mám na hrnečku napsáno 5 seconds of summer a ze zadu Luke is penguin a Amnesia A Vo má na hrnečku 5 seconds of summer a ze zadu Luke a Beside you. Udělala jsem nám náš oblíbený černý s mlékem . četli jsme nové informace když v tom se Vo zeptala: „jaký si myslíš že je oblíbený čaj Cala?" Myslím že zelený odpovědela jsem já. A obě jsme vyprskly smíchy. Zeptej se Ashe vyprskla jsem na ní. Do pokoje přiběhl brácha a hned se ptal čemu se tak smějeme. A my jsme vyprskly znova. Jsme nejštasnější Češky zařvala Vo na celý barák. Přišla máma a říká „Copak holky odepsal vám Penguin (máma mu tak ráda řiká) na fb? Další vybuch smíchu. Notak holky sklidněte se trošku krotí nás máma. Ano maminko odpovídám. Měli by jste jít spát. Ano maminko. Odpovídám znova. A Lindičko nebuď na mě drzá. Mamíí neříkej mi Lindičko víš jak to nesnáším. No tak už mazejte! Mamku jsme sice poslechli ale povídali jsme si do půl 3. Njn měli jsme tolik věcí na probírání.. Čekají nás velké věci..

5SOS and my lifeKde žijí příběhy. Začni objevovat